AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Ja, hvordan kan man beholde sms og bilder på gammel mobil, når man skifter til iphone med nytt simkort? Jeg tenker at det er lagret på mobilen siden jeg prøvde med et kontantkort, og at de samme mld og bildene er der. Har begynt å skrive ned for hånd, men tar jo evigheter...Jeg er ei som bruker endel mld og bilder som dagbok, ønsker ikke slette dem da de er endel av mitt liv over en lang periode, minner. Kan jeg nå aktivere det nye simkortet mitt uten å være redd for at jeg aldri vilse dem igjen? Jeg var innom en mobilreparatør nylig og de sa de kunne legge det inn i en maskin, men vil alle kunne se dem da? Det er endel private mld, så ønsker ikke at andre skal lese dem...Jeg kan vel bruke det kontantkortet å srkive ned når jeg har tid, samt få skrevet ut bildene? Eller blir også det deaktivert når jeg aktiverer det nye simkortet til iphone? Håper noen har peiling her og kan hjelpe meg? Har jo ikke tld så lenge jeg ikke får aktivert det nye simkortet, men er smatidig redd for at alle mine minner blir borte... Anonymkode: e6c09...f1b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Ts her igjen : hvis det var litt uklart: vil jeg kunne bruke kontantkort å lese sms og se bilder på min gamle mobil, eller blir alle andre simkort deaktivert når jeg nå aktiverer mitt nye simkort til iphone? Anonymkode: e6c09...f1b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Ts her igjen :Skullle ønske at noen kunne svare meg kjapt, så jeg evt kan aktivere simkortet, så jeg har en mobil ( iphone ). Er helt lost uten mobil idag... Anonymkode: e6c09...f1b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Ingen? Kan jeg aktivere mitt nye simkort med viten om at jeg kan lese tidligere sms og se på tidligere bilder ved å bruke f.eks kontantkort, eller blir alt deaktivert? ts Anonymkode: e6c09...f1b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Dytter... Er det ingen som har peiling på dette? Ts Anonymkode: e6c09...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå