AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Sist helg var jeg på fest og han som var der, var full og falt hardt for meg og hang over meg hele kvelden. Jeg tenkte han bare falt for meg fordi han var full og hadde ølbrillene godt på. At han ville ha glemt meg neste dag, men den gang ei. Nå har han fått nr av venninnen min og sender melding hele tiden. Sier hvor fantastisk jeg er, pen, sexy, snill, drømmedame osv. Han smelter bare han ser bilder av meg på FB. Svarer jeg ikke på meldinger med en gang, så får jeg slike meldinger "hvorfor er du stille?vil du ikke snakke med meg da? :(" Han er dessverre IKKE min type. Veldig langt i fra min type. Han er lavere enn meg og jeg er 172. Nå vil han jeg skal komme til han på romantisk middag for 2 til lørdag. Har jeg lyst? Nei. Er jeg irritert fordi hun ga han nr mitt uten å spørre meg først? Ja. Jeg har ikke svart på den meldingen, men hva sier jeg? Vil ikke såre han, men vil heller ikke begynne å date han. Jeg liker ikke å avvise andre. Jeg blir bare nødt. Vil ikke gi han falske forhåpninger. Hvordan sier jeg det på best mulig måte? Jeg er 23 og han 30. Anonymkode: 6a6fb...970 1
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Det beste er å være ærlig og helt tydelig. Si nei takk, og at du ikke er interessert i han på den måten.
Gjest snowz Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 "Nei takk, jeg er ikke interessert i et forhold". Blokker han hvis han ikke slutter å plage deg.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sist helg var jeg på fest og han som var der, var full og falt hardt for meg og hang over meg hele kvelden. Jeg tenkte han bare falt for meg fordi han var full og hadde ølbrillene godt på. At han ville ha glemt meg neste dag, men den gang ei. Nå har han fått nr av venninnen min og sender melding hele tiden. Sier hvor fantastisk jeg er, pen, sexy, snill, drømmedame osv. Han smelter bare han ser bilder av meg på FB. Svarer jeg ikke på meldinger med en gang, så får jeg slike meldinger "hvorfor er du stille?vil du ikke snakke med meg da? :(" Han er dessverre IKKE min type. Veldig langt i fra min type. Han er lavere enn meg og jeg er 172. Nå vil han jeg skal komme til han på romantisk middag for 2 til lørdag. Har jeg lyst? Nei. Er jeg irritert fordi hun ga han nr mitt uten å spørre meg først? Ja. Jeg har ikke svart på den meldingen, men hva sier jeg? Vil ikke såre han, men vil heller ikke begynne å date han. Jeg liker ikke å avvise andre. Jeg blir bare nødt. Vil ikke gi han falske forhåpninger. Hvordan sier jeg det på best mulig måte? Jeg er 23 og han 30. Anonymkode: 6a6fb...970 Du sier det på best mulig måte med å faktisk SI DET fremfor den vanlige taktikken med "om jeg ikke svarer så gir han sikkert opp om noen år". Anonymkode: b071b...0f6 10
LeilaS Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Kan du ikke skylde på for stor aldersforskjell? At du vil date en som er jevnaldrende. Han hørtes slitsom ut. 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Ja, jeg kan bruke for stor aldersforskjell kortet. Håper ikke han blir alt for skuffet da. Hater å avvise noen. Spesielt siden de er så interessert i meg. Vet jo selv hvor mye det sårer. Ts Anonymkode: 6a6fb...970 2
Gjest cheshirecat Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg kan bruke for stor aldersforskjell kortet. Håper ikke han blir alt for skuffet da. Hater å avvise noen. Spesielt siden de er så interessert i meg. Vet jo selv hvor mye det sårer. Ts Anonymkode: 6a6fb...970 Det sårer mer om du lar han fortsette å tro at han kan komme noen vei.. Ingen vits i å dra ut slike ting i det uendelige. Du kan også hinte om at du har noe på gang med noen andre, at du er smigret men han kaster bort tida si da du allerede har noe på gang med noen.. Ønsk ham lykke til videre og avslutt "rent"..
Hactar Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg kan bruke for stor aldersforskjell kortet. Håper ikke han blir alt for skuffet da. Hater å avvise noen. Spesielt siden de er så interessert i meg. Vet jo selv hvor mye det sårer. Ts Anonymkode: 6a6fb...970 Er det sant, da? Hvis du kan falle for en annen som er like gammel, ville jeg ikke sagt det. Du trenger ingen grunn, bare skriv på en pen måte at du ikke er interessert i ham. Med en gang du begynner å begrunne, kan en pågående person diskutere grunnen din. Du plikter ikke å date noen bare fordi de ønsker å date deg. 22
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 42 minutter siden, LeilaS skrev: Kan du ikke skylde på for stor aldersforskjell? At du vil date en som er jevnaldrende. Han hørtes slitsom ut. Hvorfor i all verden skal hun lyve? Hvorfor ikke bare være ærlig å si at hun ikke er interessert? Det er realt nok, og noe han bare må akseptere.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 Du virker litt uerfaren. Det er helt greit å skrive til noen at du ikke er interessert. Ikke noe du trenger å begrunne. Og du bør i hvert fall ikke lyve og skylde på alderen. Grunnen til at han fortsatt er så pågående er at du ikke har avvist han tidligere. Anonymkode: 83959...eb1 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #11 Skrevet 24. februar 2016 Hvorfor tror noen at de kommer noen vei med å være så pågående som han her egentlig? Det lyser jo desperasjon. Greit å like noen godt altså, men jeg skjønner ikke at de ikke ser hva de gjør. Anonymkode: 307b6...bbf 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #12 Skrevet 24. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror noen at de kommer noen vei med å være så pågående som han her egentlig? Det lyser jo desperasjon. Greit å like noen godt altså, men jeg skjønner ikke at de ikke ser hva de gjør. Anonymkode: 307b6...bbf Jeg tror det skyldes at de eier mindre sosiale antenner. Anonymkode: 17ea0...2a4 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #13 Skrevet 24. februar 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror noen at de kommer noen vei med å være så pågående som han her egentlig? Det lyser jo desperasjon. Greit å like noen godt altså, men jeg skjønner ikke at de ikke ser hva de gjør. Anonymkode: 307b6...bbf Man kommer ingen vei med å være despo og det er skikkelig turn off. Orker ikke menn som sender meldinger konstant. Som på toppen av det hele blir paranoid og furten hvis du ikke svarer på minuttet. Anonymkode: 4c3bd...5d4 3
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #14 Skrevet 24. februar 2016 "Hvorfor er du stille? Vil du ikke snakke med meg da? " Lol.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #15 Skrevet 24. februar 2016 Minner meg om en jeg møtte på en fest og. Vi ble venner på fb men han sa ikke noe siden vi ikke snakket noe særlig på den festen, møttes på en fest til et par uker senere, etter det var det fullt kjør med meldinger, akkurat som han. Han var mye yngre enn han du har møtt da, ts. Jeg møtte flere av hans venner på en senere fest, og da fikk jeg vite at hun ene jenta der hadde samme erfaring med han, så tipper slike menn fort faller veldig hardt. Beste er å bare være helt ærlig rett og slette dersom det ikke hjelper. si i fra til venninnen din at du hun skal spørre deg om det er greit at hun gir bort nr ditt til andre gutter fremover Anonymkode: 2a1f8...804 1
Dark Angelina Skrevet 24. februar 2016 #16 Skrevet 24. februar 2016 Det beste er å bare være ærlig, takke nei og si at du ikke er interessert. Du trenger ikke komme på alle mulig type unnskyldninger, i mine øyne gjør det ting bare værre. Jeg forstår deg når du sier at du hater å avvise folk, men du må nesten bare gjøre det, du kan ikke "føye" deg for han bare fordi du hater å avvise noen. Det er ikke enkelt, men av og til må det faktisk bare gjøres. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #17 Skrevet 25. februar 2016 2 timer siden, Leonardo skrev: "Hvorfor er du stille? Vil du ikke snakke med meg da? " Lol. Synes ikke det er så dum kommentar, fikk en variant av den selv i dag. Når man ikke kjenner den andre personen pluss ikke får svar på meldinger så er det ikke lett å vite om det er fordi man blir ignorert helt eller at den andre personen bare ikke har tid å chatte akkurat da. Synes det er fair å spørre. Til TS, forstår ikke hvorfor du skal lyve om at det er alderen, det er vel ikke noe gøyere for han å høre det enn at du bare ikke er interessert. Så hvorfor lyve om det ikke gjør det lettere for han? I tillegg om du omgås han så kan det se dumt ut om du like etter ender opp med en på hans alder eller omvendt at en du er interessert i på hans alder hører om det. Anonymkode: 6f16a...53f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #18 Skrevet 25. februar 2016 4 timer siden, Leonardo skrev: "Hvorfor er du stille? Vil du ikke snakke med meg da? " Lol. Det er deg altså. Anonymkode: f76aa...abf
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #19 Skrevet 25. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke det er så dum kommentar, fikk en variant av den selv i dag. Når man ikke kjenner den andre personen pluss ikke får svar på meldinger så er det ikke lett å vite om det er fordi man blir ignorert helt eller at den andre personen bare ikke har tid å chatte akkurat da. Synes det er fair å spørre. Til TS, forstår ikke hvorfor du skal lyve om at det er alderen, det er vel ikke noe gøyere for han å høre det enn at du bare ikke er interessert. Så hvorfor lyve om det ikke gjør det lettere for han? I tillegg om du omgås han så kan det se dumt ut om du like etter ender opp med en på hans alder eller omvendt at en du er interessert i på hans alder hører om det. Anonymkode: 6f16a...53f Men han sender jo "hvorfor svarer du ikke" meldinger hvis hun ikke svarer på meldingen han sendte først på minuttet. Det er needy og turn off. Tydelig han blir skikkelig paranoid når hun ikke svarer fort. Da mister jeg lysten og vil ikke svare. Anonymkode: 4c3bd...5d4 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #20 Skrevet 25. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er deg altså. Anonymkode: f76aa...abf ? Anonymkode: 4c3bd...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå