AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Del Skrevet 24. februar 2016 Stebarnet her er 6 år og ser på Violetta, har plakat og jeg synes ikke helt om at hun ser på dette. Hun kommenterer hvor pene noen av dem er og klærne de går med. Nå er det ikke akkurat aldersgrense på det, men det er ikke særlig egnet for små barn mener jeg... Når vi skal kjøpe klær, har hun begynt å gå etter korte fargerike kjoler (som de går med i serien). Er det rart at barn ikke lengre er barn, når de viser slikt søppel på barnekanaler... Hvilke 6-åringer skal se på et jenteprogram der det er masse guttedrama blant ungdommer....? Tenker dere noe over hvilke programmer barna deres ser på og hvordan de påvirkes? Og opplever dere at de blir påvirket av det de ser på? Anonymkode: 13e66...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 24. februar 2016 #2 Del Skrevet 24. februar 2016 Yup. Tenker, vurderer og bestemmer hva de får lov til å se 😉 Det må være barnevennlig, og tilpasset den alderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Del Skrevet 24. februar 2016 Mine får bare se NRK Super hjemme, og vi følger aldersanbefalingene der. Hos andre ser de mye drit, men men. Anonymkode: c687a...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå