Gå til innhold

Er reduksjon av jordas befolkning tabu?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist
1 time siden, debatant skrev:

a) Så dine faguttrykk på latin betyr at mord å forsvarsløse barn er i orden? å hvilken utdanning har du da, siden du er en ekspert?

All erfaring tilsier at du ikke kan underbygge noe med relevante data

Dette er bare trist Lafemm.

Mord på forsvarsløse barn? Hva i all verden er det du rabler om?!? Mellom 60-80% av alle påbegynte svangerskap ender i NATURLIG svangerskapsavbrudd, altså SPONTANABORT som vi mer beleste også kaller det. Og disse svangerskapsavbruddene er forårsaket av at han der Guden din, som visstnok skal være så perfekt, ikke klarer å sette sammen et embryo som er levedyktig. Den største morderen her er og blir din Gud. Det er han som tar flest ufødte liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ‎02‎.‎03‎.‎2016 at 21.46, Lafemmemauvaise skrev:

Mord på forsvarsløse barn? Hva i all verden er det du rabler om?!? Mellom 60-80% av alle påbegynte svangerskap ender i NATURLIG svangerskapsavbrudd, altså SPONTANABORT som vi mer beleste også kaller det. Og disse svangerskapsavbruddene er forårsaket av at han der Guden din, som visstnok skal være så perfekt, ikke klarer å sette sammen et embryo som er levedyktig. Den største morderen her er og blir din Gud. Det er han som tar flest ufødte liv. 

Jeg er imponert over at du fikk med et sitat som bare lå ute noen minutter. Du må være en stor fan :) 

Spontan-abort var ikke tema her selv om ordet inneholder ordet abort. Forstår at det er vanskelig å skjelne forskjellen på spontanabort og abort,  særlig om en er en ekspert, hehe.

Så alt du ikke forstår er Guds skyld? Hva med å lete etter de egentlige årsakene til spontan-abort? Slik våre kistene forfedre gjorde da de oppdaget moderne vitenskap.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
22 timer siden, debatant skrev:

Jeg er imponert over at du fikk med et sitat som bare lå ute noen minutter. Du må være en stor fan :) 

Spontan-abort var ikke tema her selv om ordet inneholder ordet abort. Forstår at det er vanskelig å skjelne forskjellen på spontanabort og abort,  særlig om en er en ekspert, hehe.

Så alt du ikke forstår er Guds skyld? Hva med å lete etter de egentlige årsakene til spontan-abort? Slik våre kistene forfedre gjorde da de oppdaget moderne vitenskap.

Å herliga London! For å si det på engelsk: Not only are you barking up the wrong tree, you're not even in the freakin' forest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg har merket meg at folk som mener at man burde redusere jordens befolkning aldri er villige til å ofre seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Å herliga London! For å si det på engelsk: Not only are you barking up the wrong tree, you're not even in the freakin' forest!

noens digresjoner er utømmelige her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎05‎.‎03‎.‎2016 at 19.00, Balian de Ibelin skrev:

Jeg har merket meg at folk som mener at man burde redusere jordens befolkning aldri er villige til å ofre seg selv.

Da har du sannsynligvis veldig selektiv hukommelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5.3.2016 at 19.00, Balian de Ibelin skrev:

Vi vil jo ikke redusere jordens befolkning med å drepe folk. Vi ønsker en naturlig reduksjon ved at folk får færre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Den 2. mars 2016 at 18.15, debatant skrev:

Det er vel heller du som er vanskelig som dikter opp statistikk og tull for å rettferdiggjøre mord. Det er kvalmende med eller uten latinske begreper. Som for øvrig ikke er mer presise enn norske.

Her beskrev han jo bare de mordene herren din Gud begår da, ikke de som er bestemt av kvinnen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...