Gå til innhold

Sengesett dobbeldyne

Anbefalte innlegg

Gjest Enhjørning
Skrevet

Hei! Lurer på hvor dere kjøper deres sengesett til 200x220 dobbeldyner? Både på nett og butikk. Skal kjøpe dobbeldyne og er veldig ivrig på sengesett. Ser at det dessverre ikke er like mye utvalg som til enkeltdyner men jeg har funnet to sengesett på Princess i det minste. Så setter stor pris på alt av tips :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Enhjørning skrev:

Hei! Lurer på hvor dere kjøper deres sengesett til 200x220 dobbeldyner? Både på nett og butikk. Skal kjøpe dobbeldyne og er veldig ivrig på sengesett. Ser at det dessverre ikke er like mye utvalg som til enkeltdyner men jeg har funnet to sengesett på Princess i det minste. Så setter stor pris på alt av tips :) 

Har kjøpt på Kid interiør

Anonymkode: e6e11...1e4

• Liker 1
Skrevet

Har ikke dobbeldyne selv, men hent jeg har kjøpt til min søster i gave. Jeg har vel funnet de i alle de vanlige butikkene som fører slikt, Kid, Princess o.l.
Samt at jeg tror jeg kjøpte et fra Ellos en gang.

• Liker 1
Skrevet

Stikk på KID, de har bra utvalg, og det er 50 % på sengesett nå! :-) 

• Liker 1
Gjest Enhjørning
Skrevet
9 minutter siden, Venka skrev:

Stikk på KID, de har bra utvalg, og det er 50 % på sengesett nå! :-) 

Ja så det. Ikke alle dobbeldynesengesett er det prosenter på nå da. Men stikker innom KID før helgen :) Fant ingen på salg jeg falt for på bilder hvertfall.

Takk for svarene hittil :) 

Skrevet
3 minutter siden, Enhjørning skrev:

Ja så det. Ikke alle dobbeldynesengesett er det prosenter på nå da. Men stikker innom KID før helgen :) Fant ingen på salg jeg falt for på bilder hvertfall.

Takk for svarene hittil :) 

Noen av disse da? https://hoie.no/produktkategori/11/sengetoy#doubledouvet

Skrevet

ALLE sengesett skal være på tilbud altså :wink: var innom der senest i går å kikka, kjøpte meg nye selv for noen dager siden. Beste er å stikke innom butikken fysisk, bilder er misvisende på farge syns jeg, å ofte har de mye mer i butikken som kanskje ikke er tilgjengelig på nett, i alle fall de jeg har vært innom i min tid. 

Gjest Enhjørning
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av disse da? https://hoie.no/produktkategori/11/sengetoy#doubledouvet

Oi, der var det utrolig mye fint og ikke alt har en helt hinsides pris :fnise: Trodde alt på Høie var dyrt, jeg!

2 minutter siden, Venka skrev:

ALLE sengesett skal være på tilbud altså :wink: var innom der senest i går å kikka, kjøpte meg nye selv for noen dager siden. Beste er å stikke innom butikken fysisk, bilder er misvisende på farge syns jeg, å ofte har de mye mer i butikken som kanskje ikke er tilgjengelig på nett, i alle fall de jeg har vært innom i min tid. 

Var det jeg trodde jeg og, men ifølge siden deres er det ikke det altså :P Men jeg tar en titt fysisk om det fortsatt er på salg til fredag :) 

Skrevet
10 minutter siden, Venka skrev:

Har samme erfaring med KID: at de har større utvalg enn det som det fremgår av nettsiden.

Jeg fikk vite dette  en gang jeg ringte en fysisk butikk, og ekspeditøren fortalte meg om at de hadde doble sengesett i en type som nettsiden kun viste enkle sengesett av, bl.a.

Gjest økonomifrue
Skrevet

Kid og princess. Bare et tips så har IKEA andre mål på dobbeltdynene sine og dermed andre størrelser på trekkene. 

Skrevet

Mye fint på nett da :-) 

Jeg har nylig kjøpt meg et nytt sengeteppe, og fant en butikk på nett som hadde stort utvalg av dette. De har også noen sengesett til dobbeltdyne. Sendte en forespørsel ditt om sengesett, de venter inn dette.

www.indusia.no er linken dit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...