Gå til innhold

Lenny & Larrys cookies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått dilla på Lenny & Larry's "the complete cookie", i ulike smaksvarianter. Har brukt dem som snack av og til når godtebehovet melder seg.

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dem i butikk? Har tidligere fått kjøpt de i kantina på jobben, men de tar dem ikke inn lenger. De har dem på iherb, men de er ikke på lager i de smaksvariantene jeg liker best akkurat nå.

Og, er ingen ekspert på innholdsfortegnelser, men disse kjeksene skal jo ikke inneholde noe dritt - eller?... Er det noen grunn til å ikke spise dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Mamalama skrev:

Har fått dilla på Lenny & Larry's "the complete cookie", i ulike smaksvarianter. Har brukt dem som snack av og til når godtebehovet melder seg.

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dem i butikk? Har tidligere fått kjøpt de i kantina på jobben, men de tar dem ikke inn lenger. De har dem på iherb, men de er ikke på lager i de smaksvariantene jeg liker best akkurat nå.

Og, er ingen ekspert på innholdsfortegnelser, men disse kjeksene skal jo ikke inneholde noe dritt - eller?... Er det noen grunn til å ikke spise dem?

Kaloribomber. Det kaloritallet som står på de er jo for halve kjeksen. Men ellers er de ok:)

Anonymkode: 32c85...165

Skrevet

What?!? Har tydeligvis ikke lest hele teksten på pakken, og trodde de inneholdt 190 kalorier pr kjeks... Rimelig naivt ser jeg i ettertid. Ja, ja - de er så mektige at jeg som regel bare spiser en halv av gangen uansett. Bare det burde vel gjort at det skulle ringe en bjelle! Men takk for opplysningen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...