Gå til innhold

Hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr jeg trives godt med, og jeg vet han har interesse for meg også. Siden jeg bare er 18 år og har lite erfaring med forelskelse generelt så aner jeg ikke hvordan jeg skal gå frem. Når vi ser film om kveldene holder vi rundt hverandre, holder hender innimellom, men ikke noe mer enn det. Jeg har lurt på om han kanskje kan være den rette for meg, siden han er omtrent den jeg drømmefyren jeg ser for meg. Jeg har lyst å ta mer initiativ, men siden jeg er en litt tilbakeholden person (han er stikk motsatt når det gjelder det sosiale) så tør jeg ikke, i frykt for å ødelegge det vi har begynt. Hva kan jeg gjøre med meg selv for å rett og slett tørre mer?

Anonymkode: 93f3a...844

Videoannonse
Annonse
Gjest cheshirecat
Skrevet

Slike saker er årsaken til at alkohol overhodet eksisterer. 

Skrevet

En av to ting. Du kan enten ta en sjanse og si eller vise det, eller du kan la være og angre i lang, lang, lang, laaaaaang tid.

Jeg anbefaler det første. For det suger hardt å angre på noe som kunne gjort deg lykkelig.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve å vise lit tmer intiativ når dere for eksempel sitter og holder rundt hverandre. Legge hodet ditt på skulderen hans, stryke ham over armen, komplimenter ham. Bare prøv å vise litt mer interesse, og se hvordan han reagerer på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...