Gå til innhold

Tips til lettvint middag i dag?

Fremhevede innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Noen gode tips til hva vi kan ha til middag i dag? Noe fort gjort lettvint som ikke krever all verden av fancy ingredienser (er tross alt søndag, og JEG har ikke fulle skap med masse spennende)

Jeg er IKKE veldig nøye på at det må være en tradisjonell "søndagsmiddag"

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Bestille noe?

Hvis du skriver hva du har så er det litt lettere å komme med anbefalinger...

Hvis jeg skal komme med tips med tanke på hva jeg som oftest har liggende, så kan du for eksempel lage:

- stekt ris

- stekte nudler

- butterdeigspakker (Fylt med det du har for hånden)

- pastasalat med egg og tunfisk

- pannekaker

Gjest lilletroll
Skrevet

Hm....dere fikk satt meg på en tanke...*iler til fryseren for å undersøke noe*

Gjest Genevieve
Skrevet

Omelett med fyll eller pasta med en enkel tomat eller fløtebasert saus. Nudler og grønnsaker i wok med kjøtt du kanskje har i frysen.

Ett lite spm. til slutt, hva anser du som "fancy ingredienser".

Gjest lilletroll
Skrevet

Det ble pannekaker......har egentlig hatt lyst på det mange ganger i det siste, og vi hadde masse egg, så da ble det det.

Nei fancy ingredienser....altså....for å si det enklere da, vi har bare tørrvarer stort sett....mel...sukker.....og sånne ting i skapet...i fryseren er det ikke kjøtt og fisk av alle slag, men brød og syltetøy, sliksom.

Gjest Genevieve
Skrevet

Nei fancy ingredienser....altså....for å si det enklere da, vi har bare tørrvarer stort sett....mel...sukker.....og sånne ting i skapet...i fryseren er det ikke kjøtt og fisk av alle slag, men brød og syltetøy, sliksom.

Det er alltid lurt og ha litt ass.hermetikk, glass med sauser og krydder på lager. Kjøttdeig, kyllingfilet og strimlet svinekjøtt/oksekjøtt er alltid lurt å ha i frysen.

Skrevet

...ein stor posjon rundjuling...eller litt luft og kjærlighet...

Gjest Anonymous
Skrevet
Det ble pannekaker......har egentlig hatt lyst på det mange ganger i det siste, og vi hadde masse egg, så da ble det det.

HURRA! Jeg "vant"! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...