AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Når jeg ser en kvinne med utringning så titter jeg ekstra på puppene hennes. Holder blikket litt lenger og oftere og visualiserer meg hvor deilig det hadde vært å kose med de puppene. Hvorfor må dere vise så mye pupper jenter? Kan jo bli gal av mindre. Anonymkode: eb024...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg ser en kvinne med utringning så titter jeg ekstra på puppene hennes. Holder blikket litt lenger og oftere og visualiserer meg hvor deilig det hadde vært å kose med de puppene. Hvorfor må dere vise så mye pupper jenter? Kan jo bli gal av mindre. Anonymkode: eb024...f6b Jeg syns du hadde vært rar om du ikke gjorde dette. Helt normalt! Anonymkode: 931f5...e23 1
stan Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Det er vel derfor damer går med utringning, for å vise frem puppene. Både damer og herrer titter på pupper, det er helt normalt. 1
QueenChanne Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg ser en kvinne med utringning så titter jeg ekstra på puppene hennes. Holder blikket litt lenger og oftere og visualiserer meg hvor deilig det hadde vært å kose med de puppene. Hvorfor må dere vise så mye pupper jenter? Kan jo bli gal av mindre. Anonymkode: eb024...f6b For meg har jeg ikke valg. Med størrelse 75H ser det ut som jeg har kløft uansett om jeg har en høyhalset genser på meg, siden stoffet på genseren naturlig faller mellom dem 1
nattedroom94 Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Tror du er like "rar" som alle andre menn, TS. 3
TheUnforgiven Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 34 minutter siden, QueenChanne skrev: For meg har jeg ikke valg. Med størrelse 75H ser det ut som jeg har kløft uansett om jeg har en høyhalset genser på meg, siden stoffet på genseren naturlig faller mellom dem Sjæl as! En burka hadde til og med ikke avseksualisert meg :-(
Saraby Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Tråden er ryddet for kontaktannonse. -Saraby,mod.
Saraby Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. -Saraby, mod.
QueenChanne Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 10 timer siden, TheUnforgiven skrev: Sjæl as! En burka hadde til og med ikke avseksualisert meg :-( Men skal ikke klage på fordelene heller, selv om det helt klart er litt for mye innemellom! hehe
Sjarm50 Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 (endret) Nei du er ikke rar. Jeg er gift med en kvinne som nyter å fremheve, tildels vise sine bryster i hverdagen generelt. Noe jeg forøvrig tenner på at hun gjør. Det være seg på jobb, på butikker eller andre steder hvor folk ferdes. For meg er det pirrende at andre menn fester sitt blikk på hennes bh-løse bryster som kun er dekket av en tynn tight topp eller noe utringet. Tanken på at andre menn kan se hennes brystvorter tydelig er for meg opphissende. Kanskje han prøver å se for seg hvordan det ville være å legge sine hender på brystene hennes, massere dem lett og kjenne hennes brystvorter stivne ? Jeg skulle ønske at flere menn våget å stirre åpenlyst slik. Det er sant som det skrives her: Det er en grunn til at kvinner velger å kle seg tildels utfordrende offentlig... Hvis du som leser dette er en voksen SERIØS mann, og liker det jeg skriver om, så er du velkommen til å kontakte meg for ytterligere info. Evnt bekjentskap. Endret 25. februar 2016 av Sjarm50 Oppdatert
DeLorean Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 Rar? Nei, nå stikker du ut og tar deg en øl!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #12 Skrevet 27. februar 2016 Hehe... minner meg om denne scenen fra Seinfeld : Anonymkode: 931f5...e23
Gjest Aye Skrevet 27. februar 2016 #13 Skrevet 27. februar 2016 De bruker utringning for å vise litt pupper så vi menn kan bli kåt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå