Sarha20 Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Hei! Jeg og samboeren min prøver å få barn, til lørdag skal jeg forhåpentligvis ikke få mensen, men ei venninne jeg ikke har sett på veldig lenge kommer hjem for å feire bursdag og mitt spørsmål da er hvor dumt er det å ta et glass vin eller to? Jeg hadde eggeløsning 13 februar, og skal egentlig ha mensen nå til lørdag. Takk for svar :-)
Hattivatti Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Skal du drikke før lørdag? Hvis ikke så tar du testen på lørdag, er den negativ så er du "good to go". Er den positiv så drikker du selvsakt ikke. 1
Sarha20 Skrevet 24. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, The Silence skrev: Skal du drikke før lørdag? Hvis ikke så tar du testen på lørdag, er den negativ så er du "good to go". Er den positiv så drikker du selvsakt ikke. Jeg skal ikke drikke før lørdag nei.
Sarha20 Skrevet 24. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2016 Har bare hørt at det kan være litt tidlig å ta en graviditetstest 2 uker, vet at det er det tidligste man kan ta den, men har vært gravid en gang før og da var den første testen jeg tok negativ, før jeg måtte ta en ny et par dager senere og da var den positiv..
Gjest Sisti Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 26 minutter siden, Sarha20 skrev: Har bare hørt at det kan være litt tidlig å ta en graviditetstest 2 uker, vet at det er det tidligste man kan ta den, men har vært gravid en gang før og da var den første testen jeg tok negativ, før jeg måtte ta en ny et par dager senere og da var den positiv.. Hvor mange DPO var du da du fikk negativ test? Lørdag er du vel 13-14 dpo, så det BØR jo slå ut, men som du selv sier er det jo noen (få) det slår senere ut på. Du må nesten avgjøre selv. Jeg hadde nok drukket, men jeg har jo ikke den erfaringen du har.
lakrisbåten Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Personlig ville jeg ikke drukket, selv om testen var negativ. Delte meninger om det der, men forskningen aner ikke hva nedre grense er, hverken for promillen eller hvor tidlig i svangerskapet som er farlig. Forhåpentligvis får du enten mensen før du skal i bursdag eller to streker, så slipper du å forholde deg til det! Lykke til!
Valetta Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Jeg skulle hatt mensen nå på søndag, men testet lørdag siden jeg skulle på jentefest. Og jeg fikk positiv test. Jeg ville testet var jeg deg.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Hos de fleste så så får en positiv test 14 dpo, hvis en er gravid. Du kommer til å angre om du finner ut etterpå at du er gravid! Anonymkode: 13919...9c2
Sarha20 Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2016 19 timer siden, Valetta skrev: Jeg skulle hatt mensen nå på søndag, men testet lørdag siden jeg skulle på jentefest. Og jeg fikk positiv test. Jeg ville testet var jeg deg. Okei, hadde du noen symptomer på graviditet? Jeg har nemlig ingen... Vet ikke om det er fordi jeg prøver så godt å bortforklare hver eneste følese eller snev av smerte, vondt i magen, ryggen etc med noe som er logisk. Slik at jeg ikke blir såå skuffet visst jeg ikke skulle være gravid :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå