AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Bestilte en pakke fra USA, og den ble avvist da den kom til Oslo av en merkelig grunn (så på sporinga), så sendte mail til nettbutikken jeg bestilte fra og spurte hva som skjer. De sa da at pakken var avvist, og at policyen var da at jeg bare skulle få pengene igjen (altså ikke sende den på nytt eller noe). Fikk pengene igjen, men plutselig ser jeg på sporingen at pakken er tilbake i Norge igjen - og dagen etter fikk jeg pakken - som jeg nå ikke har betalt for.. Har jeg gjort noe "galt"? Burde jeg la det være? Er det noe jeg burde gjøre, eller kan jeg bare satse på å få en regning i posten? Anonymkode: c92dc...793
Gjest snowz Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Jeg ville sendt mail til nettbutikken og sagt ifra, og spurt dem.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Kontakt nettbutikken angående dette. Du har ikke gjort noe galt, men om du beholder pakken uten å betale, da har du gjort noe galt. Anonymkode: 436b7...d38 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Tusen takk for svar Fikk pakken på mandag, men var ikke hjemme før idag, så fikk ikke sett det før idag. Har gått med en klump i magen i hele dag av dårlig samvittighet, selvom folk rundt meg sier jeg bare burde drite i å si noe (er en stor millionbedrift som er kjent for at det er litt tull med, men likevel!). Jeg skal sende Mail og si ifra, håper jeg finner noe okei å skrive Anonymkode: c92dc...793 1
petterm Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar Fikk pakken på mandag, men var ikke hjemme før idag, så fikk ikke sett det før idag. Har gått med en klump i magen i hele dag av dårlig samvittighet, selvom folk rundt meg sier jeg bare burde drite i å si noe (er en stor millionbedrift som er kjent for at det er litt tull med, men likevel!). Jeg skal sende Mail og si ifra, håper jeg finner noe okei å skrive Anonymkode: c92dc...793 Selv en stor bedrift har sikkert kontroll på hvor det blir av pakkene sine. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå