Gå til innhold

Han avlyste bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjolen er kommet og invitasjonene ble sendt ut for lenge siden(flere mnd siden), han har ombestemt seg for lenge siden pga en krangel vi hadde (det er ca 2 mnd siden) han vil ikke snakke om dette heller. 

Vi har ikke funnet ut sammen heller om hva vi skal si til folk eller hvordan vi skal gjøre dette..

For en stund tilbake undr famillie selskap(famillien til han) da spurte tanta has om det ble bryllup så spytter han bare ut vet ikke! Så sier jeg jo slutt å tull nå det blir bryllup.. senere så spurte mora has om det ble bryllup og da sa han til henne at det ikke ble og det fikk jeg vite 2 uker etter at han hadde fortalt henne.. jeg gikk 2 uker uten å vite noe som helst om at han hadde fortalt det! ! Han bryr seg ikke om hva jeg føler rundt dette og at jeg trenger tid på meg og ikke minst hva søren skal jeg si til folk, jeg trenger å prate med han om dette! Ikke vil han at det skal bli slutt mellom oss heller men jeg føler han kjører sin vei uten å tenke over meg. 

Hele greia er bare så ubehagelig, jeg har ikke klart å fortelle dette til noen fra min side heller, innerst inne så har jeg et håp om at dette er bare tull men så er ikke det. 

Han kan finne på å rope til meg om at det ikke blir noe bryllup! At det må jeg få inni hode mitt.. mn hvordan skal jeg få det inn i hode mitt når han ikke vil prate med meg om det, han går til folk å forteller det uten at jeg er klar over det? 

Akkurat nå så har jeg bare lyst å grave meg ned eller å reise langt bort å komme meg vekk fra dette, jeg vil flytte ut men alt er så UBEHAGELIG! Dette er det værste jeg har opplevd.

Han er så kald imot meg! Jeg vet ikkke hva jeg skal gjøre

Anonymkode: b991c...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hadde jeg takket for meg. Han behandler deg dårlig og respektløst, og vil ikke en gang føre en skikkelig samtale om saken. Jeg tenker du kan være glad du oppdaget hvordan han kan være før dere gikk til det skrittet og giftet dere.

Skrevet

Men uansett så vil du vrl ikke ha denne drittsekken til mann?? Herregud han er jo direkte slem. Ring din mor eller den i familien du føler du står nærmest og fortell at han har avlyst. Sammen med denne personen kan du planlegge hvordan dere i praksis skal få avlyst i forhold til gjester, lokale, mat osv. Pakk en bag og dra flytt ut. Det er over uansett. Du kan ikke godta dette. 

Anonymkode: 4e636...2f9

• Liker 39
Skrevet

Hadde min mann avlyst bryllupet slik hadde det også vært slutt på forholdet. Vi kranglet også en stund før bryllupet hvor han truet med å avlyse. Da sa jeg klart i fra at avlysning var å slå opp, og det ville an ikke så da giftet vi oss. Han anger ikke.

• Liker 33
Skrevet

Flytt bare ut, si ifra til han da. Er ikke noe vits når dere ikke kan snakke om det. 

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, Mythic skrev:

Her hadde jeg takket for meg. Han behandler deg dårlig og respektløst, og vil ikke en gang føre en skikkelig samtale om saken. Jeg tenker du kan være glad du oppdaget hvordan han kan være før dere gikk til det skrittet og giftet dere.

Han gjør det! Jeg føler meg så dum og på en måte litt lurt og. Jeg føler på en måte at jeg har blitt desperat og, må fikse det eller gjøre noe! Eller å gå alt bra igjenn mn så tenker jeg og at jeg gidder ikke dette lenger

Skrevet

For all del ikke finn på å gifte deg med en så dustete egoistisk mann. For all del ikke bry deg om de andre. Det forstår jeg at du tenker, og at du føler det er dumt. Men faktisk skal du bare være glad for at du ikke gifter deg med han. Mange såre og vonde følelser nå, men det går over. Det er mye verre å gifte seg og få ødelagt mange år fremover for deg selv.

• Liker 16
Skrevet

Jeg synes det er trist at to mennesker som åpenbart har så dårlig kommunikasjon som dere har i det hele tatt har vurdert å gifte dere. Jeg husker jeg var "forlovet" en gang da jeg var 16, men er dere eldre enn det har dere liksom ingen unnskyldning lenger.

Tenk deg om. Vil du ha det slik? Skal et ekteskap springe ut av et slikt forhold? 

Det blir nok trist og tungt og ydmykende og hele pakka å skulle avlyse bryllupet, men se for deg alternativet. Du får tvunget gjennom bryllupet, dere klarer ikke kommunisere, han oppfører seg som en dritt, og dere er skilt etter to år. Det er egentlig mye verre. En avlysning er nok tungt, men det krever sin kvinne å si at nok er nok, nå har jeg tatt til vettet.

Anonymkode: d9039...202

• Liker 19
Skrevet

Siden han er den som plutselig ikke vil så får han jobben med å avlyse bryllupet og gi alle involverte en beskjed. Du derimot bør bare komme deg ut av det der forholdet fordi du er så lurt opp i stry som det bare går an å bli.

Skrevet

Dette er ikke noe å bruke tiden din på. Pakk tingene dine og flytt ut. I dag. 

Anonymkode: bace3...cfe

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han gjør det! Jeg føler meg så dum og på en måte litt lurt og. Jeg føler på en måte at jeg har blitt desperat og, må fikse det eller gjøre noe! Eller å gå alt bra igjenn mn så tenker jeg og at jeg gidder ikke dette lenger

Men du må fortelle det til noen slik at du får hull på byllen, rett og slett. Ring til en oppegående person som står deg nær og forklar hva som har skjedd. Du kan ikke lukke øynene for dette, ballen må begynne å rulle. Han vil jo faktisk ikke gifte seg med deg og behandler deg drit dårlig. Uansett om han i dag sier "jeg vil gifte meg likevel" så kan du ikke fortsette sammen med han. Det kan ikke fikses. 

Anonymkode: 4e636...2f9

• Liker 18
Skrevet

Dere må ordne det praktiske så fort som mulig, Hvis dere venter med å avlyse selskapslokale, vigselperson osv, risikerer dere å måtte betale. 

Deretter sende kontabeskjed til alle inviterte. Så ikke folk får utgifter med reisebilletter, overnattinger, osv. Når man har satt i gang en så stor operasjon som et bryllup er, så er det også en stor ryddejobb å avlyse. 

• Liker 18
Skrevet

Hvordan går det TS?

• Liker 1
Skrevet
Den 24.2.2016 at 15.20, AnonymBruker skrev:

Kjolen er kommet og invitasjonene ble sendt ut for lenge siden(flere mnd siden), han har ombestemt seg for lenge siden pga en krangel vi hadde (det er ca 2 mnd siden) han vil ikke snakke om dette heller. 

Vi har ikke funnet ut sammen heller om hva vi skal si til folk eller hvordan vi skal gjøre dette..

For en stund tilbake undr famillie selskap(famillien til han) da spurte tanta has om det ble bryllup så spytter han bare ut vet ikke! Så sier jeg jo slutt å tull nå det blir bryllup.. senere så spurte mora has om det ble bryllup og da sa han til henne at det ikke ble og det fikk jeg vite 2 uker etter at han hadde fortalt henne.. jeg gikk 2 uker uten å vite noe som helst om at han hadde fortalt det! ! Han bryr seg ikke om hva jeg føler rundt dette og at jeg trenger tid på meg og ikke minst hva søren skal jeg si til folk, jeg trenger å prate med han om dette! Ikke vil han at det skal bli slutt mellom oss heller men jeg føler han kjører sin vei uten å tenke over meg. 

Hele greia er bare så ubehagelig, jeg har ikke klart å fortelle dette til noen fra min side heller, innerst inne så har jeg et håp om at dette er bare tull men så er ikke det. 

Han kan finne på å rope til meg om at det ikke blir noe bryllup! At det må jeg få inni hode mitt.. mn hvordan skal jeg få det inn i hode mitt når han ikke vil prate med meg om det, han går til folk å forteller det uten at jeg er klar over det? 

Akkurat nå så har jeg bare lyst å grave meg ned eller å reise langt bort å komme meg vekk fra dette, jeg vil flytte ut men alt er så UBEHAGELIG! Dette er det værste jeg har opplevd.

Han er så kald imot meg! Jeg vet ikkke hva jeg skal gjøre

For en feig idiot av en åhh har ikke ord. Tenker du kan være glad det ikke blir no bryllup med denne fjompenissen.

Jeg hadde sagt til han at han fikk ta ansvaret med å avbestille alt og avlyse invitasjoner siden han er den som vil avlyse. Måten han har ombestemt seg på og gått rundt og sagt til andre bak din rygg at det ikke blir bryllup helt uten din viten er så respektløst og stygt at det ikke er mulig engang. Du bør slippe beøastningen med alt styret i forbindelse med avlysning. Reis vekk og overlat all dritten til han du.

• Liker 5
Skrevet
Den 24.2.2016 at 16.57, Hulderen skrev:

Dere må ordne det praktiske så fort som mulig, Hvis dere venter med å avlyse selskapslokale, vigselperson osv, risikerer dere å måtte betale. 

Deretter sende kontabeskjed til alle inviterte. Så ikke folk får utgifter med reisebilletter, overnattinger, osv. Når man har satt i gang en så stor operasjon som et bryllup er, så er det også en stor ryddejobb å avlyse. 

Hah jeg vet. De bør vente med å avlyse så får drittjæveln betale alle de sure kostnadene selv. Hahaaa hadde vært såå fortjent. 

• Liker 1
Skrevet

For en jævla drittsekk,hadde blitt så sur .

• Liker 2
Skrevet

Unnskyld meg, men før dere klikker helt på mannen; tror du ikke det er NOE ved historien som mangler? Hva gikk krangelen ut på? Må jo være noe som er ille og tydeligvis en god grunn til å avlyse et bryllup?? Du kan ikke bare ta ut deler av historien som favoriserer deg og får han til å virke helt gal. Han våknet tydeligvis ikke en dag og ble slik, det er vel den krangelen som endret hans mening.

Anonymkode: fc394...14f

• Liker 2
Skrevet

Denne mannen vil du aldri få det bra med, så det beste for din del er at det ikke blir noe bryllup. Du ser det sikkert ikke nå, men når du får dette på avstand så vil du være glad for det.

Sier som en lenger oppe sa, at du må snakke med noen, få tømt deg sånn at det går hull på verkebyllen. Bare da vil ting føles lettere. Du går sikkert å tenker på dette hele tiden, så du kan umulig ha det særlig bra nå. Bryllupsplanlegging og tiden før skal være fylt av spenning og glede, ikke av nerver og usikkerhet. 

Hvis du ikke går nå, å samtidig gir samboeren klar beskjed om at det ikke blir hverken bryllup eller noe framtid for dere to, så vil dette tære veldig på deg. Å hvis han mot formodning skulle ombestemme seg, tror du at du klarer å stole på han, glede deg til bryllupet, være trygg på at du ikke blir forlatt ved alteret? 

Anonymkode: bbd7e...c77

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men før dere klikker helt på mannen; tror du ikke det er NOE ved historien som mangler? Hva gikk krangelen ut på? Må jo være noe som er ille og tydeligvis en god grunn til å avlyse et bryllup?? Du kan ikke bare ta ut deler av historien som favoriserer deg og får han til å virke helt gal. Han våknet tydeligvis ikke en dag og ble slik, det er vel den krangelen som endret hans mening.

Drev akkurat å tenkte på hva kranglen gikk ut på

Anonymkode: 253df...5e8

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig, det vet vi ingenting om. Men det er mannen som går rundt og forteller folk at det ikke blir bryllup, det er mannen som ikke er voksen nok til å ta en prat med ts og få avklart/ avsluttet forholdet på en voksen måte. 

Anonymkode: bbd7e...c77

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...