Andy m Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 (endret) Hei jeg har en 11 år gammelt barn som har 2 venner, de samler inn penger for Kreftforeningen med å vaske huset til folk. De har ikke så mange oppdrag, så jeg lirte på hvordan man kan annonsere litt mer for dem. Jeg lurer også på om det er noen andre muligheter for å samle inn penger:) Endret 23. februar 2016 av Andy m
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Barn under 13 eller 14 år har ikke lov til å påta seg denne typen arbeid. På forumet er det ikke lov å annonsere for jobbeoppdrag. Anonymkode: 0a9c5...25f
Zienna Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Først, så utrolig fint gjort! Har dere foreldre som er på f.eks. Facebook? Det finnes kjøp/salg sider for stedet dere bor på som en slik annonse kan legges inn på. Da når dere ut til veldig mange.
Andy m Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2016 Først, så utrolig fint gjort! Har dere foreldre som er på f.eks. Facebook? Det finnes kjøp/salg sider for stedet dere bor på som en slik annonse kan legges inn på. Da når dere ut til veldig mange. tusen takk for tipset😊 Zienna
Zienna Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barn under 13 eller 14 år har ikke lov til å påta seg denne typen arbeid. På forumet er det ikke lov å annonsere for jobbeoppdrag. Anonymkode: 0a9c5...25f Han/hun annonserer ikke her, men spør hvor man kan annonsere. Det kan også godt hende at du har rett mht. alder. I så fall synes jeg det er synd at ikke velmenende unger blir tatt vel i mot. Husker selv at da jeg var i den alderen samlet vi inn loppiser og holdt basar i gata.
Andy m Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, Zienna skrev: Først, så utrolig fint gjort! Har dere foreldre som er på f.eks. Facebook? Det finnes kjøp/salg sider for stedet dere bor på som en slik annonse kan legges inn på. Da når dere ut til veldig mange. 4 minutter siden, Zienna skrev: Først, så utrolig fint gjort! Har dere foreldre som er på f.eks. Facebook? Det finnes kjøp/salg sider for stedet dere bor på som en slik annonse kan legges inn på. Da når dere ut til veldig mange.
Andy m Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2016 Den 23. februar 2016 at 23.44, Tvist skrev: Hva med å henge opp lapper på butikken? tusen takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå