Lee Jones Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Herregud så vanskelig det skal være å finne kvinner som ikke har kjæreste eller driver på med noen. Nå har jeg dummet meg ut med å sjekke opp en opptatt dame igjen. Er det ikke flere normalt attraktive single kvinner igjen etter fylte 25? Vet jeg skyter meg i foten nå, men det virker som en må være tidlig ute med å få seg kjæreste. Ellers er det bare bunnskrap igjen. mann27 2
Jerry Lee Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Å kalle jenter og kvinner bunnskrap gir ikke inntrykk av at du er en ok fyr som fortjener å få deg en partner!! 8
Lee Jones Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2016 13 minutter siden, Jerry Lee skrev: Å kalle jenter og kvinner bunnskrap gir ikke inntrykk av at du er en ok fyr som fortjener å få deg en partner!! Jeg er jo singel jeg også så menn er jo bunnskrap de også. Det var forsåvidt bare en uttrykksmåte for at det aldri er noen ledige på markedet. 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Det er riktig at det kun er "bunnskrap" igjen når man passerer 25. Både menn og kvinner. Så her må du nok bare akseptere at du er bunnskrap og holde deg til din egen liga.
Envy Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Hvis det er noen trøst oppleves det på akkurat samme måte for oss kvinner på over 25 det som er igjen er de sosialt lite oppegående og utvaskede fuckboys som tror de fortsatt kan holde på som de gjorde i starten av 20-årene, tipper du er i sistnevnte kategori
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Verden forandrer seg jo fortere jo eldre man blir. Det gjelder ikke minst kjøttmarkedet. De beste kjøttstykkene er gjerne fordelt i begynnelsen av 20 årene. Raringene, luringene, styggingene, sex-galningene + mange andre skrullinger samler seg opp i store støvhauger på kjøttmarkedet mot slutten av 30 årene. Det er da stol-leken starter for de verpesyke. Dating-appene går gjerne varme for 30 åringene. For å lykkes i høy alder må man gjerne date mange støvsamlere fra de glade 20 årene. Mange går på en smell og stiller eksistensielle spørsmål om sitt kjærlighetsliv og meningen med livet generelt pga. uønsket ensomhet. Kanskje til og med Hollywood-klisjeer om at man skal lykkes til slutt også endelig brister. Noen skjønner etterhvert at for å lykkes mer enn kortsiktig sex-forhold må man ha flaks og vett, ikke bare et stort ego. Heldigvis finnes det en frihavn hos KG-forum. Her kan man nemlig skylde på alle andre når ting går galt. Og særlig menn har visstnok mer skyld enn alt annet for det meste som går galt i livet. Da kan man i det minste føle seg bedre i all ensomheten. Anonymkode: 2823c...4e7
Summers Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Tror man som mann må velge mellom utseende og personlighet. De pene jentene med bra personlighet blir jo tatt med en gang, de trenger jo bare gå på tinder. Siden de har utseende får de uendelig med tilbud og siden de har personligheten får de kjæreste. Så sitter man igjen med de pene jentene på tinder som får uendelig med tilbud, men ingen vil ha som kjæreste og de ikke så pene jentene som ikke får så mange tilbud på tinder og derfor kan(men ikke må) ha bra personlighet, men likevel ikke bli tatt.
Gjest Mythic Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 7 timer siden, Lee Jones skrev: Herregud så vanskelig det skal være å finne kvinner som ikke har kjæreste eller driver på med noen. Nå har jeg dummet meg ut med å sjekke opp en opptatt dame igjen. Er det ikke flere normalt attraktive single kvinner igjen etter fylte 25? Vet jeg skyter meg i foten nå, men det virker som en må være tidlig ute med å få seg kjæreste. Ellers er det bare bunnskrap igjen. mann27 Definèr bunnskrap... Hva har du å tilby en kvinne? Er du selv normalt attraktiv og oppegående? Hvor bor du? Jeg vet om mange single, unge kvinner som er attraktive på alle måter, som også sliter med å finne seg en mann, så en kan jo lure på hvorfor så mange er single og frustrerte? Har man for høye forventninger, for lange kravlister og drømmer om Disneyromantikk? Hvor ser du etter damer? Er du utadvendt og sosial, viser interesse og byr på deg selv når du møter damer?
Hjärtat Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 Ja, det er noe med å lete i sin egen liga. Hoho, spøk til side; er mye bra igjen selv etter fylte 25. Markedet er kanskje mindre enn fem år tidligere, men så er det til gjengjeld kanskje mer hold i det du finner?:-) Og som noen sier over her; hva har du prøvd? Tar du kontakt med jenter, er du sosial og frempå? Jeg kan anbefale nettdating; visst er det mye rusk, og det føles som å leite etter nåla i høystakken. Men er man initiativrik, åpen, men også selektiv, kan hun plutselig være der. Drømmejenta, altså.
Lee Jones Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2016 Jeg tror ikke det handler om å lete i egen liga, men det at det er umulig å finne en dame i egen liga. Føler alle single driver på med noen. Selv har jeg master, jobber i bank og har hus og bil en time fra Bergen sentrum. Jeg ser etter kvinner fra 24-30 og det er den samme visa hele tiden. Ironisk nok er forumet fult av tråder fra frustrerte single kvinner ser jeg. Jeg er lav da og ikke så fotogen. Nettdating har jeg prøvd. Betalte til og med i 5mnd uten å få så mye som ett svar. Er så fustrrerende at det ikke er noen du har kjemi med som liker deg tilbake. 1
Gjest Leonardo Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Hvis du installerer Tinder eller Sukker, så kan du fint se at det er hundrevis om ikke tusenvis av single kvinner i den aldersgruppen hvor du mener at alle angivelig er opptatt. Men jeg kjenner meg allikevel igjen i problemstillingen, da tilfeldighetene gjerne vil ha det slik at man møter opptatte jenter. Går man for eksempel på byen er sjansen større for at jentene er på utkikk enn jenter man tilfeldigvis treffer på i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 3 timer siden, Lee Jones skrev: Jeg tror ikke det handler om å lete i egen liga, men det at det er umulig å finne en dame i egen liga. Føler alle single driver på med noen. Selv har jeg master, jobber i bank og har hus og bil en time fra Bergen sentrum. Jeg ser etter kvinner fra 24-30 og det er den samme visa hele tiden. Ironisk nok er forumet fult av tråder fra frustrerte single kvinner ser jeg. Jeg er lav da og ikke så fotogen. Nettdating har jeg prøvd. Betalte til og med i 5mnd uten å få så mye som ett svar. Er så fustrrerende at det ikke er noen du har kjemi med som liker deg tilbake. Ikke for å være slem, men tror helt oppriktig du sikter langt utenfor egen liga. Hvis du er lav har du allerede der mange minuspoeng hos mange damer, er du i tillegg mindre attraktiv utseendemessig, hjelper det ikke så mye med master, jobb i bank og generelt at du er godt etablert. Ikke gå etter de damene som har 20 tilbud å velge i daglig. Anonymkode: 2d296...1a9 2
Jerry Lee Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 Bunnskrap er sånne som meg, det. Over 50, single og sær.... 😜
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 7 timer siden, Hjärtat skrev: Hoho, spøk til side; er mye bra igjen selv etter fylte 25. Markedet er kanskje mindre enn fem år tidligere, men så er det til gjengjeld kanskje mer hold i det du finner?:-) Hvor i alle dager er logikken i dette?
Hjärtat Skrevet 25. februar 2016 #15 Skrevet 25. februar 2016 2 timer siden, incognita skrev: Hvor i alle dager er logikken i dette? Hahaha, ser nå at det var klumsete formulert. Var ment sånn at når man treffes som over 25 er sjansen for at det holder livet ut litt større. Dårlig formulert og absolutt _ikke_ fasiten. Teit sagt.
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #16 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Hjärtat skrev: Hahaha, ser nå at det var klumsete formulert. Var ment sånn at når man treffes som over 25 er sjansen for at det holder livet ut litt større. Dårlig formulert og absolutt _ikke_ fasiten. Teit sagt. Haha åja sånn ja, trodde du mente sånn at de beste jentene var fortsatt single etter 25. Det ga jo ingen mening liksom.
Hjärtat Skrevet 25. februar 2016 #17 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Haha åja sånn ja, trodde du mente sånn at de beste jentene var fortsatt single etter 25. Det ga jo ingen mening liksom. Haha, nei, ikke det jeg mente, men så at det var dårlig forklart😂
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #18 Skrevet 26. februar 2016 Et øyeblikk siden, Hjärtat skrev: Haha, nei, ikke det jeg mente, men så at det var dårlig forklart😂 No worries, skjønner hva du mente nå
ajarRun Skrevet 26. februar 2016 #19 Skrevet 26. februar 2016 Hvorfor vil du ha noen som er halveis tli heggemø? finn deg en attenåring!
Inwe Skrevet 26. februar 2016 #20 Skrevet 26. februar 2016 15 timer siden, Summers skrev: Tror man som mann må velge mellom utseende og personlighet. De pene jentene med bra personlighet blir jo tatt med en gang, de trenger jo bare gå på tinder. Siden de har utseende får de uendelig med tilbud og siden de har personligheten får de kjæreste. Så sitter man igjen med de pene jentene på tinder som får uendelig med tilbud, men ingen vil ha som kjæreste og de ikke så pene jentene som ikke får så mange tilbud på tinder og derfor kan(men ikke må) ha bra personlighet, men likevel ikke bli tatt. Ifølge dette er jeg pen og har dårlig personlighet. Og jeg som har spilt på personlighet til nå da, får skifte taktikk 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå