AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Del Skrevet 24. februar 2016 For 7 år siden mistet jeg broren min. Jeg fikk aldri til å akseptere at han var borte. Savner blir bare større og større, og jeg blir bare dårligere. Legene sier at jeg må gi slipp men jeg kan ikke. Jeg kan ikke miste han. Venter fortsatt på at han skal komme hjem. Venter på at han skal klemme meg. Jeg savner den følelsen av trygghet han ga meg. Tryggheten bare han kan gi meg. Tanken på å gi slipp gjør mer vondt enn torturen kroppen min utsetter meg for. Hvordan aksepterer du at broren din er borte for godt? Anonymkode: d810b...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 25. februar 2016 #2 Del Skrevet 25. februar 2016 Du må huske at dette er ikke et liv han ønsker du skulle leve. Et liv med konstant vondt. Det er ikke slik at det slutter å gjøre vondt, men man lærer seg å leve med det. For i lengden, så kan man ikke ha det så vondt som du åpenbart har. Finn noen du stoler på og snakk med de. Snakk med deg selv og forsøk å lev. Kjøp en dagbok og skriv alle tingene du skulle ønske du kunne si til han. Ta dag for dag som det kommer. Ta hans beste egenskaper og før de over til deg selv, på den måten lever en enda større del av han videre i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå