Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha utskraping og dette gjøres i narkose. Står at jeg ikke kan kjøre bil 24 timer etter inngrepet...men mannen min er ikke hjemme den dagen og jeg vil ikke fortelle om dette til noen andre... Noen som har kjørt selv etter et slikt inngrep?

Anonymkode: 3056d...ee8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilkjøringen er pga narkosen, ikke inngrepet. Du er ganske dopet og bør IKKE kjøre bil selv. Det er på lik linje med å sette deg bak rattet svært beruset. Ikke vurder dette en gang, er du snill. Du risikerer liv.

Sjekk mulighetene for kollektivt, taxi eller få noen andre til å kjøre deg.

Anonymkode: 8ecf7...857

• Liker 1
Skrevet

Hvis det ikke går noen helsebuss eller noe sånt der du bor har du vel krav på en taxi gjennom pasientreiser! Ring dit du skal ta utskrapning og hør om det!😉

Anonymkode: 6edf7...9d1

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha utskraping og dette gjøres i narkose. Står at jeg ikke kan kjøre bil 24 timer etter inngrepet...men mannen min er ikke hjemme den dagen og jeg vil ikke fortelle om dette til noen andre... Noen som har kjørt selv etter et slikt inngrep?

Anonymkode: 3056d...ee8

Du må for all del ikke kjøre etterpå. Jeg hadde MA som endte i utskrapning. Selv om jeg kvikna fort til så var jeg ganske groggy i fler timer etterpå. 

Anonymkode: fb8ca...a82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...