Envy Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Hei! Kjøpte Smilelab strips i dag og tenkte jeg skulle prøve. Har prøvd iwhite fra før og synes ikke det var noen stor forskjell. Erfaringer med Smilelab? Synes forsåvidt stripsen satt veldig hardt, måtte liksom ta i for å få den av igjen, skal det være sånn?
Gloomiiie Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Du får hvitere tenner, men det varer bare noen timer-dager. Hos meg ble det også veldig flekkete og likte ikke resultatet i det hele tatt... Har brukt dem noen ganger før fest etc, men virkningen forsvinner så fort at jeg virkelig ikke ser poenget. Søk opp oil pulling på nett, det er en metode som er mindre skadelig for tennene og sykt mye billigere i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Jeg har brukt Smilelab-strips to ganger. Den første gangen hadde jeg på stripsene i 60 minutter HVER DAG i 14 dager, og resultatet ble kjempebra!! Den andre gangen ble det mer slurving, og resultatet ble derfor ikke like fint. Så hvis du er tålmodig nok: bruk de hver dag! Anonymkode: 7722a...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå