Gå til innhold

sovesofa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som kan anbefale en ikke alt for dyr sovesofa? Helst en som er toseteres sofa når den ikke er seng. Og som er god å ligge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjul forran.. -- så den er veldig grei å slå ut. - og god å sitte i..

Har den selv i blått .. men det ser ut til at fargene er endret til beige og gult...

Det er ikke noen typsik stuesofa.. men for kjellerstue/gjesterom er den helt grei. .. og utrolig mye bedre å sove på en vanlige 2 seters "firkantete" sofaer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må den være dobbel?

Hvis ikke ville jeg valgt en enkeltseng som sofa og fylle opp med store puter om dagen.

Billigere enn en sovesofa og bedre å sove i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort sett er jo sovesofaer vonde å ligge på og kjedelige å slå ut. Du bør prøveligge de forskjellige sofaene..

De aller fleste billige sofaene er harde i madrassen - eller hvertfall veldig tynne.. - men det er klart .. skal du ha en stilig sofa .. er nok ikke denne den som kommer øverst på listen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet jo ikke helt hva du synes er dyrt, så denne kan bli litt i dyreste laget, kanskje: ektorp sovesofa fra ikea, koster i underkant av 7000. men skikkelig fin, og i tillegg god å sove på! Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet jo ikke helt hva du synes er dyrt, så denne kan bli litt i dyreste laget, kanskje: ektorp sovesofa fra ikea, koster i underkant av 7000. men skikkelig fin, og i tillegg god å sove på! Anbefales  :)

Ektorp.. koster rett i underkant av 5.950,- i hvitt og opp til 6.450,- i farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! da har de satt ned prisen, og det er jo utelukkende positivt :) jeg kjøpte for 4 år siden, og den er like fin, til tross for at den har vært MYE brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

JEg har sett på Ektorp, og har en sofa i samme stilen, så det hadde jo vært ideelt. Men jeg har ikke råd til den...

(Det var jeg som startet tråden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Goldieno

Jeg sto over for det samme valget for 2 år siden og valgte å kjøpe meg rammemadrass 120 x 200 cm isteden. Denne er god å ligge i - om dagen kan du ha et tonn med putter i den og med et kappelaken så ser det bedre ut. Pris? Under 2000 med bein og overmadrass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er veldig god å sove på (skikkelig madrass) .. og veldig enkel å slå ut. Ellers er det jo flere billige sovesofaer på Ikea

Jeg prøvelå en slik en på IKEA sist, og den knirka noe helt forjævlig bare man tenkte på å bevege seg, så dersom man skal ha kjæresten i den bør naboene tåle litt "godlyder" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvelå en slik en på IKEA sist, og den knirka noe helt forjævlig bare man tenkte på å bevege seg, så dersom man skal ha kjæresten i den bør naboene tåle litt "godlyder" :sjarmor:

.. vår knirker absolutt ikke :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...