AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Jeg er superforelsket i en kompis av meg og har vært det en god stund nå. Vi rota en del for en tid tilbake, men nå har han altså fått seg kjæreste. Jeg klarer likevel ikke å slutte å like han fordi han fremdeles gir meg oppmerksomhet. Han fortalte meg at han ikke trivdes i forholdet han er i nå, og har lyst å slå opp fordi forholdet bare er "helt greit". Men når vi møtes klarer vi ikke å holde oss vekke fra hverandre. Han sier masse fine ting til meg, hvor pen jeg er, at han ikke klarer å holde seg borte fra meg . Han sier at jeg "fucker ham opp". Hva betyr dette? Er han interessert?? Vi kyssa for litt siden på byen og det var så sykt intenst da vi begge prøvde å holde oss vekke fra hverandre, men ikke klarte det. Han har også sagt at han ikke vil at jeg skal ligge med andre gutter osv... Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg er virkelig forelsket i han, og klarer ikke å se for meg at jeg kan like noen andre enn han... Anonymkode: 9ba8a...144
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Ja, han vil ha deg. Ikke gjør noe mer før de evt. slår opp. Anonymkode: 21159...6a7 1
Summers Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Han har ikke bare null respekt for dama si, han har null respekt for deg. Grattis med å være forelsket i en slik "kompis". 14
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Han har ikke bare null respekt for dama si, han har null respekt for deg. Grattis med å være forelsket i en slik "kompis". Jeg skjønner at du mener han har null respekt for kjæresten, men hvorfor mener du han har null respekt for meg? ts Anonymkode: 9ba8a...144
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Det høres ut som han ganske nylig har fått seg kjæreste. At han løper etter deg og snakker nedsettende om forholdet sitt gir et dårlig inntrykk av ham. Er det en slik mann du vil ha? Så lenge han er i forhold med noen andre bør du holde deg unna. Vil han ha deg så gjør han det slutt med kjæresten sin. Ikke legg deg for hans føtter. Anonymkode: 24cbe...b2a 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at du mener han har null respekt for kjæresten, men hvorfor mener du han har null respekt for meg? ts Anonymkode: 9ba8a...144 Når han kan oppføre seg sånn når han er i et forhold, hvordan tror du han vil oppføre seg om han blir i et forhold med deg? Jo, akkurat likt. Anonymkode: 9de85...bd9 7
Summers Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at du mener han har null respekt for kjæresten, men hvorfor mener du han har null respekt for meg? ts Anonymkode: 9ba8a...144 Fordi han vet at du er forelsket i han og utnytter det. Hadde han hatt respekt for deg så hadde han enten sagt at han ikke er interessert i deg eller så hadde han gått ut av forholdet sitt og satset på deg. Han hadde ikke fortsatt i forholdet, fortalt deg at han ønsker å slå opp for å gi deg håp, lagt an på deg og fortalt deg at du ikke skal ligge med andre gutter, mens han har kjæreste! Endret 24. februar 2016 av Summers 14
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Han holder deg varm. Jeg ville aldri hatt en med så lite respekt for andre mennesker. Anonymkode: 72040...919 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 21 minutter siden, Summers skrev: Fordi han vet at du er forelsket i han og utnytter det. Hadde han hatt respekt for deg så hadde han enten sagt at han ikke er interessert i deg eller så hadde han gått ut av forholdet sitt og satset på deg. Han hadde ikke fortsatt i forholdet, fortalt deg at han ønsker å slå opp for å gi deg håp, lagt an på deg og fortalt deg at du ikke skal ligge med andre gutter, mens han har kjæreste! 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han holder deg varm. Jeg ville aldri hatt en med så lite respekt for andre mennesker. Anonymkode: 72040...919 Men da skjønner jeg faktisk ikke hva det er han vil med meg! Vil mest sannsynlig ikke være i et forhold med meg, og han har jo kjæreste så tviler på at han bare "vil ha seg noe". Han ville dessuten aldri ha ligget med meg mens han er i et forhold med henne. Anonymkode: 9ba8a...144
Summers Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men da skjønner jeg faktisk ikke hva det er han vil med meg! Vil mest sannsynlig ikke være i et forhold med meg, og han har jo kjæreste så tviler på at han bare "vil ha seg noe". Han ville dessuten aldri ha ligget med meg mens han er i et forhold med henne. Anonymkode: 9ba8a...144 Du tror ikke han er villig til å ha sex utenfor forhold når han er villig til å kysse deg, fortelle deg hvor fin du er, at han har tenkt til å gå ut av forholdet sitt, at han ikke klarer å holde seg unna deg, osv? Må innrømme at jeg tror han både er kåt på deg og er typen som kan ha sex med andre mens han er i et forhold. Han er allerede utro, han har bare ikke ligget med deg enda. 4
