Gå til innhold

Gave til mammaen på babyshower- trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på min første babyshower, og når jeg nå finleser invitasjonen, så  skal vi også ha med gave til mammaen!!

krise!! Hva gir man i sånne tilfeller? Er snakk om kansje noe til 2-300 kr. Har prøvd å Google, men kommer bare opp masse forslag som gavekort på massasje og spa dager og sånn, oh ikke tale om at heg finner en spa dag til under 300 kr liksom...

rekker ikke å lage noe heller (er i morra!!!) så må være noe som kan kjøpe!!

Anonymkode: 6deb7...2a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er babyshower?

Anonymkode: 1d84c...df0

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med denne amerikanske skikken. Har født 2 barn og har aldri følt behov for dette. Trenger vi noe, kjøper vi det selv. Da får vi akkurat det vi trenger

Anonymkode: 5c79c...25b

Skrevet

For det første er det dobbelt bullshit - babyshower handler egentlig om å spytte i for å utruste en ny familie om det de trenger til sine barn, sånn gå sammen om å hjelpe i gang. Men, men...

Kjøp noe praktisk mor har bruk for? Noen par lekre ullsokker - ammende mødre skal ikke fryse på bena (het det i hvert fall før i verden). Cubus har gjerne fine. 

Anonymkode: 0d222...a87

• Liker 2
Skrevet

Noen gode kremer eller pleieprodukter for mor? 

Skrevet

-Mor/barn smykke

-Kinobilletter til mor og far

-Gavekort på hodebunnsmassaje og hårkurbehandling eller en av delene hos frisør

-God ansiktsmaske

Anonymkode: 32844...31c

Skrevet

Jeg har aldri vært på babyshower og har lite peiling på hva det er, ut over at det er en amerikansk greie (?). Jeg trodde greia var at man skulle gi noe utstyr til baby og ikke mor.

Anonymkode: e3573...153

Skrevet

Du kan også kjøpe en god drikkeflaske og ulike smaker til vann - amming gjør at man må drikke masse, og det er lettere om man har en stor flaske.

Skrevet

Gavekort på barnevakt for en kveld :)

Jeg kjøpte en lipgloss sist gang jeg var i babyshower. Kostet i underkant av 200. Ønsker du å kjøpe noe billigere enn 2-300 så gjør du det. Er så vidt jeg vet ingen regler for slikt.

Anonymkode: 064c2...5a5

Skrevet

Enda noe tull vi innfører fra andre land. Ellers er vi imot alt fra andre land. ....vi er i Norge.  Så lenge det gjelder goder som gaver og penger så dilter vi ned. Hjertensdag...hallowen. nå er det mor og barn....Holder det ikke å gå på besøk etter fødsel lengre?

Anonymkode: e3677...015

Skrevet

Jeg ville gitt noe til babyen, f.eks. en fin pysj eller body, noe praktisk som man bruker mye, gjerne i større størrelse (62 f.eks.)

Skrevet

Det er jo vanligst å gi noe til barnet, men om du skal gi noe til mor foreslår jeg en god såpe hun kan ha med på barsel. Jeg synes det var godt med noe nytt, hadde med meg en god såpe og to nye topper på barsel☺️

Skrevet

Jeg fikk en dildo på min babyshower.. litt rart men den var pakket i en boks ( Flere av gavene var i boks som var ganske like, det er en butikk i nærheten så jeg tror alle kjøpte fra den samme) Jeg visste ikke hva det var før jeg åpnet den senere på dagen.. Det stod ikke navn på den heller så vet ikke hvem som ga den....

Anonymkode: b5540...64b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...