Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å farge øyevippene mine. Har dere noen erfaring med hjemmefarging? Hvilket produkt bruker dere? Er det vanskelig? Holder fargen lenge? Har dere reagert på produktet, fått utslett, mistet vipper ol?  

Anonymkode: 0b466...6d5

Skrevet

Gjør det hos frisør eller la noen andre gjøre det for deg.

sort er best. 

Anonymkode: 272a4...c03

Skrevet

Jeg gjør det bestandig hjemme, både vipper og bryn. Bruker kolokrem ca hver 3 uke. Går fort, blir fint og er MYE billigere enn hos frisøren :)

Skrevet

Hvordan klarer man å farge vippene selv? Jeg har forsøkt, men det ble bare gris; og jeg kan jo ikke ha åpne øyne med kolokrem på vippene, eller??? Tips og tricks mottas! :)

Skrevet

Bruker og kolokrem, men pass på at du kjøper den som er for vipper og bryn, og ikke bare bryn. Eskene er så like.

Anonymkode: 02550...0e8

Skrevet

Alltid gjort det hjemme jeg! Da jeg gjorde det hos frisøren fikk jeg masse i øynene og det var helt jævlig. Hjemme er best, og MYE billigere. Har brukt både kolokrem og depend, begge er bra. 

Anonymkode: 07dae...23c

Skrevet

Hvordan får man til å gjøre det på egenhånd? Gjerne gi en gjennomgang av deres rutine. :)

Anonymkode: ef58c...5f5

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man til å gjøre det på egenhånd? Gjerne gi en gjennomgang av deres rutine. :)

Det lurer jeg også på.

Påføres vippefargen med en slags mascara-børste, og kan/ skal man gjøre det med øynene åpne?

Anonymkode: 62f56...997

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det følger med en kost du kan bruke, og q-tips. Du bare påfører det som en mascara. 

Anonymkode: 07dae...23c

• Liker 1
Skrevet

Vær obs på at man kan få permanente øyeskader.  

Anonymkode: 024e4...676

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar på et og et øye. Sånn at jeg kan se :P Jeg klæsjer på en solid dæsj, og bruker så q-tips for å fordele det. Så venter jeg til det er klart, vasker av, og tar det andre øyet.

Anonymkode: 2ef8b...31a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...