AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Møtt en fyr noen ganger. Det har vært ganske hyggelig og vi har mye felles. men han skal tekste og ringe hele tiden. Og hvis jeg bruker lang tid på å svare (mer enn 40min-1time) kommer det meldinger med "vil ikke svare meg kanskje", "sa jeg noe galt?" og "du er tydeligvis opptatt" En kveld jeg var med venninner og ikke svarte var han desperat etter å ringe meg da jeg sa jeg var hjemme. Spurte om jeg virkelig var med venninner. Osv. Og om han bare var en slags one night stand for han.. er det noe som regel blir bedre eller verre? jeg føler at han mener at hvis jeg ikke er 100% oppmerksom mot han hele tiden med kjærlige ord, så er jeg slem/ikke glad i han lenger. Anonymkode: 5756e...e05
Gjest ashanti Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Det der er jo helt hysterisk. Greit at man er usikker i datingfasen, men hans oppførsel er virkelig ikke akseptabel i mine øyne. Han virker fryktlig sjalu. Hvordan skal dette fungere i lengden? Hadde det vært meg hadde jeg droppet han.
Miss/usikker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Dette høres kjent ut.. For min del ble det bare verre. Her hadde jeg gått kjapt hadde jeg vært deg. Når han i tillegg starter så tidlig med denne type kontrollerende oppførsel lyser varselslampen hos meg i alle fall. 6
Ardenus Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Styr unna, dette blir ikke bedre med tiden. 5
Gjest kaninen Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Mange er litt usikre i starten, også går det seg til, men dette her virket litt ekstremt. Jeg ville tatt en prat med han, og hvis det ikke bedret seg er det kanskje lurt og avslutte det.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Styr unna. Jeg har vært borti en slik fyr før. En gang han ikke fikk tak i meg fordi jeg var i et familieselskap hadde han ringt meg 80 ganger. Jeg fikk helt sjokk når jeg så antallet. Han klarte å overtalte meg til å møte han igjen selv om egentlig alle alarmklokkene var på. Det var ikke mye å hente ned den gata for å si det sånn. Han trodde ikke på meg at jeg hadde vært i selskap, og han ville ringe moren min for å høre om det var sant. Eh, ja for det er vanlig når man har liksom vært på to dates. Jeg kan le av det nå, men tro meg det ikke var så kult når han skulle ha tak i telefonen for å snakke med moren min. Det ble bare verre, og verre og til slutt måtte jeg bare være slem mot han. Si det rett ut, du er hysterisk og personligheten din lider. Søk hjelp, du har store problemer. Anonymkode: b210b...c61 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Fortell han att han burde gjøre sine egene mål en høyere prioritet enn forholdet deres. Anonymkode: 7143e...bdc
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Stort rødt flagg! Han hadde jeg mistet helt interessen for.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 Det blir ikke bedre. Jeg har vært borti en liknende fyr selv. Han ble skikkelig intens etter to dater, og det eskalerte bare derfra. Hadde jeg vært på jobb ringte han meg det øyeblikket jeg kom inn døren. Svarte jeg ikke, eller om jeg forsøkte å avslutte samtalen fordi jeg skulle lage meg middag, så haglet beskyldningene. Da var jeg ikke glad i han/var ikke der jeg sa jeg var/det var kun han som ville noe med forholdet++. Og dette var hvis han ikke alt stod på døren min i det jeg kom hjem. Forsøk på å fortelle han at jeg av og til trengte tid for meg selv ble ikke tatt godt i mot, og endte som regel med beskyldninger av det ene og det andre slaget. Jeg ble til slutt så sliten av han at jeg satt meg ned med han og forklarte rolig at vi ikke kunne ha det slik. Han føk i været og ropte, skrek og gråt om hverandre. Da jeg ikke lot meg affisere av det og fortsatte å være like rolig, flippet han helt. Jeg ble kalt flere stygge navn, og til slutt beskyldte han meg, som satt helt stille, for å skrike til han. Jeg ba han enkelt og greit helt rolig om å gå, og ikke kontakte meg igjen noensinne. Der og da så det ut som han innså at oppførselen hans hadde ført til det. Men det holdt ikke lengre enn til ytterdøren. Han forsøkte å kontakte meg flere ganger etter dette, men gav seg til slutt da han aldri fikk noe svar fra meg. Tør ikke å tenke på