AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Føler de at de har fått en dame som de ser på som "egentlig for god" for han? Og må låse henne fast før hun skjønner det? Menn som kan innrømme at dere har blitt sånn: Hva er greia? Anonymkode: f9e68...68f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Det er vel det samme som gjør kvinner needy og kontrollerende vil jeg tro? Anonymkode: 7df10...827 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler de at de har fått en dame som de ser på som "egentlig for god" for han? Og må låse henne fast før hun skjønner det? Menn som kan innrømme at dere har blitt sånn: Hva er greia? Anonymkode: f9e68...68f Hva slags grad av needy og kontrollerende snakker vi? Anonymkode: 672bd...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel det samme som gjør kvinner needy og kontrollerende vil jeg tro? Anonymkode: 7df10...827 Ja, men HVA er det? Anonymkode: f9e68...68f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva slags grad av needy og kontrollerende snakker vi? Anonymkode: 672bd...fa9 Sånne som oppfører seg mest som den "typiske kvinnen" i forholdet i starten. Må ha veldig mye bekreftelser, blir såret av ingenting, skal ta forholdet fremover i full fart. Men så eskalerer det til å hele tiden skulle vite hvor hun er, mistenke henne konstant for utroskap, bli sur når hun vil være med venninner uten deg, forstår ikke begrepet alenetid, begynner å kritisere henne så hun skal føle at hun ikke har sjans på noen andre, kjøper dyre gaver for å vise henne hvor fantastisk han er, konstante telefoner og smser. Anonymkode: f9e68...68f 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sånne som oppfører seg mest som den "typiske kvinnen" i forholdet i starten. Må ha veldig mye bekreftelser, blir såret av ingenting, skal ta forholdet fremover i full fart. Men så eskalerer det til å hele tiden skulle vite hvor hun er, mistenke henne konstant for utroskap, bli sur når hun vil være med venninner uten deg, forstår ikke begrepet alenetid, begynner å kritisere henne så hun skal føle at hun ikke har sjans på noen andre, kjøper dyre gaver for å vise henne hvor fantastisk han er, konstante telefoner og smser. Anonymkode: f9e68...68f Høres ut som sjalusi. De er redd for å miste noen dem er blitt glad i. Kan kanskje ha med tidligere opplevelser å gjøre. Anonymkode: 672bd...fa9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 For mye følelser for fort og ubalanse i følelsene mellom partene. Det er vanskelig å beholde roen når man møter en drømmepartner. Dreit meg selv ut der selv om jeg jobba som faen for å beholde roen The one that got away... Anonymkode: 01b67...ce6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: For mye følelser for fort og ubalanse i følelsene mellom partene. Det er vanskelig å beholde roen når man møter en drømmepartner. Dreit meg selv ut der selv om jeg jobba som faen for å beholde roen The one that got away... Anonymkode: 01b67...ce6 Har møtt 2 slike drømmepartnerene i løpet av 12 år. Ble sammen med den første, dreit meg ut nylig med den andre. Jaktet en date det nesten ble noe av, men ble utsatt flere ganger, så følte meg usikker på hvor hun sto etterhvert og tvang frem en avklaring. Hvis jeg noen gang møter en sånn en igjen, kommer jeg til å snu med en gang. Hater å ikke ha kontroll over følelsene. Anonymkode: 42401...372
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har møtt 2 slike drømmepartnerene i løpet av 12 år. Ble sammen med den første, dreit meg ut nylig med den andre. Jaktet en date det nesten ble noe av, men ble utsatt flere ganger, så følte meg usikker på hvor hun sto etterhvert og tvang frem en avklaring. Hvis jeg noen gang møter en sånn en igjen, kommer jeg til å snu med en gang. Hater å ikke ha kontroll over følelsene. Anonymkode: 42401...372 Hva hvis du møter samme person igjen? Snur du da og, hvis hun foreslår en date? Anonymkode: 672bd...fa9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Liten tiss? Anonymkode: f011e...ab8 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva hvis du møter samme person igjen? Snur du da og, hvis hun foreslår en date? Anonymkode: 672bd...fa9 Er ganske likegyldig til den første, jobber fremdeles med å knekke følelsene for den andre. Har vært overraskende vanskelig, men har jekket dem ned, sånn at jeg vet jeg klarer å beholde roen. Det går riktig vei hvertfall, så forhåpentligvis er jeg snart likegyldig til henne også Anonymkode: 42401...372
Ramona Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liten tiss? Anonymkode: f011e...ab8 Haha! 😛
Gjest cheshirecat Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: For mye følelser for fort og ubalanse i følelsene mellom partene. Det er vanskelig å beholde roen når man møter en drømmepartner. Dreit meg selv ut der selv om jeg jobba som faen for å beholde roen The one that got away... Anonymkode: 01b67...ce6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 10 minutter siden, cheshirecat skrev: Vel. Jeg ringer ikke eller maser eller noe. Game over. Jeg må takle det. Vi var på vei inn i et forhold og traff hverandre så mye som mulig. Men han gikk tilbake til eksen så dessverre klarte jeg ikke å hanke han inn til meg. Anonymkode: 01b67...ce6
Summers Skrevet 25. februar 2016 #15 Skrevet 25. februar 2016 (endret) Det er ikke noe mindre rart at jenter faktisk blir sammen med slike menn. Man har seg selv å takke om man ender opp med en slik person. Endret 25. februar 2016 av Summers
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #16 Skrevet 25. februar 2016 Lært av mamma. Anonymkode: 50548...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #17 Skrevet 25. februar 2016 Det er ikke EN ting som gjør at menn er sånn. Det kan være mange ulike årsaker til at ulike menn er slik. Mennesker er ikke så enkle at amn kan si "moren slo han da han var tre år, derfor er han needy". Det kan være maktbehov, like følelsen av makt og å kontrollere et annet menneske. Det kan være de ble mobbet av klassekamerater meller misbrukt at foreldre. Psykiske lidelser, hjerneskade osv Anonymkode: 03091...3d9
Belbus Skrevet 25. februar 2016 #18 Skrevet 25. februar 2016 de fleste som er needy og kontrollerende med kjæresten er vel veldig usikre på seg selv
draug 75 Skrevet 25. februar 2016 #19 Skrevet 25. februar 2016 Menn som er needy og kontrollerende, er det fordi de ikke klarer å betrakte kvinner som en overskuddsressurs, slik playere gjør. Det er i grunnen hele den tragiske sannheten.
Gjest Minesveiper Skrevet 25. februar 2016 #20 Skrevet 25. februar 2016 (endret) Jeg tror alle blir litt "needy" når man virkelig er forelsket i noen. Man blir ganske lei seg når man ikke får responsen man ønsker og selv om jeg ikke sender 10x meldinger til dama og sier hvor lei meg jeg er dersom jeg får avslag, så er det tungt å bli avvist uansett. Min definisjon av å være needy er å trenge/ønske en viss/bestemt respons. Får man ikke den responsen man ønsker, og man reagerer emosjonelt på det er man needy. Nå er jeg ganske bevisst på mine egne følelser og viser som regel ikke at jeg blir lei meg dersom jeg skulle få et uheldig utslag. Er også veldig bevisst på å ikke dumpe mine negative følelser over på den andre parten. Da unngår man i alle fall å fremstå som needy, selv om man egentlig ønsker en viss repons fra den andre. Jeg mener jo at man kan være needy selv om man ikke nødvendigvis oppfører seg needy. Jeg blir som regel ikke needy før jeg er noe investert i damen. Blir jeg avist da gjør det vondt. Jeg er ikke en slik som jobber hardt for å låse damen så fort som mulig. Jeg har veldig lite tro på at man kan kontrollere situasjonen og andre mennesker. De fleste gjør som de vil uansett. Jeg vet i alle fall at de damene jeg har vært med hadde bare snudd ryggen til meg om jeg hadde begynt med kontrollerende adferd. De gidder det ikke. Så ja, jeg blir needy når jeg er forelsket eller betatt. Får jeg ikke responsen jeg ønsker da blir jeg lei meg. Det har ikke noe med at hun er for god for meg eller what not. Det handler bare om mitt eget følelsesliv. Endret 25. februar 2016 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå