Gå til innhold

Pris for brukt truse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selger hjemmefra ;)

Har en egen blogg for dette. Slutta å 'reklamere' for mange måneder sider, men bestillinger kommer i hutt og pine. Ikke noe å leve av, men en grei bonus :)

Dersom du går via nakenprat så vil du oppleve å bli kontaktet av veldig mange som kun er ute etter fantasien, ikke selve produktet. Det er også veldig mange som selger der inne.

Anonymkode: 75a0d...709

Men hvordan betaler de som kjøper truser da? Via din egen konto? Vil de ikke kunne se hvem du er da?

Anonymkode: c3b0b...89d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 år senere...
AnonymBruker

Kan dere ikke svare ang betaling? Selger glatt trusene mine jeg også 😂

Anonymkode: 1c6b6...9e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På skolemusikkens loppemarked selger vi brukte underbukser til kr 1,- per stk. Det blir jo mye rimeligere. Dette er tykke og store kvalitetsunderbukser i bomull - virkelig mye for pengene!

Anonymkode: 088a8...fe6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 24.2.2016 den 19.41, AnonymBruker skrev:

Rundt 400-500 kroner er normal pris. Jeg har solgt en del brukte truser, og tar aldri mindre enn 300 kroner. Er det mye utflod er det minimum 500 kroner, og hvis de ønsker ordentlige skitne truser med spor av både utflod og svette/avføringspartikler og evt. mensblod, snakker vi enda høyere summer.

Men 500 kroner er et greit utgangspunkt.

Anonymkode: c804a...cd0

Du kødder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 3.3.2016 den 14.03, Trøndermann skrev:

Sende i oppkrav kanskje....Ikke vet jeg :P

Til hjemmeadressen... ? Da kan man like gjerne gi fra seg kontonr. 

Anonymkode: 5b83d...d9b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 3.3.2016 den 13.27, sjøhest skrev:

Håper i hvert fall dere holder dere 100% anonyme. Vet aldri hvilke sykinger som begynner å trakassere dere hvis de først får litt napp. Google Trusemannen!

ikke vær så jævla innbilsk, enkelte kvinner tror at alle vil ha dem😂😂😂😂

Anonymkode: 211d0...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7.3.2016 den 8.58, AnonymBruker skrev:

Men hvordan betaler de som kjøper truser da? Via din egen konto? Vil de ikke kunne se hvem du er da?

Anonymkode: c3b0b...89d

Man lager en falsk paypal-konto som de overfører til. Fra den falske kontoen overfører man til sin ‘ekte’ konto og derfra kan man overføre til bankkontoen. 

Den faske paypal-kontoen er samme e-postadresse som man bruker ved kommunikasjon ved kunder.

Ikke noe problem det! 

Har solgt truser til 1500 kr, det var en meget spesiell forespørsel. Har faste kunder som betaler godt også. De liker også å sende meg bilder av hva de gjør med trusene. 

Anonymkode: 24fa1...ce7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man lager en falsk paypal-konto som de overfører til. Fra den falske kontoen overfører man til sin ‘ekte’ konto og derfra kan man overføre til bankkontoen. 

Den faske paypal-kontoen er samme e-postadresse som man bruker ved kommunikasjon ved kunder.

Ikke noe problem det! 

Har solgt truser til 1500 kr, det var en meget spesiell forespørsel. Har faste kunder som betaler godt også. De liker også å sende meg bilder av hva de gjør med trusene. 

Hva de gjør med trusene? Hva gjør de??

Og: liker du at de sender deg det??

Anonymkode: 37137...61a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
På 5.8.2018 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Ikke noe problem det! 

Denne tråden er fantastisk morsom.

Jeg har aldri vært inne i denne "bransjen" før, men jeg forsøkte å selge et par sko på Finn for lenge siden. På et av bildene hadde jeg skoen på foten. Fikk et par meldinger med spørsmål om skoene var brukt med nylonstrømpebukse og hvorvidt jeg var villig til å ta bilder av foten med strømpebukse på.

Her er det åpenbart et bredt marked, og jeg oppfordrer kvinner til å ikke begrense seg til truser. 

Anonymkode: 99f56...2fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er fantastisk morsom.

Jeg har aldri vært inne i denne "bransjen" før, men jeg forsøkte å selge et par sko på Finn for lenge siden. På et av bildene hadde jeg skoen på foten. Fikk et par meldinger med spørsmål om skoene var brukt med nylonstrømpebukse og hvorvidt jeg var villig til å ta bilder av foten med strømpebukse på.

Her er det åpenbart et bredt marked, og jeg oppfordrer kvinner til å ikke begrense seg til truser. 

Anonymkode: 99f56...2fc

Det er mange som kjøper alt mulig ikke bare intimplagg, vil anbefale å ta bilder av endel klær. 

Viktig å selge seg selv litt og vise utvalg etc uavhengig om man averterer på en markedsplass eller egen blogg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker
På 24.2.2016 den 20.04, Tdtnp skrev:

Hvor kommer en i kontakt med selgere og kjøpere da? Hvilken Internett side bruker dere? 

brukte-truser.no er en seriøs side vet jeg, har hørt mange bruker pantydeal men det er jo utenlandsk.

Anonymkode: be08f...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.2.2016 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Vel. Jeg har bestemt meg for å selge trusene mine etter mye om og men. 

Hvor mye kan jeg ta for en truse? 3-4-500 ? 

Noen som vet?

ts

Anonymkode: dd107...43f

Dette er sæææært. Både å selge, og kjøpe... Hva som er mest sært, det er ikke lett å si. 

Anonymkode: 2d07d...ffc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg kjøpte for 200 en som var godt brukt. 

Anonymkode: f5a78...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg selger for kr 300 dersom det sendes i post, og 700 ved personlig overlevering. Tar av trusen selv, legger i lufttett pose og overleverer. Veldig grei ordning for meg! 

Anonymkode: 216d9...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg selger for kr 300 dersom det sendes i post, og 700 ved personlig overlevering. Tar av trusen selv, legger i lufttett pose og overleverer. Veldig grei ordning for meg! 

Anonymkode: 216d9...1d2

Oi, kan jeg spørre om du føler deg trygg når du leverer personlig? Er du ikke redd for å møte disse folka ute tilfeldig?  Du er jo ikke akkuratt anonym lenger når de har sett deg. Hva tenker du om det?

og er det mange som kjøper perr levering? Er dette eldre eller unge folk? Typisk alder?

Anonymkode: f5a78...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mye kan jeg få for en stringtruse som er brukt i tre dager uten å ha dusjet? Er syk og permittert. Hvor eventuelt  selge den? Trenger penger nå

Anonymkode: 2e772...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går det ikke ann å bruke bitcoins som betaling da?

Anonymkode: 25fe2...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...