Letti Skrevet 16. oktober 2004 #1 Skrevet 16. oktober 2004 Skal flytte om en mnds tid og begge gutta skal bytte skole. Har lyst til og gi noe til deres lærer eller hva det nå heter ( det heter visst ikke lærer lenger ) Men hva skal jeg finne på??? :klø: :klø: En blomst...neeeeeiiiiii, kjedelig. En flaske vin.........nnnjjjaaa, kombinasjon..........nnnjjjååånnneeiiiii!! Så for meg (kanskje) en oppsats med vinflaska som "pynt", men vet ikke........ Det hadde jo vært hyggelig med noe som ble ekstra hyggelig mottatt og som kanskje var litt utenom det vanlig. Er mottaglig for mange gode tips og råd, men jeg lager ikke noe selv altså. Det må kunne bestilles eller kjøpes ferdig. En venninne av meg driver med blomster og slikt kunst greier, kanskje hun kunne finne på noe for meg??? Tips mottas med takk!!!!!!!!!!!
LilleBille Skrevet 16. oktober 2004 #2 Skrevet 16. oktober 2004 Det spørs jo hvor mye du har tenkt å legge i gaven. Det er jo alltud hyggelig med en kurv med litt "godt" i. Vet at det er noen som lager "grunnsaksoppsatser".. - skikkelig fine kurver med alle sorter grønnsaker - det er veldig hyggelig å gi bort. Evt. går det an å sette en flaske vin oppi - evt. en kombinasjon av noen form for kjøkkenutstyr -- litt uvanlig sådant - som avokadoskjærer, avokado og vin som passer til.. el.
sommerfuglene Skrevet 16. oktober 2004 #3 Skrevet 16. oktober 2004 Et fint krus setter alle lærere pris på!
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 Vin er jo en sikker vinner. Ellers kan det være fint med et lite, innrammet bilde (type trykk eller maleri) eller et fint krus til kaffe eller te.
Gjest Gjesten Skrevet 17. oktober 2004 #5 Skrevet 17. oktober 2004 Vin er jo en sikker vinner. Ellers kan det være fint med et lite, innrammet bilde (type trykk eller maleri) eller et fint krus til kaffe eller te. Bilde er fint ja, men krus? Det har vel de lærerne som drikker kaffe og te. Dessuten er det jo mulig at læreren ikke gjør det, (mine foreldre er lærere og drikker ikke slikt... Eller vin...) Jeg synes bilde eller kurv med noe godt og vin (om altså læreren ikke er avholds) høres veldig fornuftig ut.
Thomasine Skrevet 17. oktober 2004 #6 Skrevet 17. oktober 2004 Et fint krus setter alle lærere pris på! ...ikke etter å ha vært lærer i mange år... Snakket forrige uke med lærere som sa at de var nødt til å kvitte seg med krus de hadde fått av klassene sine. Hjemme ønsket de ikke mange ulike krus, og på skolen var det nå kommet like/identiske krus som skulle brukes og da passet ikke julekrusene inn... :-?
Gjest StoreSky Skrevet 17. oktober 2004 #7 Skrevet 17. oktober 2004 Hva med fruktkurv, ostekurv, med litt blomster og sånt? Snev av "luksus" som er kjedelig å kjøpe til seg selv.. IKKE krus eller glass, takk! (er førskolelærer selv..)
glaciera Skrevet 18. oktober 2004 #8 Skrevet 18. oktober 2004 Hva med en god håndkrem av et litt eksklusivt merke?
sirka Skrevet 18. oktober 2004 #9 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg er lærer og hadde blitt veldig glad for vin..
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #10 Skrevet 18. oktober 2004 Det er mulig at det bare er jeg som er snerpete, men jeg synes det høres litt rart ut å gi bort vin til læreren sin jeg. Hvis det er en gave fra foreldrene er det jo greit, men hvis eleven skal ha med seg en gave på skolen og det er vin... Kanksje det bare er jeg som lever i oldtiden? Derimot synes jeg matkurv eller bilde høres ut som en fin gave . Kan man gi bort en bok eller noe som passer til lærerens interesser er det jo perfekt, men så godt kjenner dere dem kanskje ikke?
Gjest tara Skrevet 31. mai 2013 #11 Skrevet 31. mai 2013 Jeg synes luksus penn det er fin gave ti læreren.Foregsempel sølv penn eller penner med gull fjær. Hva synes dere?
Gjest tara Skrevet 31. mai 2013 #12 Skrevet 31. mai 2013 Jeg synes luksus penn det er fin gave ti læreren.Foregsempel sølv penn eller penner med gull fjær. Hva synes dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå