Gå til innhold

Til de som har peiling på Dermalogica.

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

Hvor mye billigere er egentlig Dermalogica på duft.no i forhold til Salonger her i Norge?

Noen nettsteder som har billigere enn duft?

Kan man kjøpe fra nettet å velge produkt etter hudtypen sin UTEN å måtte gå for veiledning hos hudpleier.

Hater hudpleiere for de skal alltid prakke på meg noe annet enn hva jeg vil ha (gjerne en dyrere serie, også er jeg sinnsykt kilen).

Er den antibac serien altfor "hard".

Har en del acner (underbygde) men blir tørr oppå huden hvis jeg bruker for sterke ting, så burde jeg ikke ha for kombinasjonshud til fet hud da??

TAKK FOR SVAR TIL DEN SOM VET :D :D :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Lookfantastic er det beste nettstedet å kjøpe Dermalogica fra, synes jeg.

Jeg ville tippe at Anti-Bac serien er for sterk for deg, det vil bare tørke ut huden din, og føre til mer kviser i det lange løp. Kanskje kunne du prøve en liten "skinkit" for blandingshud fra Lookfantastic? Der får du alle produkter du trenger, og nok for en måneds forbruk.

Mine forslag:

Special Cleansing Gel

Active Moist fuktighetskrem til dag/natt

Du trenger strengt tatt ikke ansiktsvann, men det er lurt med peeling ca to ganger pr uke, og kanskje en maske. Til deg ville nok Skin Prep Scrub passe bra, og en rensende maske, for eksempel Anti Bac Cooling Mascque (husker ikke helt navnet).

Hvis fuktighetskremen skulle bli for lite, kan det hende Skin Smoothing Cream kan passe. Den er for normal hud, og inneholder både fuktighet og fett.

Gjest Jalileh
Skrevet

Takk du ethereal.

Prøver meg på en sånn liten kit fra lookfantastic i første omgang jeg.

takk takk!

you're good ;) ;)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg digger Dermalogica (har brukt det i fem år, men mye fra og til). Selv har jeg tørr hud, og har slitt med eksem, men en kombinasjon av Dermalogica og MD Formulations har gjort huden min så bra at jeg kan gå uten sminke hvis jeg vil (unntatt litt ringer under øynene, that is).

Mange gjør den feilen at de bruker for sterke produkter for huden sin, og da blir det en vond sirkel av hud som skriker etter fuktighet, og som reagerer med kviser. Prøv det mildeste først, og så kan du heller teste sterkere ting senere. Og husk at huden trenger mer fuktighet og fett om vinteren enn ellers i året.

Gjest Jalileh
Skrevet

ja jeg tror jeg har fått på en feil her ved å kjøpe en serie for acnehud.

Det gjorde nok vondt verre. Fikk en tørr overflate samtidig som kvisene kom i fleng.

Skal bli gøy å se :)

Skrevet

Jeg synes Antibac er litt i det sterkeste laget.. Kjøper Dermal Clay neste gang!

Skrevet

Jeg bomma litt når jeg kjøpte produkter uten å rådføre meg med hudpleier først. Jeg har nok ganske lik hud som MissM, og kjøpte AntiBac og Perfection Gel (sånn cirka, jeg tar navnet fra husken her), og det var for sterkt for meg. I tillegg var Active Moist for lite fuktgivende.

Skin-kits er helt klart det smarteste å velge uansett konsultasjon hos hudpleier eller ei.

Gjest Jalileh
Skrevet

Takk for svar alle.

Men tar det lang tid før man merker noe forandring?

Bestilte en kit fra LF i går for normal/oily hud.

Synd det kom på 30kr mer enn 200 :evil:

Skrevet

(De bruker å skjrive ned verdien utenpå pakken....så man kommer under tollgrensa...)

Skrevet
Takk for svar alle.

Men tar det lang tid før man merker noe forandring?

Bestilte en kit fra LF i går for normal/oily hud.

åSynd det kom på 30kr mer enn 200 :evil:

Dermalogica sier selv at man blir verre før man blir bedre, så man må smøre seg med tålmodighet. Jeg ble jo verre, men det kom vel like mye av at jeg brukte for sterke produkter.

Gjest Jalileh
Skrevet

Dermalogica sier selv at man blir verre før man blir bedre, så man må smøre seg med tålmodighet. Jeg ble jo verre, men det kom vel like mye av at jeg brukte for sterke produkter.

Uff ja...har fått med meg det :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet

Det samme gjelder alle hudpleieprodukter; syklusen huden går gjennom tar ca 28 dager, dvs ca fire uker. Derfor tar det fire uker før du kan se en egentlig forskjell når du skifter hudpleierutiner. (Til tross for alt hva diverse TV-reklamer gjerne vil ha oss til å tro...)

Gjest Jalileh
Skrevet
Det samme gjelder alle hudpleieprodukter; syklusen huden går gjennom tar ca 28 dager' date=' dvs ca fire uker. Derfor tar det fire uker før du kan se en egentlig forskjell når du skifter hudpleierutiner. (Til tross for alt hva diverse TV-reklamer gjerne vil ha oss til å tro...)[/quote']

sååå lenge??

Uff...får smøre meg med tolmodighet jeg da.

Håper virkelig denne serien er for meg :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...