Belbus Skrevet 24. februar 2016 #11 Skrevet 24. februar 2016 Høres ut som han vil ha i sekk og pose. Hadde han ikke trivdes i forholdet hadde han slått opp. Han sier til deg at det går dårlig og gir komplimenter for å holde deg varm så han kan gå tilbake til deg/ flørte med deg når han får lite oppmerksomhet av dama. Neste gang han klager på forholdet så spør hvorfor han ikke har gjort noe med det 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #12 Skrevet 24. februar 2016 Du er naiv. Anonymkode: 9de85...bd9 7
Gjest Coolaid Skrevet 24. februar 2016 #13 Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er superforelsket i en kompis av meg og har vært det en god stund nå. Vi rota en del for en tid tilbake, men nå har han altså fått seg kjæreste. Jeg klarer likevel ikke å slutte å like han fordi han fremdeles gir meg oppmerksomhet. Han fortalte meg at han ikke trivdes i forholdet han er i nå, og har lyst å slå opp fordi forholdet bare er "helt greit". Men når vi møtes klarer vi ikke å holde oss vekke fra hverandre. Han sier masse fine ting til meg, hvor pen jeg er, at han ikke klarer å holde seg borte fra meg . Han sier at jeg "fucker ham opp". Hva betyr dette? Er han interessert?? Vi kyssa for litt siden på byen og det var så sykt intenst da vi begge prøvde å holde oss vekke fra hverandre, men ikke klarte det. Han har også sagt at han ikke vil at jeg skal ligge med andre gutter osv... Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg er virkelig forelsket i han, og klarer ikke å se for meg at jeg kan like noen andre enn han... Anonymkode: 9ba8a...144 Jeg skal stave det for deg: L.I.G.G.U.N.N.A...... Ha litt større respekt for deg selv enn å henge etter en fyr som ikke har baller nok til å gjøre det slutt med kjæresten. I tillegg er han en fyr som går bak ryggen til kjæresten og ønsker at du skal holde deg borte fra andre gutter - mens han har kjæreste. Det er skikkelig taper oppførsel. Mest sannsynlig så er han superfornøyd med å tvinne to damer rundt fingeren.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 Han er åpenbart betatt av deg men det betyr desverre ikke nødvendigvis at han klarer å bryte ut av forholdet sitt selvom han gir uttrykk for det.. Anonymkode: b474c...a42
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #15 Skrevet 25. februar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er superforelsket i en kompis av meg og har vært det en god stund nå. Vi rota en del for en tid tilbake, men nå har han altså fått seg kjæreste. Jeg klarer likevel ikke å slutte å like han fordi han fremdeles gir meg oppmerksomhet. Han fortalte meg at han ikke trivdes i forholdet han er i nå, og har lyst å slå opp fordi forholdet bare er "helt greit". Men når vi møtes klarer vi ikke å holde oss vekke fra hverandre. Han sier masse fine ting til meg, hvor pen jeg er, at han ikke klarer å holde seg borte fra meg . Han sier at jeg "fucker ham opp". Hva betyr dette? Er han interessert?? Vi kyssa for litt siden på byen og det var så sykt intenst da vi begge prøvde å holde oss vekke fra hverandre, men ikke klarte det. Han har også sagt at han ikke vil at jeg skal ligge med andre gutter osv... Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg er virkelig forelsket i han, og klarer ikke å se for meg at jeg kan like noen andre enn han... Anonymkode: 9ba8a...144 Han har kjæreste og kliner med deg på byen?? Han er respektløs ovenfor dere begge! Tenk om det var deg han var sammen med, hva hadde du syns om han kyssa andre jenter på byen og sa de var pene og ikke fikk lov til å ligge med andre? Er han en 18 år gammel guttunge som nettopp har oppdaget penisen sin eller? Anonymkode: f292b...c31 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #16 Skrevet 25. februar 2016 Åååååh, dere er så negative! Ts, jeg hadde ikke giddet å høre på disse damene her. De kjenner han ikke, og jeg synes ikke de bør dømme denne mannen etter en så kort beskrivelse. Jeg tror ikke nødvendigvis at han kommer til å være utro med deg(hvis du blir sammen med han) selv om han er det mot nåværende dame. Fortell han at du er interessert og spør han hva han føler. Ikke gi opp Dere har ikke PEILING på hvor mange som er utro! Kanskje han er usikker på seg selv, men det betyr ikke at han er en respektløs drittsekk for det. Anonymkode: 711c7...2a7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #17 Skrevet 25. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååååh, dere er så negative! Ts, jeg hadde ikke giddet å høre på disse damene her. De kjenner han ikke, og jeg synes ikke de bør dømme denne mannen etter en så kort beskrivelse. Jeg tror ikke nødvendigvis at han kommer til å være utro med deg(hvis du blir sammen med han) selv om han er det mot nåværende dame. Fortell han at du er interessert og spør han hva han føler. Ikke gi opp Dere har ikke PEILING på hvor mange som er utro! Kanskje han er usikker på seg selv, men det betyr ikke at han er en respektløs drittsekk for det. Anonymkode: 711c7...2a7 Han har kjæreste og kysser likevel ei anna jente, forteller denne jenta at hun er pen og at hun ikke får lov til å ligge med andre gutter. Altså samtidig som han har kjæreste. HVA er det egentlig å like med en sånn two-faced fyr? Han har null respekt for dama si, som faktisk er kjæresten hans. Og TS får dårlig rykte fordi hu holder på med en fyr som er opptaty. Evig eies kun et dårlig rykte og her er TS "the other woman", dvs fristerinna som driter i at fyrens kjæreste blir knust. Anonymkode: f292b...c31 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #18 Skrevet 25. februar 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååååh, dere er så negative! Ts, jeg hadde ikke giddet å høre på disse damene her. De kjenner han ikke, og jeg synes ikke de bør dømme denne mannen etter en så kort beskrivelse. Jeg tror ikke nødvendigvis at han kommer til å være utro med deg(hvis du blir sammen med han) selv om han er det mot nåværende dame. Fortell han at du er interessert og spør han hva han føler. Ikke gi opp Dere har ikke PEILING på hvor mange som er utro! Kanskje han er usikker på seg selv, men det betyr ikke at han er en respektløs drittsekk for det. Anonymkode: 711c7...2a7 He he, takk! Trengte denne! Føler folk i tråden har fått litt dårlig inntrykk av han, ja.. Det er jo ikke sånn at når jeg er sammen med han så kaster han seg over meg, og gir blaffen i dama. Jeg vet at han er veldig glad i henne og han er en god kjæreste, han er bare ikke forelsket i henne lenger. De har også bestilt ferie sammen i sommer, så å slå opp er ikke akkurat bare-bare! Jeg hadde vært mer bekymra om han hadde slått opp med henne på flekken, for så å blitt sammen med meg rett etterpå. Og når vi kyssa var det ikke noe som kom enkelt for han, han sa jo at vi ikke burde gjøre det og angret nok rett etterpå, men som sagt sier han at han ikke klarer å la være og at jeg "gjør noe med han". Han er virkelig ikke "typen" til å være drittsekk, jeg har faktisk kjent han i 7 år! Anonymkode: 9ba8a...144 1
Gjest haze Skrevet 25. februar 2016 #19 Skrevet 25. februar 2016 Dette høres helt ut som eksen min, han dumpet meg tilslutt for en annen jente og gjett hva; DE GIKK TIL HELVETE. Jeg tror ikke det er håp. Det går ikke å hoppe rett fra et forhold til et nytt et. Hold deg unna, du kommer til å bli såret.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #20 Skrevet 25. februar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: He he, takk! Trengte denne! Føler folk i tråden har fått litt dårlig inntrykk av han, ja.. Det er jo ikke sånn at når jeg er sammen med han så kaster han seg over meg, og gir blaffen i dama. Jeg vet at han er veldig glad i henne og han er en god kjæreste, han er bare ikke forelsket i henne lenger. De har også bestilt ferie sammen i sommer, så å slå opp er ikke akkurat bare-bare! Jeg hadde vært mer bekymra om han hadde slått opp med henne på flekken, for så å blitt sammen med meg rett etterpå. Og når vi kyssa var det ikke noe som kom enkelt for han, han sa jo at vi ikke burde gjøre det og angret nok rett etterpå, men som sagt sier han at han ikke klarer å la være og at jeg "gjør noe med han". Han er virkelig ikke "typen" til å være drittsekk, jeg har faktisk kjent han i 7 år! Anonymkode: 9ba8a...144 Her blir du lurt trill rundt, TS. Han har ingen planer om å gjøre det slutt med dama, da hadde han gjort det forlengst. Ferieturer går fint an å avbestille, for en sykt dårlig unnskyldning! At du "gjør noe med ham", seriøst er det unnskyldninga di for å være home wrecker? Han er kanskje ikke tupen til å være drittsekk men han flørter og kysser ei annen dame enn kjæresten sin, det er langt i fra en ordentlig fyr som kan stoles på. Husk at ryktet ditt også skades av å rote rundt med opptatte fyrer, du får håpe at dama hans og hennes venninner ikke får tak i tlf nr ditt. Anonymkode: f292b...c31 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå