Gå til innhold

MT gjør ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg meldt noen folk til mattilsynet fordi de ikke klarer å ta vare på dyra sine. De klarer nesten ikke å ta vare på seg selv. Men jeg hsr sendt inn bekymringsmelding 2 ganger. Hvor lenge må jeg holde på sånn før de innser at de dyra ikke har det bra? ! Hørt det er flere som har meldt dem fordi de ser det samme som meg.

De lever i sin egen avføring/tiss, de er tynne alle sammen. Beina stikker ut og jeg er virkelig bekymret for dyra! Det har allerede dødd dyr der.

Hva gjør man videre da? Hvis ikke MT gjør noe? Politiet gjør vel ingenting med det vel?

Anonymkode: 3a505...177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare fortsette å melde fra inntil noe skjer. Å purre er ofte det eneste som hjelper. Om du må melde fra 10 ganger før det skjer noe...20...Ikke gi deg i allefall. Såpass kan man strekke seg for dyr i nød syns jeg. Du kan jo snakke med dyrebeskyttelsen også. Kanskje de kan hjelpe deg.

• Liker 1
Skrevet

Eventuelt snakke med lokalavisen? Men da må saken anonymiseres, og det må være fokus på Mattilsynet som ikke gjør jobben, ikke dyreholder som ikke er dømt for noe enda.

Skrevet

Takk for svar. Har tenkt til å ikke gi meg. Sendte inn en i går også. Viktigste for meg et om dyra får det bra. Men er redd for at dyra skal bli avlivd. Hørt så mye om det. 😕Skulle gjerne vært å hentet alle sammen selv og tatt vare på de. Har en hund fra før. Hadde ikke brydd meg om jeg måtte ta til meg flere.  Så bare håper de innser snart at de må gjøre noe. 😊

Anonymkode: 3a505...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...