Gå til innhold

Pris for brukt truse?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 24.2.2016 at 16.39, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper brukte truser på nettet og er godt kjent med markedet. Jeg betaler 200 kr for en normal brukt truse, 300 kr for truser med mensenblod, 400 kr med brems i og 500 kr for en truse som er godt innsauset med fittesekret. 

Anonymkode: 15529...63d

O    M    G

:daane:

Ja, da lærte jeg noe nytt i dag, og...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper i hvert fall dere holder dere 100% anonyme. Vet aldri hvilke sykinger som begynner å trakassere dere hvis de først får litt napp. Google Trusemannen!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bruke samme trusa en uke og onanere hver dag og gnu trusa i musa og så legge den ut. Bør jo få noen tusen da. Hvor legger dere trusene ut? Finn? Hva med betaling? Oppgir man kontonr og får betalt inn der er man jo ikke anonym mer. 

Anonymkode: 882d0...c60

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Lettjente penger det her forstår jeg. Kanskje jeg skal selge mine truser også :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Lettjente penger det her forstår jeg. Kanskje jeg skal selge mine truser også :fnise:

Hiver meg på jeg også,brukt boxer selges billig....:P 

Skrevet

Hvordan i alle dager fungerer dette i praksis? Regner med at ikke man legger dem ut på finn.no lissom. Og hva med betaling? Gir dere fra dere kontonr?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
8 minutter siden, Trøndermann skrev:

Hiver meg på jeg også,brukt boxer selges billig....:P 

:fnise:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 minutter siden, Sirah skrev:

Hvordan i alle dager fungerer dette i praksis? Regner med at ikke man legger dem ut på finn.no lissom. Og hva med betaling? Gir dere fra dere kontonr?

Dette lurer jeg også på, men ingen vil jo svare. Så man kan jo lure om det de sier er sant :tongue:

Skrevet
11 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Dette lurer jeg også på, men ingen vil jo svare. Så man kan jo lure om det de sier er sant :tongue:

Ikke sant 😂 Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan gjennomføre det i praksis :P

Skrevet
1 minutt siden, Sirah skrev:

Ikke sant 😂 Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan gjennomføre det i praksis :P

Sende i oppkrav kanskje....Ikke vet jeg :P

Skrevet

Ingen kvinner som er interesserte i brukte boxere? Hehe

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, Badebuksa skrev:

:ohmy:

Du har vel noen badebukser du kan selge? :fnise:

Gjest Badebuksa
Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Du har vel noen badebukser du kan selge? :fnise:

Der sier du noe! Hvor mye kan jeg ta for en rosa en, tro? 1500kr kjennes passe. 

AnonymBruker
Skrevet

Badebuksa fra den gangen du bæsja deg ut i svømmehallen, den får du vel noen tusen for 👌🏼

Anonymkode: 4a158...f64

Skrevet

Gleder meg til mannen kommer hjem og jeg kan fortelle at jeg skal begynne å selge truser. :fnise: Da slipper jeg å jobbe så mye ekstravakter. Jeg trener en del, hvor mye kan man ta for ei svett treningsstruse?:trene:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om dette er sant så vil jeg også inn på markedet. Så lenge jeg får lov til å vøre anonym. 

Hvor finner man slike nettside?  

Anonymkode: a551c...b40

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nå vil alle damene selge truser. Da går prisene ned 😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
Den 3.3.2016 at 13.11, LeahJames skrev:

Hvor selger du? Jeg vil inn på markedet :D

Selger hjemmefra ;)

Har en egen blogg for dette. Slutta å 'reklamere' for mange måneder sider, men bestillinger kommer i hutt og pine. Ikke noe å leve av, men en grei bonus :)

Dersom du går via nakenprat så vil du oppleve å bli kontaktet av veldig mange som kun er ute etter fantasien, ikke selve produktet. Det er også veldig mange som selger der inne.

Anonymkode: 75a0d...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...