hvordan han hadde vært i ett lengre forhold *grøss* så gjør deg selv en tjeneste og kom deg bort fra denne fyren. Han blir garantert ikke mindre kontrollerende. Anonymkode: dda6a...4ca 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #11 Skrevet 24. februar 2016 Da jeg var singel og hadde noe smått på gang med noen som sa "vil ikke svare meg kanskje" eller "du er tydeligvis opptatt" eller noe annet passivt aggressivt nedgraderte jeg de fra "noe potensielt seriøst" til "tidsforbruk som jeg ikke skal ha sex med noen gang", de ble altså gutter jeg kun skulle bruke psykiske leker på, da jeg synes det de gjorde også var en form for manipulasjon. Tok igjen med samme mynt gange ti. Kall meg ond og barnslig den som vil, sånn gikk det. Anonymkode: 395eb...4c7
Lurvetjofsa Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 Har vært borti flere av samme kaliber En av de hadde jeg bare truffet en gang. Han var så masete i ettertid atte hjælp. Hvis ikke jeg svarte med en gang kom beskyldningene om "er jeg så kjedelig at ikke du vil svare en gang...", "jaja, får vel bare sitte her og ikke få svar fra deg da." og sånn fortsatte det. Han sa det ikke for å tulle heller, han var helt seriøs. Jeg sa at jeg ikke så noe fremtid sammen for oss og ønsket han lykke til. Han tok det ikke pent, men lot meg være i fred En annen maste så mye i ettertid at jeg måtte blokkere han. Jeg sa klart og tydelig at jeg ikke hadde følelser for han og at vi aldri kom til å bli et par. Men det gjorde ikke noe for han, for han hadde jo så sterke følelser for meg! Han brydde seg ikke om jeg ikke var forelsket så lenge han fikk ha meg. Jeg sa at sorry, sånn funker det dessverre ikke for meg. Han sluttet ikke å mase og sa at følelsene sikkert kom etter hvert, jeg måtte bare gi det en sjanse. Han skulle gjøre alt i forholdet, jeg trengte ikke løfte en finger. Han skulle være tjeneren min... Lurer på hvorfor jeg ikke dater lenger 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 Den 23.2.2016 at 22.36, AnonymBruker skrev: Møtt en fyr noen ganger. Det har vært ganske hyggelig og vi har mye felles. men han skal tekste og ringe hele tiden. Og hvis jeg bruker lang tid på å svare (mer enn 40min-1time) kommer det meldinger med "vil ikke svare meg kanskje", "sa jeg noe galt?" og "du er tydeligvis opptatt" En kveld jeg var med venninner og ikke svarte var han desperat etter å ringe meg da jeg sa jeg var hjemme. Spurte om jeg virkelig var med venninner. Osv. Og om han bare var en slags one night stand for han.. er det noe som regel blir bedre eller verre? jeg føler at han mener at hvis jeg ikke er 100% oppmerksom mot han hele tiden med kjærlige ord, så er jeg slem/ikke glad i han lenger. Anonymkode: 5756e...e05 For å si det sånn. Jeg hadde et opphold på krisesenter i 4 mnd etter en sånn type start. De fraråder jenter på det sterkeste å falle for overoppmerksomhet likt som dette og annen type pga det som regel ender opp i fysisk eller psykisk type vold. Ikke nøl. Kom deg unna. Er glad jeg ser mange jenter her inne som har gjort det samme. Godt jobba! Anonymkode: 67916...044 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #15 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: For å si det sånn. Jeg hadde et opphold på krisesenter i 4 mnd etter en sånn type start. De fraråder jenter på det sterkeste å falle for overoppmerksomhet likt som dette og annen type pga det som regel ender opp i fysisk eller psykisk type vold. Ikke nøl. Kom deg unna. Er glad jeg ser mange jenter her inne som har gjort det samme. Godt jobba! Altså var ikke på krisesenter etter selve starten men etter et år ble det så ille at jeg kunne blitt drept. Anonymkode: 67916...044 Anonymkode: 67916...044
Zouk Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016 grøss. Kjenner klaustrofobien komme krypende bare ved å lese det, og fler av de andre innleggene. Hvem tror han at han er? Og dette skjer etter å ha truffet ham noen ganger, tenk hvordan han blir i et forhold når han allerede nå tydeligvis mener du skal gi ham all din tid og oppmerksomhet. Og så mistenksom, stoler ikke på at du egentlig er med venner. Det kan du bruke som en av grunnene når du forteller ham du ikke vil treffe ham mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå