Gjest trudi Skrevet 16. oktober 2004 #1 Skrevet 16. oktober 2004 å sprute utover ansiktet på jenter. Skjønner ikke helt greia.
Gjest Hannen Skrevet 16. oktober 2004 #2 Skrevet 16. oktober 2004 Det er i spenningsfeltet mellom ytterpunktene maskulinitet og femininitet som tenning oppstår. Det mest maskuline, sæd, kombinert med et feminint jenteansikt, er voldsomt opphissende.
Gjest Snill pike Skrevet 16. oktober 2004 #3 Skrevet 16. oktober 2004 Tenker mannen isåfall bare på seg selv? Tenker han ikke på at det er svært ubehagelig å få sprutet noe fra en tiss i ansiktet? Øyne, nese, munn...hvem ønsker vel å få sur tiss-væske i sitt søte ansikt?
Tulla2 Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 Mulig jeg er sær, men jeg tenner også på det innimellom :oops: :oops: :oops: (selv om jeg ikke er mann)
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 Mulig jeg er sær, men jeg tenner også på det innimellom :oops: :oops: :oops: (selv om jeg ikke er mann) Neida, duer ikke sær! Mange jenter tenner på det, jeg også. jeg syns ikke sæd er ekkelt
~Viva~ Skrevet 17. oktober 2004 #6 Skrevet 17. oktober 2004 Tenker mannen isåfall bare på seg selv? Tenker han ikke på at det er svært ubehagelig å få sprutet noe fra en tiss i ansiktet? Øyne, nese, munn...hvem ønsker vel å få sur tiss-væske i sitt søte ansikt? Bare tenker på seg selv...? Tror ikke flertallet jenter synes det er "svært ubehagelig" å få sæd i trynet.
Flowery Skrevet 17. oktober 2004 #7 Skrevet 17. oktober 2004 Bare tenker på seg selv...? Tror ikke flertallet jenter synes det er "svært ubehagelig" å få sæd i trynet. :o Jeg synes det er ekkelt. Greit på brystet, magen el. Men i ansiktet?? Nei, takk! Jeg synes det virker så respektløst når de gjør det. De kunne like gjerne ha pisset i ansiktet på jenta.
Gjest Yoni Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 Bare tenker på seg selv...? Tror ikke flertallet jenter synes det er "svært ubehagelig" å få sæd i trynet. Da er jeg i alle fall ikke en del av flertallet. Jeg har fått inntrykk av det motsatte, at flertallet synes at det er svært ubehagelig.
Gjest 1111 Skrevet 17. oktober 2004 #9 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har og fått inntrykk at flertallet syns det er ubehagelig.
Carmen_ Skrevet 17. oktober 2004 #10 Skrevet 17. oktober 2004 Mulig jeg er sær, men jeg tenner også på det innimellom :oops: :oops: :oops: (selv om jeg ikke er mann) samme her
Icy Skrevet 17. oktober 2004 #11 Skrevet 17. oktober 2004 Tenker mannen isåfall bare på seg selv? Tenker han ikke på at det er svært ubehagelig å få sprutet noe fra en tiss i ansiktet? Øyne, nese, munn...hvem ønsker vel å få sur tiss-væske i sitt søte ansikt? selvfølgelig tenker mannen ikke kun på seg selv. Kunne aldri ha falt meg inn å gjort det hvis jenten ikke hadde likt det / ikke har lyst. Er absolutt turn off for meg hvis jeg gjør noe jeg liker men som jenten ikke har lyst. Halve nytelsen for meg er også å se at jenten har det godt. Mange like å komme i ansiktet fordi det er litt "kinky"/frekt/dirty. Kanskje det har noe med maktfølelse å gjøre også? (på samme måte som enkelte jenter føler makt når de suger fordi de har makt til å påføre mannen myyyye vondt hvis de vil biiiiite skikkelig???)
BENE Skrevet 18. oktober 2004 #12 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg synes også det er veldig opphissende..!! Er noe litt rått over det likssom.. Synes heller ikke at sæd hverken smaker eller lukter vondt!
*Lene* Skrevet 18. oktober 2004 #13 Skrevet 18. oktober 2004 Helt greit alle andre steder enn ansiktet... Syns det er skikkelig ekkelt :-?
Gjest sexysadie Skrevet 18. oktober 2004 #15 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har lett det skje et par ganger og begynder bare å le.
Gjest happyending Skrevet 18. oktober 2004 #16 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg liker det hvertfall.. Men jeg har mange venninner som ikke vil suge ei gang.. Vi er vel forskjellige...
Sheba Skrevet 19. oktober 2004 #17 Skrevet 19. oktober 2004 Er vel ikke så nøye - så lenge jeg ikke får det i øye... (det svir det!)
evil eve Skrevet 19. oktober 2004 #18 Skrevet 19. oktober 2004 Er vel ikke så nøye - så lenge jeg ikke får det i øye... (det svir det!) Helt enig der ja....
Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2004 #19 Skrevet 19. oktober 2004 kunne adri gjort det mot en jente jeg er glad i men jenter jeg bare har sex med for sexens skyld bryr jeg meg ikke men det ser litt ekkelt ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå