AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Hvis du er i tvil om daten er den rette for deg, hvor langt er du villig til å strekke deg for å holde "jernet varmt"? Kan du si hyggelige ting som indikerer ett mulig forhold rett rundt hjørnet, eller passer du deg for å si slike ting? Jeg har nemlig opplevd en som sa mye koselige ting til meg og mulig det var jeg som la ting i det som han ikke følte, men hvordan kan man misforstå ting som feks: "Du er drømmedama mi", "Jeg elsker deg", "hvis vi blir kjærester, så ditt og datt" og mye annet koselige ting? Jeg sitter nå med skjegget i postkassa og trudde han bare var litt i tvil om sine følelser for meg, men etter å ha tenkt gjennom litt av hvert så trur jeg at ALT han sa bare var for å holde meg til seg. Mulig han var i tvil om han turte å inngå ett forhold, noe han ofte sa. Samtidig sa han ofte at det fantes kun ei dame i hele verden som han kunne ha som kjæreste og det var meg. Jeg er så fortvilet, for jeg ville så gjerne ha han også, nå sitter vi begge som single og tar ikke kontakt med hverandre lenger. Finnes det virkelig så utspekulerte menn/damer som kan si sånt og ikke mene noe av det de sier?? Anonymkode: 348ca...454
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Vi menn lyver. Kvinner lyver også. Sånn er det bare. De fleste opplever før eller siden beilere som er useriøse hyklere som gjerne bruker alle knep for å oppnå noe, f.eks. tilfredsstillelse av å holde noen på gress. Kanskje du bør bli flinkere til å sjekke fakta før du tror på alt for sier til det? Anonymkode: cd467...442
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Noen mennesker lyver bevisst, noen bruker sterkere ord enn andre når de uttrykker seg, noen blir lett betatt og mister lett interessen. Det er ikke greit å si hvilken kategori en person er i, derfor er tommelfingerregelen å se på handling > ord. Det å si "jeg elsker deg" før man overhodet er i et offisielt forhold anser jeg som helt unaturlig og ville nok ikke blitt tatt alvorlig. Anonymkode: 49f3f...017 5
Gjest Blomsterert Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er i tvil om daten er den rette for deg, hvor langt er du villig til å strekke deg for å holde "jernet varmt"? Kan du si hyggelige ting som indikerer ett mulig forhold rett rundt hjørnet, eller passer du deg for å si slike ting? Jeg har nemlig opplevd en som sa mye koselige ting til meg og mulig det var jeg som la ting i det som han ikke følte, men hvordan kan man misforstå ting som feks: "Du er drømmedama mi", "Jeg elsker deg", "hvis vi blir kjærester, så ditt og datt" og mye annet koselige ting? Jeg sitter nå med skjegget i postkassa og trudde han bare var litt i tvil om sine følelser for meg, men etter å ha tenkt gjennom litt av hvert så trur jeg at ALT han sa bare var for å holde meg til seg. Mulig han var i tvil om han turte å inngå ett forhold, noe han ofte sa. Samtidig sa han ofte at det fantes kun ei dame i hele verden som han kunne ha som kjæreste og det var meg. Jeg er så fortvilet, for jeg ville så gjerne ha han også, nå sitter vi begge som single og tar ikke kontakt med hverandre lenger. Finnes det virkelig så utspekulerte menn/damer som kan si sånt og ikke mene noe av det de sier?? Anonymkode: 348ca...454 Nei,fy så dårlig! En gir jo ikke andre falske forhåpninger! Vel,noen gjør jo tydeligvis. Jeg har ikke pokeransikt. Dårlig på spill. Men er greit nok,syns ikke noe om å lure folk. Ts,dette er ikke din skyld. Det var han som gjorde feil her. Kjedelig å oppleve sånt,og ingen fortjener det!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Å si at man elsker noen samtidig som man hevder å være i tvil om følelsene, er helt fjernt. Jeg hadde rømt om noen jeg ikke var kjæreste med (og hadde vært det veldig lenge) sa at han elsker meg. Anonymkode: 05fb2...bd4 2
EvaLena Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Jeg har opplevd det samme som deg TS. Jeg trudde på han og ga han tid til å "komme seg", noe han ba meg om både i full og edru tilstand. Han gråt ofte når vi snakket om følelser og ba meg bare være der for han, noe jeg også gjorde. Nå i ettertid så føler jeg faktisk at det å "leke" med mine følelser er like ille som utroskap. Jeg har blitt bedratt av tidligere eks og det var helvetes vondt, men det jeg har opplevd nå er minst like vondt. Jeg er en som er ordentlig av meg, klarer ikke å leke med andres følelser og dette visste han utmerket godt. Allikevel, så er det den eneste følelsen jeg sitter igjen med nå - at han lekte med meg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Tror det er en del menn, som sier alt det rette i starten, for at damen skal holde på interessen. Selv om han er usikker. Husker en jeg var på 5 dater med, vi hadde ikke sex. Så dro jeg på ferie i 2 uker, vi chattet i timesvis hver eneste dag på ferie, og pratet masse om framtiden våres sammen. Hvor han og jeg skulle reise på ferie sammen, og alt mulig. Kvelden før jeg skulle dra, så chattet vi vel i 2 timer, og jeg fikk masse søte meldinger tidlig på dagen da jeg skulle dra. Så da jeg satt på flyet på vei hjem, sendte han melding og dumpet meg. Han hadde møtt en annen, mens jeg var på ferie. Anonymkode: 692f2...13e 1
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Man kan komme med så mange fagre ord man bare vil, men når alt kommer til alt, er det handlingene vedkommende utfører som betyr noe. Hvem elsker noen i datingfasen, f.eks? Hvis man tror på det, da er man veldig naiv og godtroende. Min erfaring er at de som er mest ivrige helt i starten, er gjerne de som mister interessen raskest også. "Opp som en løve, ned som en skinnfell". Jenters største "handikap" er at de suger til seg alle fagre ord mannen sier, og lar seg forføre av sweet talk. Menn sier det de tror kvinner vil høre, for å få snøret i bånn, uten at de nødvendigvis mener det. Se på hva han gjør, lytt litt mindre til søte ord.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 Hvor langt jeg strekker meg er det ikke noe fasitsvar på, det kommer jo helt an på henne og om jeg føler det virkelig er noen gnist der. Men det er ikke mange jeg opplever god gnist med og jeg strekker meg nok ikke så langt om jeg ikke føler den. Anonymkode: fa0e9...4a8
Summers Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 Alle lyver vel når de prøver å bli likt, man prøver å fremstille seg bedre enn nivået man kommer til å holde senere.
Gjest Genevieve Skrevet 24. februar 2016 #11 Skrevet 24. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Å si at man elsker noen samtidig som man hevder å være i tvil om følelsene, er helt fjernt. Jeg hadde rømt om noen jeg ikke var kjæreste med (og hadde vært det veldig lenge) sa at han elsker meg. Anonymkode: 05fb2...bd4 Enig!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #12 Skrevet 24. februar 2016 Kommer annpå, Men jeg er en mann som holder det jeg lover. Anonymkode: 081d6...021
herremann Skrevet 24. februar 2016 #13 Skrevet 24. februar 2016 når jeg var ung og naiv strakk jeg meg langt for jentene. etter å ha blitt brent utallige ganger er jeg i dag langt mer bestemt på hva og hvordan jeg vil ha ting. det sies at "nice guys finish last", noe som er 100% sant. jeg er fortsatt veldig snill med jentene, men jeg er langt mindre tålmodig og tilgivende om noe skjer/ikke skjer.
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2016 #14 Skrevet 24. februar 2016 Jeg holder det jeg lover, men noterer meg hvilken type fyr det er snakk om og gjør ikke mange avtaler med ham etter idioti.
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #15 Skrevet 24. februar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det virkelig så utspekulerte menn/damer som kan si sånt og ikke mene noe av det de sier? Anonymkode: 348ca...454 Selvsagt gjør det det. Noen mennesker er også emosjonelle berg-og-dalbaner, så kanskje de mente det der og da, men så kjølnet de senere. Personlig bruker jeg å advare jenter mot meg og forteller de at det er en dårlig ide å involvere seg med meg. Og jeg hadde aldri sagt noen av tingene du siterte uten at jeg var veldig sikker. Jeg gir aldri løfter jeg ikke kan holde og er aldri uærlig bare for å få meg noe.
avida30 Skrevet 24. februar 2016 #16 Skrevet 24. februar 2016 Hvis jeg er i tvil på om en date er den rette for meg bryter jeg det som regel raskt. Om han har alle kvaliteter men noen mangler som jeg kan vurdere gir jeg det en gang eller to til, men for meg bør personen føles spesiell og som den rette fra starten av, tror fremdeles på dette med kjærlighet ved første blikk
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #17 Skrevet 25. februar 2016 22 timer siden, Blomsterert skrev: Nei,fy så dårlig! En gir jo ikke andre falske forhåpninger! Vel,noen gjør jo tydeligvis. Jeg har ikke pokeransikt. Dårlig på spill. Men er greit nok,syns ikke noe om å lure folk. Ts,dette er ikke din skyld. Det var han som gjorde feil her. Kjedelig å oppleve sånt,og ingen fortjener det! Trykk space etter komma. Anonymkode: 20648...2f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå