Gå til innhold

hvorfor tenner menn på....

Fremhevede innlegg

Skrevet

å sprute utover ansiktet på jenter. Skjønner ikke helt greia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i spenningsfeltet mellom ytterpunktene maskulinitet og femininitet som tenning oppstår. Det mest maskuline, sæd, kombinert med et feminint jenteansikt, er voldsomt opphissende.

Gjest Snill pike
Skrevet

Tenker mannen isåfall bare på seg selv?

Tenker han ikke på at det er svært ubehagelig å få sprutet noe fra en tiss i ansiktet? Øyne, nese, munn...hvem ønsker vel å få sur tiss-væske i sitt søte ansikt?

Skrevet

Mulig jeg er sær, men jeg tenner også på det innimellom :oops: :oops: :oops:

(selv om jeg ikke er mann)

Gjest Anonymous
Skrevet
Mulig jeg er sær, men jeg tenner også på det innimellom :oops:  :oops:  :oops:  

Neida, duer ikke sær! Mange jenter tenner på det, jeg også. jeg syns ikke sæd er ekkelt

Skrevet

Tenker han ikke på at det er svært ubehagelig å få sprutet noe fra en tiss i ansiktet? Øyne, nese, munn...hvem ønsker vel å få sur tiss-væske i sitt søte ansikt?

Bare tenker på seg selv...? Tror ikke flertallet jenter synes det er "svært ubehagelig" å få sæd i trynet.

Skrevet

Bare tenker på seg selv...? Tror ikke flertallet jenter synes det er "svært ubehagelig" å få sæd i trynet.

:o

Jeg synes det er ekkelt. Greit på brystet, magen el. Men i ansiktet?? Nei, takk!

Jeg synes det virker så respektløst når de gjør det. De kunne like gjerne ha pisset i ansiktet på jenta. :(

Skrevet

Da er jeg i alle fall ikke en del av flertallet. Jeg har fått inntrykk av det motsatte, at flertallet synes at det er svært ubehagelig.

Skrevet

Jeg har og fått inntrykk at flertallet syns det er ubehagelig.

Skrevet
Mulig jeg er sær, men jeg tenner også på det innimellom :oops: :oops: :oops:

samme her ;)

Skrevet

selvfølgelig tenker mannen ikke kun på seg selv. Kunne aldri ha falt meg inn å gjort det hvis jenten ikke hadde likt det / ikke har lyst. Er absolutt turn off for meg hvis jeg gjør noe jeg liker men som jenten ikke har lyst. Halve nytelsen for meg er også å se at jenten har det godt.

Mange like å komme i ansiktet fordi det er litt "kinky"/frekt/dirty. Kanskje det har noe med maktfølelse å gjøre også? (på samme måte som enkelte jenter føler makt når de suger fordi de har makt til å påføre mannen myyyye vondt hvis de vil biiiiite skikkelig???)

Skrevet

Jeg synes også det er veldig opphissende..!! Er noe litt rått over det likssom..

Synes heller ikke at sæd hverken smaker eller lukter vondt!

Skrevet

Helt greit alle andre steder enn ansiktet... Syns det er skikkelig ekkelt :-?

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har lett det skje et par ganger og begynder bare å le.

Gjest happyending
Skrevet

Jeg liker det hvertfall.. Men jeg har mange venninner som ikke vil suge ei gang.. Vi er vel forskjellige... :tunge1:

Skrevet

Er vel ikke så nøye - så lenge jeg ikke får det i øye... :wink:

(det svir det!)

Skrevet
Er vel ikke så nøye - så lenge jeg ikke får det i øye... :wink:  

(det svir det!)

Helt enig der ja....

Skrevet

kunne adri gjort det mot en jente jeg er glad i

men jenter jeg bare har sex med for sexens skyld bryr jeg meg ikke

men det ser litt ekkelt ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...