Gå til innhold

Wæææ, busemann i nesa på daten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en kar en liten stund nå, og vi hadde sex i kveld. Jeg er betatt av han, og sexen var bra. Men når vi var ferdig med å ha sex så hadde han en stooor grønn busemann som hang helt nederst ut av nesen. Han la ikke merke til det selv, så han gikk sånn en liten stund. Jeg visste ikke hva jeg skulle si så jeg holdt kjæft. Han snufset etterhvert busemannen opp i nesen igjen, så da ble den jo borte. Jeg kan ikke noe for det, jeg er nok kanskje litt overfladisk da, men det var ekstremt turn off! Såpass at jeg har mistet litt av interessen tror jeg. Skal såklart ikke bryte datingen bare pga dette, men det ga ikke pluss i boken for å si det sånn. Er jeg teit som tenker dette? :s 

Anonymkode: c7ddd...566

• Liker 1
Skrevet

Alle mennesker har snørr av og til, da :)

Anonymkode: 161c7...6a0

• Liker 5
Gjest Linaria
Skrevet

Hahaha, husker en gang jeg var 15 og var på "date" med en som var 17 (sååå voksen!) og han hadde busemann i nesa og jeg syntes det var så kleint. Turte ikke la ham kysse meg og det ble ikke noe mer etter det. Huff, nei, i dag hadde jeg nok ikke brydd meg så mye. Vet ikke om jeg hadde sagt i fra, men når busa først var borte, hadde jeg ikke tenkt mer på det :P det skjer jo sånne småflaue ting med oss hele tiden. 

Skrevet

Skjønner deg faktisk godt.  Det er noe spesielt ekkelt med snørr. Når det 3 sagt er det naturlig da. Sæd er ekkelt det og

Anonymkode: 409c4...e42

Skrevet

Det er ekkelt ja, men jeg hadde nok ikke dumpet en dame om det var en buse der ved et uhell. Er han hygenisk ellers så kjør på. Neste gang tror jeg du bør si det. Dere kan jo ikke ha et skikkelig forhold når dere ikke tør å si slike ting til hverandre

Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Holy Moly! Regner med at du aldri går på do og gjør no 2 heller du da. Stakkars date. Naturlig er det - greit at det ikke er tiltalende, men gi da beskjed.

Skrevet

Det er jo noe som kan skje hvem som helst, så jeg synes det er lite tolerant å bli så opphengt i en sånn bagatell. Jeg er så direkte, at jeg hadde nok hentet papir til han og bedt han tørke nesa si, men så er jeg førskolelærer også, da :P

Skrevet

Hahaha, jeg skjønner akkurat hva du mener! 

Det er jo som de andre sier, og som du sikkert er helt klar over selv; sånt skjer oss alle innimellom! Men jeg skjønner så godt hva du mener, jeg henger meg også helt opp i sånne ting. Tenker at du bare får fortsette å møte han noen ganger, og så heller avslutte det hvis det fortsatt er det eneste du tenker på etter noen fine kvelder, for da er det nok ikke han du vil ha. :fnise:

• Liker 3
Gjest Leonardo
Skrevet

Det er kanskje litt overdrevent, men du kontrollerer jo ikke selv hva du føler. Husker to episoder selv:

1. En jente jeg høvlet over i Kroatia. Vi hang sammen ved bassenget neste dag og etter at hun hadde tatt en dukkert og kom opp igjen, så hadde hun en ganske påfallende buse som hang ut av ene neseboret. Utrolig pen jente, men synes det ble noe avtennende å være vitne til noe slikt.

2. En jente jeg har hatt litt i kikkerten på universitetet. Slo av en prat med henne før jul. La etter hvert merke til at hun hadde en liten buse i nesen. Hun var på vei inn på toalettet, så hun merket det sikkert etterpå. Ikke nok til at jeg mistet interessen, men definitivt ikke tennende heller. Opplevde det heller mer som komisk og følte nesten at jeg fikk et lite 'overtak' om jeg kan ordlegge meg slik.

:) 

Skrevet

Herregud, er det virkelig mulig å være så prippen? Det er ikke verre enn å bare si at han har noe i nesa, slik at han faktisk får gjort noe med det

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Daenerys, mod.

Skrevet

Daten hadde en buse, jeg ble aldri våt i min truse. Datens buse stakk tilbake til sin nese, men da hadde jeg allerede sett den i fjeset. Dette gav ikke pluss på min liste, men jeg har ikke en mann å miste. 

Hallo.. Buser dreper ikke.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...