LitenLuring Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Ok, så det er slutten av måneden, og du har avtalt en date. Det som ikke var planlagt, var at det skulle være så lite penger igjen på kontoen. Man bryter ikke avtaler, så derfor vil man prøve å legge opp til verdens beste date på begrensa budsjett. Hva gjør man?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Gå tur i skogen? Anonymkode: c1b78...57c 2
Maria.91 Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Piknik Naturen er vakker, været er bra, ta med litt vin/øl og lag noe god mat og varme tepper. En liten bærbar høyttaler med koselig musikk, så er stemningen på topp! 2
Mis(s)Understood Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Avtaler å gå en tur, enten i byen eller i skogen - alternativt å ta en kaffe. Er det første møtet, og helt krise fordi de 30 - 50 kaffekronene ikke et der, så rusler man en tur. 1
Sapientia Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Gå en tur er jo veldig hyggelig. Avhengig av hvor dere er og hva slags interesser dere har er også enkelte museer og gallerier åpne og gratis på enkelte dager. Min første date med forloveden var tur i skogen med mine hunder. Strålende vær og fin tur. Mye tid til å bli kjent med hverandre 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Jeg liker også å gå tur på date. Jeg blir veldig selvbevisst og hemmet på en middagsdate hvor man sitter overfor hverandre ved et bord. Jeg føler meg så vurdert og synes det er vanskelig å slappe av og da kan jeg finne på å drikke litt for mye. På en gåtur slapper jeg derimot av, så jeg hadde blitt kjempeglad for å bli invitert med ut på tur. Kanskje dere kan pilke på et vann? Anonymkode: 74301...0c3 3
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Kok kaffe på thermos, smør brødskiver og inviter ut på tur.
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Besøk hjemme hos meg. En flaske billig vin (100-150 kr). Potetgull (20-30 kr). Sex (gratis). Om det er over budsjettet, kan du servere brus. Ofte skjer det at jenter tar med ting også, så det er sjeldent et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå