AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #101 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har kanskje sammenheng med at så mange bitre kvinner henger her? De er rett og slett så bittre at de gjør noen av mennene som henger her bitter også Anonymkode: b8125...6d5 Like bitter som ph-verdien i f... mi tenker jeg vi sier da Og der er det surt skal jeg si deg. Anonymkode: b5e0a...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #102 Skrevet 26. februar 2016 Jeg er desperat! Pls svar på meldinger på sukker og match og slutt å være så kresne ffs! Anonymkode: 727ce...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #103 Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er desperat! Pls svar på meldinger på sukker og match og slutt å være så kresne ffs! Anonymkode: 727ce...2b7 Slutt og klag! Jeg svarer ALLE, men mannfolka slutter å svare meg. Og jeg skriver ikke kjedelige meldinger syns jeg selv. De mennene jeg kontakter svarer ikke. Så det er dere menn sin feil. High maintenance assholes. Anonymkode: b5e0a...9c1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #104 Skrevet 26. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Like bitter som ph-verdien i f... mi tenker jeg vi sier da Og der er det surt skal jeg si deg. Anonymkode: b5e0a...9c1 Faktisk så er det bare rundt ph 4, men det der hørtes slettes ikke verst ut. Anonymkode: 727ce...2b7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #105 Skrevet 26. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk så er det bare rundt ph 4, men det der hørtes slettes ikke verst ut. Anonymkode: 727ce...2b7 Jeg har ganske mye humor og selvironi, syns jeg selv Må jo nesten det. Anonymkode: b5e0a...9c1
Knirke Skrevet 26. februar 2016 #106 Skrevet 26. februar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har dine erfaringer og betraktninger, jeg har mine . Jeg sa heller ikke at det ikke finnes noen umake par "andre veien" men jeg snakker her om trender. Og jeg ser stadig vekk par som passer med min beskrivelse. Jeg har heller ikke skrevet noe om at noen bør ta den første og beste, men det er et tankekors at kvinner tenderer til å søke oppover i både attraktivitet og vellykkethet. Jeg mener tvert imot at enhver har rett til å sette de kravene man mener passer for seg, men at det samtidig er eget ansvar dersom man ikke balanserer disse kravene opp mot hvor sterkt ønske man har om en partner. For min del kan kvinner gjerne holde på skyhøye krav til de kreperer, men det er jo kanskje ikke i deres egen interesse dersom ønsket om mann og barn er sterkt nok. Det er dette jeg mener med at man må realitstesorientere seg. Når man er singel som 35-40 så bør man vurdere om det er noen krav man kan droppe (Nei, det er heller ikke det samme som å ta det første og beste som står oppreist på to ben) hvis egen familie er drømmen. Eventuelt holde på alle kravene, men da godta at da er risikoen for at det heller ikke blir noen familie større. Anonymkode: 183e2...885 De aller fleste kvinner innser dette så snart de har kommet over Justin Bieber... 5
Version 2.0 Skrevet 26. februar 2016 #107 Skrevet 26. februar 2016 Det heter å være selektiv. Selektiv på hvem man vil ha i livet sitt, hvem man vil dele livet sitt med. Det gjelder ikke bare potensielle kjærester/partnere, men også venner. Dette er helt vanlig, både blant menn og kvinner, at når en begynner å ha "levd litt" så vet en mer og mer hvem man er, hva man vil ha og hva man ikke vil ha. Naturlig utvikling. Ikke alle som følger slik utvikling da, noen tar hva og hvem som helst hele livet og lever som om de var 14 til den dagen de havner på hjem. 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #108 Skrevet 26. februar 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en single mann i 30- årene med høyere utdanning, tror jeg holder meg greit, spiser sunt, høy moral, ikke religiøs og har vært single i mange år. Til tross for mitt relativt streite ytre, er jeg en av de mange "cannabis liberalistene", og hver kveld etter jobb røyker jeg meg fjern og leser om botanikk. Vet ikke om damer i Norge er kresne, men for sånne som meg virker norske damer veldig formelle og vanskelig å komme i kontakt med. Veldig sånn snill streit pike, gjerne litt religiøs sånn for sikkerhetsskyld, og fordømmer gjerne slike som meg selv om datingprofiler og fb bilder er fulle av vinglass og margaritas Hadde ikke moralisme vært viktigere enn fakta og bare det å være et menneske i Norge, hadde kanskje ikke over 50% vært enslige heller. Håper det endelig blir lovlig etter FN konferansen i april, så da blir det kanskje mulig å innrømme at man tar seg en blås, for norske jenter like ikke norske gutter som bryter loven. Smekk på fingeren. Anonymkode: 727ce...2b7 Og med det ble du uaktuell for mange kvinner, meg der i blant. Anonymkode: bc1bb...ec4 7
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #109 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har kanskje sammenheng med at så mange bitre kvinner henger her? De er rett og slett så bittre at de gjør noen av mennene som henger her bitter også Anonymkode: b8125...6d5 Mannfolkene på kg må ta ansvar for eiga bitterhet i det minste.
Version 2.0 Skrevet 26. februar 2016 #110 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en single mann i 30- årene med høyere utdanning, tror jeg holder meg greit, spiser sunt, høy moral, ikke religiøs og har vært single i mange år. Til tross for mitt relativt streite ytre, er jeg en av de mange "cannabis liberalistene", og hver kveld etter jobb røyker jeg meg fjern og leser om botanikk. Vet ikke om damer i Norge er kresne, men for sånne som meg virker norske damer veldig formelle og vanskelig å komme i kontakt med. Veldig sånn snill streit pike, gjerne litt religiøs sånn for sikkerhetsskyld, og fordømmer gjerne slike som meg selv om datingprofiler og fb bilder er fulle av vinglass og margaritas Hadde ikke moralisme vært viktigere enn fakta og bare det å være et menneske i Norge, hadde kanskje ikke over 50% vært enslige heller. Håper det endelig blir lovlig etter FN konferansen i april, så da blir det kanskje mulig å innrømme at man tar seg en blås, for norske jenter like ikke norske gutter som bryter loven. Smekk på fingeren. Anonymkode: 727ce...2b7 Hva skal man si. Kan jo begynne med å si at det med lovbrudd er en ting, men hovedgrunnen til at kvinner ikke liker menn som røyker seg fjern hver kveld er fordi de røyker seg fjern hver kveld. Ville du vært sammen med noen som drakk seg full eller på andre måter ruser seg hver eneste dag eller kveld? Hvordan skal man få et ekte forhold dersom forholdet baserer seg på rus? Jeg har god kjennskap til rusmidler, deriblant cannabis, og vet veldig godt hvordan man føler når man er rusa kontra ikke-rusa. It is not the same at all. Sånne som deg gjør meg dårlig, i sær når jeg vet hvor mange likesinnede du har med deg. 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #111 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en single mann i 30- årene med høyere utdanning, tror jeg holder meg greit, spiser sunt, høy moral, ikke religiøs og har vært single i mange år. Til tross for mitt relativt streite ytre, er jeg en av de mange "cannabis liberalistene", og hver kveld etter jobb røyker jeg meg fjern og leser om botanikk. Vet ikke om damer i Norge er kresne, men for sånne som meg virker norske damer veldig formelle og vanskelig å komme i kontakt med. Veldig sånn snill streit pike, gjerne litt religiøs sånn for sikkerhetsskyld, og fordømmer gjerne slike som meg selv om datingprofiler og fb bilder er fulle av vinglass og margaritas Hadde ikke moralisme vært viktigere enn fakta og bare det å være et menneske i Norge, hadde kanskje ikke over 50% vært enslige heller. Håper det endelig blir lovlig etter FN konferansen i april, så da blir det kanskje mulig å innrømme at man tar seg en blås, for norske jenter like ikke norske gutter som bryter loven. Smekk på fingeren. Anonymkode: 727ce...2b7 Tror du har røyka en bønne eller ti for mye Jeg håper du ser hvorfor du er singel? Anonymkode: a7feb...bbb 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #112 Skrevet 27. februar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en single mann i 30- årene med høyere utdanning, tror jeg holder meg greit, spiser sunt, høy moral, ikke religiøs og har vært single i mange år. Til tross for mitt relativt streite ytre, er jeg en av de mange "cannabis liberalistene", og hver kveld etter jobb røyker jeg meg fjern og leser om botanikk. Vet ikke om damer i Norge er kresne, men for sånne som meg virker norske damer veldig formelle og vanskelig å komme i kontakt med. Veldig sånn snill streit pike, gjerne litt religiøs sånn for sikkerhetsskyld, og fordømmer gjerne slike som meg selv om datingprofiler og fb bilder er fulle av vinglass og margaritas Hadde ikke moralisme vært viktigere enn fakta og bare det å være et menneske i Norge, hadde kanskje ikke over 50% vært enslige heller. Håper det endelig blir lovlig etter FN konferansen i april, så da blir det kanskje mulig å innrømme at man tar seg en blås, for norske jenter like ikke norske gutter som bryter loven. Smekk på fingeren. Anonymkode: 727ce...2b7 Jeg har vært i forhold med en som røyka seg fjern hver kveld, og mindre sex har jeg aldri hatt. Derfor gidder vi ikke sånne som deg. Har ingenting med moralisme å gjøre, jeg røyker meg gjerne fjern og mer til innimellom jeg, men daglig rusbruk er misbruk, og påvirker både deg og dine nære relasjoner negativt. Anonymkode: aa234...369 1
Summers Skrevet 27. februar 2016 #113 Skrevet 27. februar 2016 (endret) Enig med de andre forstår godt at man ikke ønsker seg en partner som ruser seg hver kveld. Endret 27. februar 2016 av Summers
SunnivaOslo Skrevet 27. februar 2016 #114 Skrevet 27. februar 2016 Forskjell på å ta seg en blås i ny og ne og det og gjøre det hver dag,da har man et problem man burde få ordnet opp i før man tenker på ting som forhold og familie..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå