Blod Skrevet 26. februar 2016 #81 Skrevet 26. februar 2016 Det er nok fordi de over 30 vet hva som ikke fungerer, og hva de vil ha da de mest sannsynlig er ute etter et forhold som skal vare livet ut. 2
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #82 Skrevet 26. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har dine erfaringer og betraktninger, jeg har mine . Jeg sa heller ikke at det ikke finnes noen umake par "andre veien" men jeg snakker her om trender. Og jeg ser stadig vekk par som passer med min beskrivelse. Jeg har heller ikke skrevet noe om at noen bør ta den første og beste, men det er et tankekors at kvinner tenderer til å søke oppover i både attraktivitet og vellykkethet. Jeg mener tvert imot at enhver har rett til å sette de kravene man mener passer for seg, men at det samtidig er eget ansvar dersom man ikke balanserer disse kravene opp mot hvor sterkt ønske man har om en partner. For min del kan kvinner gjerne holde på skyhøye krav til de kreperer, men det er jo kanskje ikke i deres egen interesse dersom ønsket om mann og barn er sterkt nok. Det er dette jeg mener med at man må realitstesorientere seg. Når man er singel som 35-40 så bør man vurdere om det er noen krav man kan droppe (Nei, det er heller ikke det samme som å ta det første og beste som står oppreist på to ben) hvis egen familie er drømmen. Eventuelt holde på alle kravene, men da godta at da er risikoen for at det heller ikke blir noen familie større. Anonymkode: 183e2...885 Jeg ser lite til de parene du snakker om. Det jeg derimot ser er flotte damer med stygge menn, som helt sikkert har en fin personlighet.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #83 Skrevet 26. februar 2016 12 minutter siden, Blod skrev: Det er nok fordi de over 30 vet hva som ikke fungerer, og hva de vil ha da de mest sannsynlig er ute etter et forhold som skal vare livet ut. Jepp Og heller alene enn å være barnehagetante for en lat mann. Anonymkode: a7feb...bbb 5
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #84 Skrevet 26. februar 2016 (endret) Vel, jeg har gitt fyrer som var lave, som hadde noen kilo for mye, gitt nerder sjanse på sjanse og vet dere hva: Egoet deres er like oppblåste som attraktive menns ego. Det er ikke menns utseende og aktiva som er problemet, det er den oppdragelsen de får som gir dem en eim av berettigelse og det er pinadø lite lekkert, uansett. Endret 26. februar 2016 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #85 Skrevet 26. februar 2016 Jeg ble dumpa av en mann fordi vi var like lange. Anonymkode: 46a13...ac8
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #86 Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble dumpa av en mann fordi vi var like lange. Anonymkode: 46a13...ac8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #87 Skrevet 26. februar 2016 8 minutter siden, O.G. skrev: Vel, jeg har gitt fyrer som var lave, som hadde noen kilo for mye, gitt nerder sjanse på sjanse og vet dere hva: Egoet deres er like oppblåste som attraktive menns ego. Det er ikke menns utseende og aktiva som er problemet, det er den oppdragelsen de får som gir dem en eim av berettigelse og det er pinadø lite lekkert, uansett. Samme erfaring her også Anonymkode: a7feb...bbb 2
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #88 Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme erfaring her også Anonymkode: a7feb...bbb Jepp, mannfolkene er problemet.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #89 Skrevet 26. februar 2016 Synes er bra at kvinner er kresne. De bør gjerne bli enda mer kresne etter mitt syn. Dritt lei av å se tilbakestående, voldelige tapere få seg dame uten problemer. De fortjener det ikke. Anonymkode: 033ae...d86 4
Cata Skrevet 26. februar 2016 #90 Skrevet 26. februar 2016 Kvinne: *check* Over 30: *check* Kresen: *check* Og det er jeg i grunnen ganske fornøyd med. Etter å ha prøvd forhold med et par (ikke samtidig) "ikke perfekte herrer" så har jeg konstatert at det ikke ble noen suksess. Så ærlig talt tror jeg jeg satser på den perfekte mannen dersom det blir et nytt forsøk en gang. Finner jeg ikke ham, så har jeg det helt utmerket alene. 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #91 Skrevet 26. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er de navlebeskuende kvinnene i dette landet som må endre holdning. Jeg vil ikke en gang vurdere en av kategoriene du nevner over. Det er mange enslige damer i Norge, men forventningene deres er så absurde at om menn og kvinner skal møtes om et par tiår, tror jeg at det stort sett blir for å skrive en kontrakt om sæddonasjon. Mann vil de ikke ha, men en stinkende hund som driter på gulvet er ok, for den kan de kontrollere. Heldgivs for de som ikke er single finnes det også noen menn som er akkurat som hunder;uten ryggrad. Anonymkode: 727ce...2b7 Jaja, da vil ikke du ha disse kvinnene, de vil heller ikke ha deg, og alle får det som de vil. Så hva er problemet? Anonymkode: 50f4f...87b 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #92 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, Mythic skrev: Det er i hvert fall en ting som står klart for meg når jeg leser denne og liknende tråder om samme tema, og det er at KG fint kunne byttet navn til "FFBM", forum for bitre menn. Makan til oppgulp, nedrakking, sutring og tunnelsyn skal man jammen lete lenge etter. Hvis dere foretok dere noe positivt utenfor husets fire vegger, framfor å sitte på KG å sutre over bortskjemte, kresne kvinner som ikke vil ha dere, kan det fort hende at livet fikk en ny vending. Prøv, det kan anbefales. Det har kanskje sammenheng med at så mange bitre kvinner henger her? De er rett og slett så bittre at de gjør noen av mennene som henger her bitter også Anonymkode: b8125...6d5 1
Gjest Mythic Skrevet 26. februar 2016 #93 Skrevet 26. februar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har kanskje sammenheng med at så mange bitre kvinner henger her? De er rett og slett så bittre at de gjør noen av mennene som henger her bitter også Anonymkode: b8125...6d5 Fantastisk! Gratulerer du klarte å legge det over på kvinnene også. Finnes det overhodet noe i verden som ikke er kvinners skyld?
SunnivaOslo Skrevet 26. februar 2016 #94 Skrevet 26. februar 2016 Er man ikke "kresen" havner man med en lat,voldelig fyr med elendig hygiene og holdninger. 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #95 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, Mythic skrev: Fantastisk! Gratulerer du klarte å legge det over på kvinnene også. Finnes det overhodet noe i verden som ikke er kvinners skyld? Hmm, måtte tenke litt der. Men de elliptiske planetbanene rundt sola er trolig ikke kvinners feil? Anonymkode: 183e2...885
Gjest Servicetekniker Skrevet 26. februar 2016 #96 Skrevet 26. februar 2016 Begge kjønn er vel kresne og veldig mye går på kropp og utseende.
Gjest Mythic Skrevet 26. februar 2016 #97 Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, måtte tenke litt der. Men de elliptiske planetbanene rundt sola er trolig ikke kvinners feil? Anonymkode: 183e2...885 Noen kan sikkert finne en årsak til å laste kvinner for det òg
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #98 Skrevet 26. februar 2016 46 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Er man ikke "kresen" havner man med en lat,voldelig fyr med elendig hygiene og holdninger. Lol. Det finnes ingen mellomting? Anonymkode: 183e2...885
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #99 Skrevet 26. februar 2016 Jeg er en single mann i 30- årene med høyere utdanning, tror jeg holder meg greit, spiser sunt, høy moral, ikke religiøs og har vært single i mange år. Til tross for mitt relativt streite ytre, er jeg en av de mange "cannabis liberalistene", og hver kveld etter jobb røyker jeg meg fjern og leser om botanikk. Vet ikke om damer i Norge er kresne, men for sånne som meg virker norske damer veldig formelle og vanskelig å komme i kontakt med. Veldig sånn snill streit pike, gjerne litt religiøs sånn for sikkerhetsskyld, og fordømmer gjerne slike som meg selv om datingprofiler og fb bilder er fulle av vinglass og margaritas Hadde ikke moralisme vært viktigere enn fakta og bare det å være et menneske i Norge, hadde kanskje ikke over 50% vært enslige heller. Håper det endelig blir lovlig etter FN konferansen i april, så da blir det kanskje mulig å innrømme at man tar seg en blås, for norske jenter like ikke norske gutter som bryter loven. Smekk på fingeren. Anonymkode: 727ce...2b7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #100 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, SunnivaOslo skrev: Er man ikke "kresen" havner man med en lat,voldelig fyr med elendig hygiene og holdninger. ..eller liten deformert tiss. Anonymkode: b5e0a...9c1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå