AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Jeg ble invitert på date av en fyr for et par uker siden. Vi har rukket å dra på én date, som var kjempehyggelig og varte i rundt 6 timer. Han har invitert meg på date nr 2 - som daten hans i en venns bursdag. Vi er voksne (over 30 begge to). Har aldri vært borti å møte venner av en jeg dater så tidlig... Litt usikker på om dette er et litt dårlig tegn...? Skal han teste meg ut for vennene sine? Hadde dere sagt ja eller nei til å bli med? Anonymkode: 159be...690
Sapientia Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Nå er jeg langt fra noen datingekspert, men jeg tror nesten bare du må følge magefølelsen din her. Hvordan virker han som person? Tror du innerst inne at det er en test? Eller kanskje han bare vil ha med seg en han synes er hyggelig? Min - nå forlovede - dro meg med til foreldra på andre date. Det var litt skummelt ja.... men han var vel egentlig bare veldig ivrig etter at vi skulle bli et par. Og det ble vi jo 1
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Ingen datingekspert eller god kunnskap om kjærligheten i det hele tatt, men antar det er et veldig godt tegn hvis han vil at du skal møte vennene hans så tidlig.
Teethgrinding Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Det er klart det er et godt tegn. Tenk så flaut om du troppet opp med en date som viste seg å bare si kleine ting i plenum, legge opp til utelukkende pinlige stillheter, rett og slett drite seg ut sosialt? Klart man aldri ville tatt med en date man ikke likte for å møte vennene. Man ville holdt vedkommende langt i helvete vekk fra folk du kjenner. Jeg ville tatt det som et kjempegodt tegn. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 18 timer siden, Arcturus skrev: Det er klart det er et godt tegn. Tenk så flaut om du troppet opp med en date som viste seg å bare si kleine ting i plenum, legge opp til utelukkende pinlige stillheter, rett og slett drite seg ut sosialt? Klart man aldri ville tatt med en date man ikke likte for å møte vennene. Man ville holdt vedkommende langt i helvete vekk fra folk du kjenner. Jeg ville tatt det som et kjempegodt tegn. Takk for svarene. Jeg tror jeg er litt bekymret fordi jeg tenker at man er jo strengt tatt fortsatt ganske fremmede for hverandre etter bare én date.. (Møttes to ganger da). Og får nesten litt noia for at han bare var desperat etter å ha noen å "vise frem" på en bursdag hvor kanskje alle de andre har partnere? Huff nå overtenker jeg garantert... Ikke rart jeg er singel på 3 året 🙈 Anonymkode: 159be...690
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svarene. Jeg tror jeg er litt bekymret fordi jeg tenker at man er jo strengt tatt fortsatt ganske fremmede for hverandre etter bare én date.. (Møttes to ganger da). Og får nesten litt noia for at han bare var desperat etter å ha noen å "vise frem" på en bursdag hvor kanskje alle de andre har partnere? Huff nå overtenker jeg garantert... Ikke rart jeg er singel på 3 året 🙈 Anonymkode: 159be...690 Haha, ja den overtenkinga kan jo knekke noen og enhver ;p Anonymkode: 1a95e...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå