Gå til innhold

Han avlyste bryllupet

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men før dere klikker helt på mannen; tror du ikke det er NOE ved historien som mangler? Hva gikk krangelen ut på? Må jo være noe som er ille og tydeligvis en god grunn til å avlyse et bryllup?? Du kan ikke bare ta ut deler av historien som favoriserer deg og får han til å virke helt gal. Han våknet tydeligvis ikke en dag og ble slik, det er vel den krangelen som endret hans mening.

Anonymkode: fc394...14f

Han virker jo ganske gal når han ikke kan kommunisere direkte med ts og si først til henne at det er avlyst og forklare på en voksen måte hvorfor. Men istedet går rundt å roper bryllupet er avlyst og ikke sier mer. Og ikke minst at han fortslte det til andre før ts visste det selv. Uansett hva de krangla om har han opptrådt på en utrolig weird måte

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Han virker jo ganske gal når han ikke kan kommunisere direkte med ts og si først til henne at det er avlyst og forklare på en voksen måte hvorfor. Men istedet går rundt å roper bryllupet er avlyst og ikke sier mer. Og ikke minst at han fortslte det til andre før ts visste det selv. Uansett hva de krangla om har han opptrådt på en utrolig weird måte

Han han tenkt mye på det tydeligvis, og han virker forbannet. Kan hende han ville fortelle det til nærmeste familie først og endelig få bestemt seg før fortalte henne det. Kan være vanskelig å tenke og oppføre seg rasjonelt når man får vite noe om partneren sin som gjør at man avlyser et helt bryllup-

Uansett virker han ganske pissed og har gitt opp totalt,så derfor lurer jeg på hva den krangelen egentlig gikk ut på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener det er helt innafor å rådføre seg med sin mor, når han ikke ønsker å ta praten med forloveden. Har en mistanke om at det er TS som har tråkket i salaten her.

Anonymkode: 5aa88...050

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han han tenkt mye på det tydeligvis, og han virker forbannet. Kan hende han ville fortelle det til nærmeste familie først og endelig få bestemt seg før fortalte henne det. Kan være vanskelig å tenke og oppføre seg rasjonelt når man får vite noe om partneren sin som gjør at man avlyser et helt bryllup-

Uansett virker han ganske pissed og har gitt opp totalt,så derfor lurer jeg på hva den krangelen egentlig gikk ut på.

Men hallo. Har man vært så lenge i et forpliktende forhold så forteller man vedkommende det gjelder at man er forbannet. Man oppfører seg virkelig ikke på den måten som han gjør. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Men hallo. Har man vært så lenge i et forpliktende forhold så forteller man vedkommende det gjelder at man er forbannet. Man oppfører seg virkelig ikke på den måten som han gjør. 

Nei men nå vet du strengt tatt ikke nok om disse personene og hva som egentlig skjedde heller,eller hans versjon. Det gjør ingen av oss. Derfor skjønner jeg ikke at folk klikker helt og ber henne dumpe han,flytte ut, drittsekk osv osv. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei men nå vet du strengt tatt ikke nok om disse personene og hva som egentlig skjedde heller,eller hans versjon. Det gjør ingen av oss. Derfor skjønner jeg ikke at folk klikker helt og ber henne dumpe han,flytte ut, drittsekk osv osv. 

Uansett hva krangelen dreide seg om eller hvem som har skyld her, er det jo åpenbart at dette forholdet ikke har noen framtid. Er like greit at ts da gjør endelig slutt på hele forholdet enn å gå i uvisshet som hun gjør nå, 

Anonymkode: bbd7e...c77

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva hans versjon er så har han håndtert uansett hva de kranglet om på en barnslig og umoden måte. Det eneste som forsvarer en slik fjern oppførsel er om hun hadde vært utro eller noe. Men det er ingenting i historien som tyder på at det er det saken handler om. Uansett er det meget spesielt å gå rundt å tenke i flere mnd på at man vil avlyse etter invitasjoner osv er sendt. Rent praktisk er det fryktelig dumt

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Uansett hva hans versjon er så har han håndtert uansett hva de kranglet om på en barnslig og umoden måte. Det eneste som forsvarer en slik fjern oppførsel er om hun hadde vært utro eller noe. Men det er ingenting i historien som tyder på at det er det saken handler om. Uansett er det meget spesielt å gå rundt å tenke i flere mnd på at man vil avlyse etter invitasjoner osv er sendt. Rent praktisk er det fryktelig dumt

Det er typisk KG-stil å komme med konklusjoner uten å tenke på at det kan være flere sider av saken. Og er fysisk utroskap den eneste grunnen en person kan reagere slik og avlyse et bryllup? Neppe. Så svart/hvitt er ikke verden, eller forhold.

De hadde også, som jeg forsto, sendt ut invitasjoner osv før krangelen og ikke etter.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er typisk KG-stil å komme med konklusjoner uten å tenke på at det kan være flere sider av saken. Og er fysisk utroskap den eneste grunnen en person kan reagere slik og avlyse et bryllup? Neppe. Så svart/hvitt er ikke verden, eller forhold.

De hadde også, som jeg forsto, sendt ut invitasjoner osv før krangelen og ikke etter.

Ja eller at hun har gjort noe som har drept all tillit eller at hun har krenket/mishandlet han verbalt eller på annen måte har vist en grusom side av seg selv han ikke visste om... uansett har han ikke opptrådt veldig taktisk. Faktisk forstår jeg ikke hvorfor han ikke prøver å komme seg vekk fra henne. Han har ikke gjort det slutt heller. Bare avlyst selve bryllupet

Gjest Blomsterert
Skrevet

Her må TS ha sagt noe som såret eller skuffet han maks. Brutt et viktig løfte om framtiden eller noe lignende tenker jeg.

Hvis det ikke er tilfelle,så er ikke dette en mann jeg ville giftet meg med etter dette. Han sier han ikke vil det skal være slutt,men akkurat det hadde det blitt fra min side.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men før dere klikker helt på mannen; tror du ikke det er NOE ved historien som mangler? Hva gikk krangelen ut på? Må jo være noe som er ille og tydeligvis en god grunn til å avlyse et bryllup?? Du kan ikke bare ta ut deler av historien som favoriserer deg og får han til å virke helt gal. Han våknet tydeligvis ikke en dag og ble slik, det er vel den krangelen som endret hans mening.

Joda helt sikkert mye som mangler, men siden han ikke vil snakke, er det kanskje like greit å splitte seg? 

Kan jo hende han mener hun burde si unnskyld for noe, men da må han jo gjøre det klart for TS.

• Liker 2
Skrevet

Er du her TS? Hvordan går det?

Anonymkode: 4e636...2f9

Skrevet

Når han oppfører seg slik så anbefaler jeg å pakke baggene og dra hjem til moren din. For en mann og for en oppførsel. Dette er ikke noe man vil tilbringe resten av livet sitt med. Dra hjem til mor, slapp av og start på nytt. For din egen skyld.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den Wednesday, February 24, 2016 at 15.24, Mythic skrev:

Her hadde jeg takket for meg. Han behandler deg dårlig og respektløst, og vil ikke en gang føre en skikkelig samtale om saken. Jeg tenker du kan være glad du oppdaget hvordan han kan være før dere gikk til det skrittet og giftet dere.

Enig! Fortjener bedre! Klem!

Anonymkode: f9fb6...ae3

Skrevet

Reagerer litt på at to nærmeste spør om det blir bryllup. Da må det jo ha skjedd noe som er såpass ille at de har fått det med seg og at de forstår om det blir avlyst. Noe fælt må faktisk ts ha gjort for at andre skal kunne stille slike spørsmål. Det er ikke et normalt spørsmål å stille før et bryllup! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...