AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Min påstand er at de fleste kvinner som er interessert i forhold, er for kresen. Da særlig de over 30. En grunn kan nok være at en er vant til å ha draget på veldig attraktive menn da de var i 20-årene og vil ha tilsvarende attraktive partnere. Det hjelper heller ikke at de ikke greier å skille mellom sin attraktivitet for henholdsvis sex og forhold. Anonymkode: 41e79...d56 4
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Hva vil du begrunne denne påstanden med? Jeg er godt over 30, og selvfølgelig er jeg kresen på hvem jeg vil være i forhold med. Jeg har det så bra alene, at det skal en temmelig fantastisk mann til før jeg gir opp det. Jeg har vært singel et par år, datet litt, hatt profil på nettdatingsider, blitt kjent med mennesker ute i virkeligheten, og vært åpen for å møte en mann. Nå har jeg funnet en som jeg har det helt topp med, og det er jo fordi jeg har vært kresen og ventet til jeg fant en jeg synes det er verdt å satse på. Skal man liksom ta hvem som helst, bare fordi man har passert 30?
Sweet77 Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Hvorfor skal ikke kvinner være kresne da? Og hvem bestemmer forresten hva som er "for kresen"? Kvinner vil ha det det de kjenner at de vil ha - akkurat som deg. 14
Summers Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Tja, tror problemet oftere er omvendt at man er for lite kresen. Er ikke få som er sammen med eller interessert i tullinger. 20
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Et øyeblikk siden, Summers skrev: Tja, tror problemet oftere er omvendt at man er for lite kresen. Er ikke få som er sammen med eller interessert i tullinger. Det er jeg faktisk enig i. Tror ofte både menn og kvinner burde være mer kresne til hvem de blir sammen med. Og det er uansett ingenting galt med å være kresen til hvem man velger å bli sammen med.
Plexus Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Jøss, for en særs naiv påstand! Hva med at kvinner over 30 har mer kunnskap, livserfaring, både i kjærlighetsliv og ellers? De vet hva de vil ha, hva som gjør dem godt og hva de bør holde seg unna.. 16
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min påstand er at de fleste kvinner som er interessert i forhold, er for kresen. Da særlig de over 30. En grunn kan nok være at en er vant til å ha draget på veldig attraktive menn da de var i 20-årene og vil ha tilsvarende attraktive partnere. Det hjelper heller ikke at de ikke greier å skille mellom sin attraktivitet for henholdsvis sex og forhold. Anonymkode: 41e79...d56 Mens menn blir ilag med hvem som helst, liksom?
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Mens menn blir ilag med hvem som helst, liksom? TS er sannsynligvis en småbitter type som ikke har draget, og skylder dette på at kvinner er for kresne. Han skjønner ikke at dette sier veldig mye om han selv.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 For kresen i forhold til hva? Dette handler mer om en balanse mellom hvor mye man ønsker en kjæreste og hvor høye krav man har. Hvis man har veldig høye krav, uten å finne noen som tilfredsstiller dem, vil man jo etterhvert jekke disse ned, dersom man har et sterkt ønske om partner. Er det ikke så viktig med en kjæreste beholder man kravene til noe dukker opp, eller lever lykkelig som singel. Det er jo ikke noe mål at alle skal være sammen med noen, så dette regulerer seg helt av seg selv. Anonymkode: aa234...369 3
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 Jeg tenker at kvinner og menn får være så kresne som de bare selv vil. Det er deres problem om de skulle ende opp enslige som følge av dette, ikke ditt.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #11 Skrevet 24. februar 2016 Jeg kan si meg enig. Men enkelte menn tar hva som helst, uten å være forelsket i det hele tatt. Synes ikke det er noe bedre. Når jeg ser på datingsider så er det få pene menn. Jentene derimot er ganske pene. De bruker litt tid på å få et fint bilde og pynter seg. Enkelte menn tar bare et sløvt bilde av seg selv og bruker det første de tar, med dobbelthake og et sløvt blikk. Jeg vil heller være singel enn å bli kjæreste med en jeg ikke aldri blir ordentlig forelsket i. Dere vet - sommerfugler i magen og alt det der. Anonymkode: 403f8...bae 7
mjauritz Skrevet 24. februar 2016 #12 Skrevet 24. februar 2016 Hvis det er en ting her i verden man virkelig burde være kresen på så er det hvem man ønsker å tilbringe resten av livet sitt med. 22
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #13 Skrevet 24. februar 2016 32 minutter siden, Mythic skrev: Hva vil du begrunne denne påstanden med? Jeg er godt over 30, og selvfølgelig er jeg kresen på hvem jeg vil være i forhold med. Jeg har det så bra alene, at det skal en temmelig fantastisk mann til før jeg gir opp det. Jeg har vært singel et par år, datet litt, hatt profil på nettdatingsider, blitt kjent med mennesker ute i virkeligheten, og vært åpen for å møte en mann. Nå har jeg funnet en som jeg har det helt topp med, og det er jo fordi jeg har vært kresen og ventet til jeg fant en jeg synes det er verdt å satse på. Skal man liksom ta hvem som helst, bare fordi man har passert 30? TS her Flott at du har funnet deg en som du syntes det var verdt å satse på! Det er imidlertid ikke alle som gjør det! Her nevner du jo at "det skal en temmelig fantastisk mann til før jeg gir opp det". Om ikke det fremstår som kresent, så vet ikke jeg! Anonymkode: 41e79...d56
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2016 #14 Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her Flott at du har funnet deg en som du syntes det var verdt å satse på! Det er imidlertid ikke alle som gjør det! Her nevner du jo at "det skal en temmelig fantastisk mann til før jeg gir opp det". Om ikke det fremstår som kresent, så vet ikke jeg! Anonymkode: 41e79...d56 Nettopp, jeg sier jo at jeg er kresen på hvem jeg vil dele livet mitt med. Ser overhodet ikke noe galt i det.
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2016 #15 Skrevet 24. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Flott at du har funnet deg en som du syntes det var verdt å satse på! Det er imidlertid ikke alle som gjør det! Her nevner du jo at "det skal en temmelig fantastisk mann til før jeg gir opp det". Om ikke det fremstår som kresent, så vet ikke jeg! Anonymkode: 41e79...d56 Jeg synes ikke det fremstår som kresent. Det kan bli kostbart både økonomisk og følelsesmessig å satse på feil mann.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #17 Skrevet 24. februar 2016 Mye heller kresen enn å være i et dårlig forhold med en fyr som ikke bryr seg. Det er faktisk verre å være i et dårlig forhold enn å være singel Anonymkode: a7feb...bbb 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #18 Skrevet 24. februar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan si meg enig. Men enkelte menn tar hva som helst, uten å være forelsket i det hele tatt. Synes ikke det er noe bedre. Når jeg ser på datingsider så er det få pene menn. Jentene derimot er ganske pene. De bruker litt tid på å få et fint bilde og pynter seg. Enkelte menn tar bare et sløvt bilde av seg selv og bruker det første de tar, med dobbelthake og et sløvt blikk. Jeg vil heller være singel enn å bli kjæreste med en jeg ikke aldri blir ordentlig forelsket i. Dere vet - sommerfugler i magen og alt det der. Anonymkode: 403f8...bae Det handler vel kanskje mer om at enkelte menn kan gi noen som ikke nødvendigvis fremstår helt perfekt en sjanse, mens kvinner nesten aldri gjør det samme. At du syntes det er få pene menn mens du opphøyer kvinners utseende forteller meg jo at du er en av de med litt prinsessesyndromer. Anonymkode: 183e2...885
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2016 #19 Skrevet 24. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det handler vel kanskje mer om at enkelte menn kan gi noen som ikke nødvendigvis fremstår helt perfekt en sjanse, mens kvinner nesten aldri gjør det samme. At du syntes det er få pene menn mens du opphøyer kvinners utseende forteller meg jo at du er en av de med litt prinsessesyndromer. Anonymkode: 183e2...885 Hmm, aldri sett, men har sett mange fine strøkne damer med ustrøkne menn.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #20 Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Hmm, aldri sett, men har sett mange fine strøkne damer med ustrøkne menn. Mulig der du holder til, men i "mitt" strøk er det som regel motsatt. Anonymkode: 183e2...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå