Gjest Leonardo Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Har inntrykk av at det er ganske så vanlig, men vet egentlig ikke hvor vanlig. Har hatt det flere ganger selv, men kommer ikke til å installere det igjen. Nysgjerrig.
Gjest Mythic Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Du kan jo lage en poll her, så kan du lage en Tinder-KG-statistikk
Nanami Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Ja! Lag en poll, jeg vil også vite. Jeg har (hatt) tinder, og de fleste av mine venninner har det 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Jeg er 27 og hadde det i fjor. Ble kjæreste med første daten og skulle egentlig bare prøve appen for å prøve å utfordre meg selv (sjenert sosial angst) om jeg tilfeldigvis klikket ekstra godt med noen. Mange jeg kjenner har det, flere har funnet kjæreste og bare et par stk bruker det som pule-app. Anonymkode: 61efc...c03 1
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 Jeg kunne laget en avstemning. Skal jeg? Problemet er at det blir ikke særlig opplysende. Jeg synes kommentarer som Pompoms, "Jeg (har hatt) og de fleste av venninnene mine har det.", er vel så opplysende og interessante. Av mine kamerater har alle single i det minste forsøkt det, men som nevnt i en annen tråd har de fleste ikke spesielt bra hell med applikasjonen. Men det var ikke temaet her, så jeg sporer av. Av jenter jeg kommer på så er det i hvert fall to i vennekretsen min som av en eller annen grunn er motstandere av online-dating, så de har den IKKE. Jeg vet ikke, men jeg tør gjette at minst 30% av single unge menn og kvinner har eller har hatt Tinder på et eller annet tidspunkt. Men kan det være enda høyere? 60%? 70%? Jeg aner virkelig ikke.
Okapi Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 Ville ikke raske meg over om de fleste single iallefall er innom iblant. Hvor mye innsats man legger i det varierer nok en del da.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #7 Skrevet 24. februar 2016 Jeg tror nok du vil få til svar her at det er veldig vanlig. For det her HER du spør. Men om du går ut og spør sier folk at det er uvanlig. For det er der ute du spør. Om du skjønner. Anonymkode: bf6e9...f7a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #8 Skrevet 24. februar 2016 .....Fordi folk på nett er sjenerte, har baggasje, har sosial angst etc. Mens folk der ute søker der ute og bruker ikke nettsider. Anonymkode: bf6e9...f7a
Okapi Skrevet 24. februar 2016 #9 Skrevet 24. februar 2016 18 timer siden, Leonardo skrev: Har hatt det flere ganger selv, men kommer ikke til å installere det igjen. Hvorfor ikke, forresten?
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #10 Skrevet 24. februar 2016 44 minutter siden, Okapi skrev: Hvorfor ikke, forresten? Et ønske om å minimalisere mobil- og nettbruk, i tillegg til at jeg synes konkurransen er altfor høy sammenlignet med det virkelige liv. I korte trekk.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #11 Skrevet 24. februar 2016 Ikke lenge siden det var en tråd hvor en kjekk og pen dame trykket like på 1000 stykk. Den kjekke mannen hadde 30% matchrate, mens kvinnen hadde 70%. Man vet at vanlige menn har langt mindre matchrate enn de kjekkeste. Dette gjør at tinder rett og slett er et veldig dårlig verktøy for å komme i kontakt med damer for menn. Jeg er for å bruke tinder som et suplement til sjekking i det virkelige liv, men nettdating og tinder har blitt et veldig dårlig verktøy for menn når det kommer til å møte damer. Hvis man er på tinder lenge nok får man nok noen matcher til slutt, men uansett er konkurransen er såpass stor at man sliter med å komme til. Selvfølgelig, er man en kjekk mann burde man absolutt være på tinder og nettdating, men er man gjennomsnittelig burde man dedikere tiden til å møte damer i virkeligheten. Det gir langt bedre "avkastning" siden norske menn ikke er særlig flinke på sjekking generelt. Det må fest/byn og alkohol til før det skjer noe på den fronten. Anonymkode: 90e9b...d43 1
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #12 Skrevet 24. februar 2016 Veldig vanlig, personlig har jeg riktignok aldri hatt Tinder.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #13 Skrevet 24. februar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lenge siden det var en tråd hvor en kjekk og pen dame trykket like på 1000 stykk. Den kjekke mannen hadde 30% matchrate, mens kvinnen hadde 70%. Man vet at vanlige menn har langt mindre matchrate enn de kjekkeste. Dette gjør at tinder rett og slett er et veldig dårlig verktøy for å komme i kontakt med damer for menn. Anonymkode: 90e9b...d43 Jeg så bildene av denne mannen og kvinnen. Kvinnen var pen og ikke noe galt med henne, men jeg la merke til at mannen så unaturlig ut på bildet, som om det var photoshoppet. Blikket/øynene/brynene så i hvert fall litt spesielt ut. Jeg tror dette gjør kvinner skeptisk. De fleste av oss vil ikke ha noen som er tydelig photoshoppet eller tydelig sminket på bildet. Da får penheten negativt fortegn. Personlig tror jeg kjekke, "naturlige" menn får stor respons på Tinder. Det er ikke så mange av dem der, så jeg tenker at de MÅ være populære da. Anonymkode: cc141...452
Safiye Skrevet 24. februar 2016 #14 Skrevet 24. februar 2016 Blant vennene mine er det ganske vanlig å ha prøvd det ut hvertfall. Nesten alle mine single venner har det, og sveiper pga kjedsomhet el. De fleste bruker det for å komme i kontakt med gutter som er ute etter litt mer enn bare ett ligg, mens det er noen som bare vil ha det moro.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #15 Skrevet 24. februar 2016 Jeg tror at i de største byene har i hvert fall 50 % av de single i gruppen 18-45 prøvd det. Anonymkode: cc141...452
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #16 Skrevet 24. februar 2016 Ja, lag en avstemning. Anonymkode: 8a5e3...dd8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #17 Skrevet 24. februar 2016 Ganske vanlig hvis du er løsaktig har jeg hørt Anonymkode: a8159...533
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #18 Skrevet 25. februar 2016 Jeg tror det er ganske vanlig. Selv har jeg hatt det, men ikke lagt alt for mye interesse i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå