AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Om kveldene, og på natten liker jeg godt å finne ett eller annet emne å "fordype" meg i. Jeg googler det og prøver å forstå og finne ut mest mulig. Bare fordi det er gøy å være skikkelig "inni" noe. Greia er at jeg ikke kommer på noe gøy. Jeg har lest om feks litteraturhistoriske perioder, politiske ideologier, psykiske lidelser osv. Er det noen som har tips til noen kjekke emner eller? Anonymkode: f353c...aa7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Den 24.2.2016 at 0.54, AnonymBruker skrev: Om kveldene, og på natten liker jeg godt å finne ett eller annet emne å "fordype" meg i. Jeg googler det og prøver å forstå og finne ut mest mulig. Bare fordi det er gøy å være skikkelig "inni" noe. Greia er at jeg ikke kommer på noe gøy. Jeg har lest om feks litteraturhistoriske perioder, politiske ideologier, psykiske lidelser osv. Er det noen som har tips til noen kjekke emner eller? Anonymkode: f353c...aa7 Hva er du interessert i da? Illustrert vitenskap har mange spennende artikler om bla a tema som: natur, vitenskap, kropp, helse, historie Anonymkode: 2e0ea...104 1
Gjest Jessica Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Jeg har fordypet meg skikkelig i psykiske lidelser og helse i det siste. Angst og depresjon er der siste. Det fins mange artikler. Veldig fan av YouTube og forskning.no
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Den 24.2.2016 at 0.54, AnonymBruker skrev: Om kveldene, og på natten liker jeg godt å finne ett eller annet emne å "fordype" meg i. Jeg googler det og prøver å forstå og finne ut mest mulig. Bare fordi det er gøy å være skikkelig "inni" noe. Greia er at jeg ikke kommer på noe gøy. Jeg har lest om feks litteraturhistoriske perioder, politiske ideologier, psykiske lidelser osv. Er det noen som har tips til noen kjekke emner eller? Anonymkode: f353c...aa7 Kan du tenke deg å studere? Anonymkode: 2e0ea...104
Summers Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 Om du liker politisk filosofi så er Kymlika sin bok ganske lettlest, finnes også som pdf om du googler. Er om trent 50 sider om hver ideologi. http://www.amazon.com/Contemporary-Political-Philosophy-An-Introduction/dp/0198782748
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #7 Skrevet 27. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er du interessert i da? Illustrert vitenskap har mange spennende artikler om bla a tema som: natur, vitenskap, kropp, helse, historie Anonymkode: 2e0ea...104 Illustrert vitenskap har jeg ikke tenkt på. Det var en god ide! Takk 7 minutter siden, Jessica skrev: Jeg har fordypet meg skikkelig i psykiske lidelser og helse i det siste. Angst og depresjon er der siste. Det fins mange artikler. Veldig fan av YouTube og forskning.no Det har jeg også gjort, men begynner på en måte å gå litt tom for sier å lese på og sånn, kanskje fordi jeg for det meste foretrekker å lese på norsk. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du tenke deg å studere? Anonymkode: 2e0ea...104 Ja, selvsagt. 2 minutter siden, Summers skrev: Om du liker politisk filosofi så er Kymlika sin bok ganske lettlest, finnes også som pdf om du googler. Er om trent 50 sider om hver ideologi. http://www.amazon.com/Contemporary-Political-Philosophy-An-Introduction/dp/0198782748 Kan sjekke ut, men foretrekker egentlig å lese på norsk da. Anonymkode: f353c...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå