Gå til innhold

Kvinner er for kresne!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 24.2.2016 at 13.11, AnonymBruker skrev:

Min påstand er at de fleste kvinner som er interessert i forhold, er for kresen. Da særlig de over 30.

En grunn kan nok være at en er vant til å ha draget på veldig attraktive menn da de var i 20-årene og vil ha tilsvarende attraktive partnere.

Det hjelper heller ikke at de ikke greier å skille mellom sin attraktivitet for henholdsvis sex og forhold.

Anonymkode: 41e79...d56

Oh yes. De som har prøvd nettdating i Norge vet dette. Damene er ekstremt sære og vanskelig å få til selv en hyggelig og øfflig dialog, og det selv med damer som ser helt gjennomsnittlig ut. Alenemødre er jo desperate og sikkert mindre kresne, men ekte menn ønsker ikke å oppdra andre menns barn.

Anonymkode: 727ce...2b7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norske kvinner i 30 åra er ekstremt kresne. De er superselvstendige og lar deg vite at de egentlig ikke trenger en mann men at det er mer forventninger fra familie og selvrealisering. Enkelte har så dårlig selvinnsikt at de til og med kjøper seg en hund som blir som et "barn", og blir enda mer single og sære. Det damer må lære seg at det er to ting menn frykter mer enn noe annet, til og med mer enn en mann fra distriktet frykter en dame fra Oslo, det er enslige damer med hund eller alene mødre. Nettdating er brutale saker. Man kan sende meldinger høflige meldinger til damer i åresvis og ikke få svar fordi det du er et par cm for kort eller driver med feil sport eller hva de nå har skåret seg ut som en urealistisk ufravikelig mal i hodet. Ikke det spor rart at stadig flere norske menn blir sammen med asiatiske damer. Norske damer er i ferd med å bli en haug med bitre gamle frøkener med prydhund som klarer seg best selv. Grusomt!

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh yes. De som har prøvd nettdating i Norge vet dette. Damene er ekstremt sære og vanskelig å få til selv en hyggelig og øfflig dialog, og det selv med damer som ser helt gjennomsnittlig ut. Alenemødre er jo desperate og sikkert mindre kresne, men ekte menn ønsker ikke å oppdra andre menns barn.

Der var du igjen, ja. Det er fremdeles tull det du hevder her og, som sagt før, snakk for deg selv.

Anonymkode: e1587...be0

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner i 30 åra er ekstremt kresne. De er superselvstendige og lar deg vite at de egentlig ikke trenger en mann men at det er mer forventninger fra familie og selvrealisering. Enkelte har så dårlig selvinnsikt at de til og med kjøper seg en hund som blir som et "barn", og blir enda mer single og sære. Det damer må lære seg at det er to ting menn frykter mer enn noe annet, til og med mer enn en mann fra distriktet frykter en dame fra Oslo, det er enslige damer med hund eller alene mødre. Nettdating er brutale saker. Man kan sende meldinger høflige meldinger til damer i åresvis og ikke få svar fordi det du er et par cm for kort eller driver med feil sport eller hva de nå har skåret seg ut som en urealistisk ufravikelig mal i hodet. Ikke det spor rart at stadig flere norske menn blir sammen med asiatiske damer. Norske damer er i ferd med å bli en haug med bitre gamle frøkener med prydhund som klarer seg best selv. Grusomt!

Bu-fuckings-hu. :filer:

Anonymkode: 46a13...ac8

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der var du igjen, ja. Det er fremdeles tull det du hevder her og, som sagt før, snakk for deg selv.

Nei, det er 100% sant. Norske kvinner er kyniske, kalde og har helt et forvrengt bilde av kjærlighet og forhold. Det er ikke rart at norske kvinner føder svært få barn, når de sitter og teller på knappene og vurder "om de skal få barn" når 40 års dagen er gjort unna og bikkja er kjøpt inn. Lag deg en manneprofil på en datingside og kikk selv.

Skrevet

Det er skikkelig fælt at norske kvinner kan bli  sammen med den de selv vil og ikke den familien bestemmer, og at vi er økonomisk selvstendige og ikke trenger en mann til å forsørge oss. Helt forferdelig er det! :fnise:

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bu-fuckings-hu. :filer:

Du har vel tenkt å gifte deg med dildoen din eller hva? Trenger ikke en mann når man har hund og kan knulle rundt som en løsaktig flyfille og bli enda mer frastøtende vet du.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel tenkt å gifte deg med dildoen din eller hva? Trenger ikke en mann når man har hund og kan knulle rundt som en løsaktig flyfille og bli enda mer frastøtende vet du.

Du er så søt når du er sint. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er 100% sant. Norske kvinner er kyniske, kalde og har helt et forvrengt bilde av kjærlighet og forhold. Det er ikke rart at norske kvinner føder svært få barn, når de sitter og teller på knappene og vurder "om de skal få barn" når 40 års dagen er gjort unna og bikkja er kjøpt inn. Lag deg en manneprofil på en datingside og kikk selv.

Det er ikke 100% sant at ekte menn ikke vil oppdra andre menns barn. Det er det jeg reagerer på.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke 100% sant at ekte menn ikke vil oppdra andre menns barn. Det er det jeg reagerer på.

Det slår nok neppe den frustrasjonen du føler den dagen du innser at du forblir enslig for resten av livet fordi var for kresen og kjøpte deg hund. Du kan jo grine deg i søvn med en vibrerende dings fra kondomeriet under puta mens du ser på sex og singleliv. Den dagen tror jeg vil komme svært raskt ut ifra det som ligger mellom linjene i svarene dine.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen menn i verden vil oppdra andre menns barn. Du blir minnet på resten av livet at du ikke kom først til mølla. Du må belemres med en barnefar som for resten av livet minner deg om livet til dama di før deg. Dere får aldri delt den unike følelsen av å få barn sammen for første gang. Løver spiser opp tidligere løveunger før de parrer seg med en løvehunn, og det er nok den samme logikken som ligger bak at ekte menn aldri vil være dumme nok til å bli sammen med en alenemor. De som blir det , lyver til seg selv og er hjernevasket av det liberale samfunnet. Ikke lyv til deg selv, det kommer tilbake ganger 10.

Skrevet
Den 24.2.2016 at 14.09, AnonymBruker skrev:

Mulig der du holder til, men i "mitt" strøk er det som regel motsatt. 

Anonymkode: 183e2...885

Hvor er det du holder til da?

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du må revurdere din definisjon på ekte menn.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er livredd:
1. Damer fra Oslo.
2. Damer med hund.
3. Alenemødre.
??

Hvis du er så fornøyd med asiatiske damer, så hadde du ikke vært så besatt av å fortelle hva norske damer gjør feil. Just sayin'

Jeg skjønner at du føler deg tilsidesatt, men tror du må endre holdning...

Anonymkode: 45913...8a0

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det du holder til da?

Tror du må revurdere din definisjon på ekte menn.

Du er livredd:
1. Damer fra Oslo.
2. Damer med hund.
3. Alenemødre.
??

Hvis du er så fornøyd med asiatiske damer, så hadde du ikke vært så besatt av å fortelle hva norske damer gjør feil. Just sayin'

Jeg skjønner at du føler deg tilsidesatt, men tror du må endre holdning...

Nei, det er de navlebeskuende kvinnene i dette landet som må endre holdning. Jeg vil ikke en gang vurdere en av kategoriene du nevner over. Det er mange enslige damer i Norge, men forventningene deres er så absurde at om menn og kvinner skal møtes om et par tiår, tror jeg at det stort sett blir for å skrive en kontrakt om sæddonasjon. Mann vil de ikke ha, men en stinkende hund som driter på gulvet er ok, for den kan de kontrollere. Heldgivs for de som ikke er single finnes det også noen menn som er akkurat som hunder;uten ryggrad.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er de navlebeskuende kvinnene i dette landet som må endre holdning. Jeg vil ikke en gang vurdere en av kategoriene du nevner over. Det er mange enslige damer i Norge, men forventningene deres er så absurde at om menn og kvinner skal møtes om et par tiår, tror jeg at det stort sett blir for å skrive en kontrakt om sæddonasjon. Mann vil de ikke ha, men en stinkende hund som driter på gulvet er ok, for den kan de kontrollere. Heldgivs for de som ikke er single finnes det også noen menn som er akkurat som hunder;uten ryggrad.

En stinkende hund er litt søtere enn en stinkende mann:nigo:

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det slår nok neppe den frustrasjonen du føler den dagen du innser at du forblir enslig for resten av livet fordi var for kresen og kjøpte deg hund. Du kan jo grine deg i søvn med en vibrerende dings fra kondomeriet under puta mens du ser på sex og singleliv. Den dagen tror jeg vil komme svært raskt ut ifra det som ligger mellom linjene i svarene dine.

Jeg har mann, voksne barn og tre barnebarn så jeg klarer meg fint. Og ja, eldste barnet hadde jeg da jeg traff mannen min og de andre er våre felles barn.

Jeg kjenner også flere som har omtrent samme familiekonstellasjoner. Om du tenker deg veldig godt om så gjør helt sikkert du også det.

• Liker 3
Skrevet

Det er i hvert fall en ting som står klart for meg når jeg leser denne og liknende tråder om samme tema, og det er at KG fint kunne byttet navn til "FFBM", forum for bitre menn. Makan til oppgulp, nedrakking, sutring og tunnelsyn skal man jammen lete lenge etter. Hvis dere foretok dere noe positivt utenfor husets fire vegger, framfor å sitte på KG å sutre over bortskjemte, kresne kvinner som ikke vil ha dere, kan det fort hende at livet fikk en ny vending. Prøv, det kan anbefales.

Skrevet
1 minutt siden, Mythic skrev:

Det er i hvert fall en ting som står klart for meg når jeg leser denne og liknende tråder om samme tema, og det er at KG fint kunne byttet navn til "FFBM", forum for bitre menn. Makan til oppgulp, nedrakking, sutring og tunnelsyn skal man jammen lete lenge etter. Hvis dere foretok dere noe positivt utenfor husets fire vegger, framfor å sitte på KG å sutre over bortskjemte, kresne kvinner som ikke vil ha dere, kan det fort hende at livet fikk en ny vending. Prøv, det kan anbefales.

When hell freezes over... :hjertesmil:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For du er akkurat den rette personen for å fortelle meg hvordan jeg er. Nepe. 

Jeg skal fortelle deg noe jeg. De fleste damer i alder 30+ er drittlei ubrukelige menn. Ergo velger vi å være kresne. Vi trenger ikke dere. Spesielt ikke dårlige menn. Men finner vi en bra en så tar vi han ;) 

Anonymkode: a7feb...bbb

• Liker 2
Gjest Sheelagh
Skrevet
2 minutter siden, Mythic skrev:

Halleluja! Visse menn(esker) burde bli den beste versjonen av seg selv, både når deg gjelder utseendet, karriere og personlighet/verdier. Fokuser på å bli et åpent medmenneske, med moralen og etikken i behold, så kommer man faktisk ganske langt. 

Skrevet
3 minutter siden, Sheelagh skrev:

Halleluja! Visse menn(esker) burde bli den beste versjonen av seg selv, både når deg gjelder utseendet, karriere og personlighet/verdier. Fokuser på å bli et åpent medmenneske, med moralen og etikken i behold, så kommer man faktisk ganske langt. 

Nettopp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...