Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge satt du inne og for hva? Hvordan føltes det å sitte i fengsel?

Anonymkode: a358f...b99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt inne i 16 mnd. Banket opp dama mi. Føltes? Kjedelig. Tiden går sent..

Anonymkode: 5caa4...a72

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Nei aldri sittet i fengsel. 

Skrevet

Kanskje du heller skal spørre på Norsk Freakforum  (freak.no) ?

Der popper det opp noen slike "fengselstråder" en gang iblant. Hvor folk diskuterer hvordan enkelte fengsler var, hva de brukte tiden sin der inne, og så videre...

Anonymkode: 6d787...32e

Skrevet

Satt på glattcelle etter en fuktig aften hvor jeg synes det var en god ide å urinere på offentlig sted. Uheldigvis for meg kom Herr og Fru Bastian kjørende forbi, og det var det. Slapp ut dagen etter med en feit toalettavgift.  

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, nattedroom94 skrev:

Satt på glattcelle etter en fuktig aften hvor jeg synes det var en god ide å urinere på offentlig sted. Uheldigvis for meg kom Herr og Fru Bastian kjørende forbi, og det var det. Slapp ut dagen etter med en feit toalettavgift.  

Er det som i USA at man blir regnet som en seksualforbryter når man urinerer offentlig?

Anonymkode: 76275...532

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det som i USA at man blir regnet som en seksualforbryter når man urinerer offentlig?

Skulle nesten tro det. Jeg ventet at det ville komme en regning i postkassa etter at de hadde notert navn og adresse, men plutselig kom de med håndjernene. Mulig det var det at jeg var god og full i tillegg, eller at de bare hadde for lite å gjøre den kvelden....

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Vanligvis får man bare en bot, men hvis man er kranglete eller forferdelig full, kan det hende de tar deg til glattcella.

Nei, aldri sittet i fengsel, nærmeste er at jeg har blitt kjørt hjem av politiet som tenåring.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt inne for væpnet ran. Var helt ok der egentlig. Veldig kjedelig da, men for meg var det avslappende fordi jeg har levd et stressende liv med mye dritt som har skjedd hele tiden. Fengsel var et lite avbrekk   :) 

Anonymkode: 978b3...e5d

• Liker 1
Gjest Klopp
Skrevet

Sittet i glattcelle flere ganger. Husker ikke så mye av det. Sov som oftest og spydde.

AnonymBruker
Skrevet
Den 2/24/2016 at 17.39, nattedroom94 skrev:

æsj.

Anonymkode: 978b3...e5d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...