Gå til innhold

Fikk han ingen utløsning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål for noen kanskje,men som ganske uerfaren stiller jeg det likevel:

Vi hadde sex og han gjorde noen dype støt mens han stønnet litt.Deretter var det over.Jeg merket ikke at han fikk noe utløsning,og det var heller ingenting som rant ut etterpå.

Er det tegn på at han ikke fikk noe utløsning?

Anonymkode: 02d12...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør nesten spørre ham. Men det hender også at menn ikke får utløsning. En annen løsning er at han fikk orgasme uten sædavgang, det hender fra tid til annen. 

Skrevet
19 minutter siden, stan skrev:

Du bør nesten spørre ham. Men det hender også at menn ikke får utløsning. En annen løsning er at han fikk orgasme uten sædavgang, det hender fra tid til annen. 

Takk for svar.Synd å si,men jeg våget ikke spørre :( Etter denne episoden har han gått over til å kun tilfredsstille meg ved å fingre og slikke,men jeg på min side får ikke lov å tilfredsstille han.Sist gang lå han i sengen med både shorts og pysjamasbukse utenpå (rart?) og jeg ble stoppet da jeg prøvde å ta de av...Deretter fingret og slikket han meg.Kan det tyde på at han sliter med ereksjon eller noe? Den ene gangen jeg kjente etter virket han stiv men ikke så veldig hard.

Skrevet

Han fikk nok utløsning bare at du ikke kjente det. Ofte jeg ikke kan kjenne det heller før jeg fysisk ser sæden på f eks magen min eller at jeg kjenner den renner ut.

Anonymkode: 0e830...593

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk nok utløsning bare at du ikke kjente det. Ofte jeg ikke kan kjenne det heller før jeg fysisk ser sæden på f eks magen min eller at jeg kjenner den renner ut.

Anonymkode: 0e830...593

Ok,men jeg merket ikke at noe rant ut etterpå.Det føltes ganske tørt der nede,om du skjønner.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.Synd å si,men jeg våget ikke spørre :( Etter denne episoden har han gått over til å kun tilfredsstille meg ved å fingre og slikke,men jeg på min side får ikke lov å tilfredsstille han.Sist gang lå han i sengen med både shorts og pysjamasbukse utenpå (rart?) og jeg ble stoppet da jeg prøvde å ta de av...Deretter fingret og slikket han meg.Kan det tyde på at han sliter med ereksjon eller noe? Den ene gangen jeg kjente etter virket han stiv men ikke så veldig hard.

Eller noe. Jeg fikk et insektbitt midt på penishodet for mange år siden. Da var jeg et sørgelig skue, og ville ikke ha vist fram penis. 

Kan være noe slikt. 

Fortsetter det må han bare fortelle deg hva det er. 

• Liker 1
Skrevet

Kan jo være han faket...... Bare en tanke..

Skrevet

Du kan som oftest merke at det er noe ekstra som renner/har rent ut. Sæd lukter også ikke det samme som din vanlige utflod.

Anonymkode: 0713c...bf3

Skrevet

Sjøl faker jeg ofte spruten. Umulig å se forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...