Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har altså truffet en mann. Ja, altså, var samboer helt til for et par måneder siden. Forholdet hadde for så vidt vært slutt en stund, og jeg føler meg nå helt ferdig med min eks.

Og så har jeg altså truffet en ny mann allerede! :roll: Jeg som skulle være alene en stund, finne ut av ting og sånn.

Jeg bor altså i en liten toroms leilighet der datteren min sover på sitt rom og jeg sover stuen på en (foreløpig) lånt sovesofa. Med plass til en.... og ikke to. Men jeg satser på å bo slik en stund, grunnet stram økonomi. Og at alt mtp beliggenhet osv. er helt ideelt. For jeg skulle jo ikke ha noe forhold jeg nå.

Vi har altså truffet hverandre, snakket sammen i timevis i telefonen, men det har ikke skjedd noe mer. Enda. Men samtidig har jeg veldig lyst til at det skal skje noe mer...

Er litt forvirret. Og vet ikke helt hverken ut eller inn. Siden jeg ikke får noe særlig med barnevakt så er det jo naturlig at vi treffes hos meg, men det er jo lite sannsynlig at noe skjer vel, mtp boforholdene mine?

Æsj altså....og så begynner jeg å bli forelsket.... what to do.... :roll::hjerter: :klø: :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du vet vel ikke ennå hvor typen står? Så da er det jo ingen grunn til bekymring ennå. Kanskje han ikke er interessert i mer enn vennskap..

Gjest Anonymous
Skrevet

En annen ting er at du kan jo ikke dra ham inn nå. Du har et barn der og det er alt for tidlig å involvere ham i ditt barns liv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror nok jeg vet hvor han står. Det er ikke det det står på.

Dra ham inn? Han har truffet datteren min, men vi er jo bare venner da - foreløpig i hvert fall. Skjønner ikke problemet med det, det er ikke forskjell på å ha han eller andre venner på besøk? Vi har gått på tur sammen og spist sammen.

Noe overnatting har ennå ikke vært aktuelt nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...