Gå til innhold

Er jeg rar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg ser en kvinne med utringning så titter jeg ekstra på puppene hennes. Holder blikket litt lenger og oftere og visualiserer meg hvor deilig det hadde vært å kose med de puppene. 

Hvorfor må dere vise så mye pupper jenter? Kan jo bli gal av mindre. 

Anonymkode: eb024...f6b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser en kvinne med utringning så titter jeg ekstra på puppene hennes. Holder blikket litt lenger og oftere og visualiserer meg hvor deilig det hadde vært å kose med de puppene. 

Jeg syns du hadde vært rar om du ikke gjorde dette.

Helt normalt!

Anonymkode: 931f5...e23

• Liker 1
Skrevet

Det er vel derfor damer går med utringning, for å vise frem puppene. Både damer og herrer titter på pupper, det er helt normalt. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg har jeg ikke valg. Med størrelse 75H ser det ut som jeg har kløft uansett om jeg har en høyhalset genser på meg, siden stoffet på genseren naturlig faller mellom dem 

• Liker 1
Skrevet

Tror du er like "rar" som alle andre menn, TS. ;)

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, QueenChanne skrev:

For meg har jeg ikke valg. Med størrelse 75H ser det ut som jeg har kløft uansett om jeg har en høyhalset genser på meg, siden stoffet på genseren naturlig faller mellom dem 

Sjæl as! En burka hadde til og med ikke avseksualisert meg :-(

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse.

-Saraby,mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

-Saraby, mod.

Skrevet
10 timer siden, TheUnforgiven skrev:

Sjæl as! En burka hadde til og med ikke avseksualisert meg :-(

Men skal ikke klage på fordelene heller, selv om det helt klart er litt for mye innemellom! hehe 

Skrevet (endret)

Nei du er ikke rar. Jeg er gift med en kvinne som nyter å fremheve, tildels vise sine bryster i hverdagen generelt. Noe jeg forøvrig tenner på at hun gjør. Det være seg på jobb, på butikker eller andre steder hvor folk ferdes. For meg er det pirrende at andre menn fester sitt blikk på hennes bh-løse bryster som kun er dekket av en tynn tight topp eller noe utringet. Tanken på at andre menn kan se hennes brystvorter tydelig er for meg opphissende. Kanskje han prøver å se for seg hvordan det ville være å legge sine hender på brystene hennes, massere dem lett og kjenne hennes brystvorter stivne ?

Jeg skulle ønske at flere menn våget å stirre åpenlyst slik. Det er sant som det skrives her: Det er en grunn til at kvinner velger å kle seg tildels utfordrende offentlig...

Hvis du som leser dette er en voksen SERIØS mann, og liker det jeg skriver om, så er du velkommen til å kontakte meg for ytterligere info. Evnt bekjentskap.

Endret av Sjarm50
Oppdatert
Skrevet

Rar? Nei, nå stikker du ut og tar deg en øl!

Skrevet

Hehe... minner meg om denne scenen fra Seinfeld : 

Anonymkode: 931f5...e23

Skrevet

De bruker utringning for å vise litt pupper så vi menn kan bli kåt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...