meg20 Skrevet 16. oktober 2004 #1 Skrevet 16. oktober 2004 Hei Lurer på om det er noen som vet hvor man kan laste ned gratis musikk? og brenne det? De fleste plassene må man betale og oppgi visa nummer.. men jeg tør rett og slett ikke å oppgi visa nummeret mitt på internett.. så derfor lurer jeg på om det finnes noe gratis alternativ? Jeg bruker nero burning room nå.. men det er bare demo..
Himmelblå Skrevet 17. oktober 2004 #3 Skrevet 17. oktober 2004 Kazaar eller noe sånt er gratis å laste ned fra
Supermann Skrevet 17. oktober 2004 #4 Skrevet 17. oktober 2004 Til musikk er dcplusplus helt topp. Den er også bra på film osv Du finner det meste der. Ellers så skal visst suprnova vere bra. Brukte winmx før jeg begynte med dc++, å har ikke brukt det siden. dc++ er litt tyngre å sette seg inn i, og man bør ha min. 1 Gb til deling.
Baby Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 Til musikk er dcplusplus helt topp. Den er også bra på film osv Du finner det meste der. Ellers så skal visst suprnova vere bra. Brukte winmx før jeg begynte med dc++, å har ikke brukt det siden. dc++ er litt tyngre å sette seg inn i, og man bør ha min. 1 Gb til deling. :-) DC++ er supert, selv for en amatør som meg!
-Fisken- Skrevet 20. oktober 2004 #7 Skrevet 20. oktober 2004 Kazaa er også bra, men jeg anbefaler deg kazaa lite fremfor vanlig kazaa, det er bedre. http://www.zeropaid.com/kazaalite/
Arkana Skrevet 20. oktober 2004 #8 Skrevet 20. oktober 2004 Edonkey/Overnet, mye bedre enn både Kazaa, Imesh DC++ og Emule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå