Gå til innhold

Noen som vet når Helfo har utbetaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk innvilget frikort på helsetjenester 07.02, og jeg har betalt 800 kroner over frikortbeløpet, så helfo skylder meg disse pengene. Det sto på nettet at helfo har utbetaling to ganger i månenden, men ikke når. Jeg er fattig student, så er ganske desperat etter disse pengene...:P synes det er rart at jeg ikke har fått noe enda, har jo gått over 14 dager siden jeg fikk frikortet.

Anonymkode: 123f5...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første gangen jeg fikk frikort kom pengene noen dager i etterkant. Den andre gangen måtte jeg sende inn regning på den siste legetimen min før jeg fikk pengene fordi de ikke hadde fått det med seg.

Anonymkode: ab077...47a

Skrevet

De har fortløpende.

D.v.s så snart de har anledning til å behandle det!

Skrevet

Hvis jeg husker rett den 5. og den 20. av måneden. 

Anonymkode: cb3d2...ee1

Skrevet

Det kommer også an på når HELFO får mld om disse beløpene er betalt og det blir registrert hos dem. Ikke kun når DU har betalt over. 

• Liker 2
Skrevet

Beløpene er registrert. Jeg har jo fått frikort og alle beløpene står oppført på helsenorge.no, synes det er rart at det tar så lang tid, alle beløpene har vært registret siden 7. Februar.

Anonymkode: 123f5...522

Skrevet

Sto beløpet kr 800 på samme "utslipp" som frikortet kom med? Hvis ikke skulle det kommet med et utslipp nå den 20. og du skulle ha fått pengene rundt samme dato. 

Skrevet

20. var jo lørdag. Så kanskje det er like rundt hjørnet.

Skrevet

14 dager siden var den 9. og ingen utbetalingsdato. Utbetalingsdatoer er 5. og 20. 

Skrevet

Beløpene dine har blitt registrert etter 5. 

Skrevet

Som flere nevner har de utbetaling den 5 og 20 hver måned,men det kan ta opp til syv virkedager før det synes på kontoen din. Selv fikk jeg penger litt før kl 14.00 i dag

Anonymkode: 6772b...e23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...