AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Jeg driver å dater en fyr (helt i startfasen). Nå er han i USA på jobbreise og jeg er hjemme i Norge.. Skriver litt meldinger med hverandre, så får jeg dette spørsmålet: "Hva er dine drømmer for 2016?". Utrolig vanskelig spørsmål! Jeg har ila 2016 lyst til å bytte jobb, hvis jeg ikke får ny jobb er det ting i jobben jeg gjerne vil forandre eller gjøre bedre.. Kjedelig svar.. Jeg ønsker jo selvfølgelig at alle kjente og kjære skal ha det bra.. Jeg kan jo ikke skrive at jeg vil få meg kjæreste i 2016, at jeg vil etablere meg og har lyst på barn.. Dette virker jo super desperat! Vanskelig spørsmål og jeg vet ikke hva jeg skal skrive for å ikke virke kjedelig eller desperat... Hjelp! :-) Anonymkode: 4a841...095
Belbus Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Ville kanskje svart å bytte jobb og å kose meg masse
Gjest Notatboka Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 (endret) Han forventer nok ikke et veldig konkret og seriøst svar så ikke overtenk dette. Si noe ala "Ønsker kanskje å bytte jobb. Vil også bare fokusere på de tingene som gjør meg glad og nyte livet og ta ting som de kommer" Endret 24. februar 2016 av Notatboka Skrivefeil
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Han bryr seg sikkert ikke spesielt mye hva du svarer. Spør sikkert vel så mye for å høres interessant ut selv. Så slapp av.
Mippi Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 For å være sikret barn innen utgangen av året, så må du bli gravid senest neste mnd, så hadde ikke svart "barn" nei.. Bare svar noe generelt, nyte livet mer eller no'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå