Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :-)

Hvilken farge bør jeg velge på neglelakk når jeg går ut med svart skinnjakke, svart skjørt med svarte støvletter og strømpebukse. Blir svart neglelakk for 'hardt' da? Bør jeg velge grå? Evt rød som leppestiften?

noen som vet en butikk i Oslo som selger øredobber for oss uten hull i ørene?

mvh Mona

Endret av Gangerolv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart kan bli for hardt ja. Jeg ville heller gått for en veldig mørk farge, for eksempel en mørk rød eller en mørk grønn creme lakk.

Anonymkode: f97aa...4ba

Skrevet

Burgunder!

• Liker 1
Skrevet

Leggy Legend fra Essie. 

Anonymkode: d4726...ef1

Skrevet
14 timer siden, Gangerolv skrev:

Hvilken farge bør jeg velge på neglelakk når jeg går ut med svart skinnjakke, svart skjørt med svarte støvletter og strømpebukse. Blir svart neglelakk for 'hardt' da? Bør jeg velge grå? Evt rød som leppestiften?

mvh Mona

Jeg hadde valgt rød neglelakk. Glitter selger sånne clips-øredobber. Og CMYK

• Liker 1
Skrevet

Lilla.

Anonymkode: 6a909...261

Gjest Vena Cava
Skrevet

Kan vel bruke hva som helst egentlig så lenge fargen passer til den røde leppestiften tenker jeg:) 

Hvilken rødfarge er det? Kald eller varm? 

Skrevet

Blank, rød eller sort. 

Det bruker jeg mest i hvertfall, og går mest i sort. :)

Skrevet
Den 24. februar 2016 at 13.14, Ella Grisella skrev:

Burgunder!

Synes det var beste forslag hittil :-) men lipgloss evt vanlig leppestift? Evt. Lipplumber?

mvh Mona

Skrevet
Den 24. februar 2016 at 10.35, Gangerolv skrev:

mvh Mona

Siden det er et kort skinnskjørt, hva med lange eller korte støvletter? Har heldigvis pene ben så  ....

mvh Mona

Skrevet
4 timer siden, Vena Cava skrev:

Kan vel bruke hva som helst egentlig så lenge fargen passer til den røde leppestiften tenker jeg:) 

Hvilken rødfarge er det? Kald eller varm? 

Burgunder blir det kanskje :-)

Skrevet

Nude/beige, mørk rød/burgunder som nevnt over eller sterk rød.. Mørk lilla kan gå også :)

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Gangerolv skrev:

Siden det er et kort skinnskjørt, hva med lange eller korte støvletter? Har heldigvis pene ben så  ....

mvh Mona

Nå ser jeg jo bare dette for meg i hodet, men svart skinnjakke, svart skinnskjørt og svarte (skinn)støvletter? Pass på at du ikke blir alt for bikerbabe, men det kommer jo veldig an på hvordan plaggene faktisk ser ut og hva slags overdel du har under skinnjakken :) 

På meg selv ville jeg gått for ankelhøye støvletter eller hvite sneakers. 

Endret av isbjørnungen
  • Liker 1
Skrevet
3 timer siden, isbjørnungen skrev:

Nå ser jeg jo bare dette for meg i hodet, men svart skinnjakke, svart skinnskjørt og svarte (skinn)støvletter? Pass på at du ikke blir alt for bikerbabe, men det kommer jo veldig an på hvordan plaggene faktisk ser ut og hva slags overdel du har under skinnjakken :) 

Burde jeg velge noe annet enn skinnskjørt? Tøyskjørt? Noe forslag?

Skrevet
19 timer siden, Frøken.stille skrev:

Jeg hadde valgt rød neglelakk. Glitter selger sånne clips-øredobber. Og CMYK

Takk :-)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Gangerolv skrev:

Burde jeg velge noe annet enn skinnskjørt? Tøyskjørt? Noe forslag?

Det kan jo hende at antrekket ditt er superkult som det er! Så bare for meg høye svarte skinnstøvletter i tillegg, det kunne fort blitt litt voldsomt! 

Sett det på deg og se hva du synes selv, det er jo definitivt det viktigste :) 

Hvis du klemmer inn litt rød neglelakk og rød leppestift (obs - husk enkel øyesminke til sterk leppefarge), så klarer du sannsynligvis fint å beholde det feminine :) Og skinnjakken skal du kanskje ikke ha på hele kvelden uansett? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke gått for både skinnjakke og skjørt. Heller et bomull- eller et eller annet kunstig stoff-skjørt. 

Når skal du bruke dette antrekket egentlig?

Anonymkode: cda6e...6f5

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke gått for både skinnjakke og skjørt. Heller et bomull- eller et eller annet kunstig stoff-skjørt. 

Når skal du bruke dette antrekket egentlig?

Anonymkode: cda6e...6f5

Skal på besøk til venner. Første gang som kvinne :-) er født mann men vil bli kvinne. Andre tips?

mvh Mona

Skrevet
19 timer siden, isbjørnungen skrev:

Hva med pencilskjørt? Ville det passe?

Skrevet

Synes neglelakken passet pent til meg, hva synes dere om bildet?

hånd.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...