Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mars 2016 #41 Del Skrevet 24. mars 2016 7 timer siden, Jacklost skrev: @Mysticgirl Deiligste kroppen jeg har sett på lenge :D 6 timer siden, Ragnar89 skrev: Helt enig 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha sett i bildetråden må jeg bare si @Mysticgirl jeg og Anonymkode: 31f6a...5f6 5 timer siden, AnonymBruker skrev: @Charmander og @Mysticgirl Anonymkode: a5ea4...9e1 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 24. mars 2016 #42 Del Skrevet 24. mars 2016 Den 23.2.2016 at 21.41, AnonymBruker skrev: Stemmer på Fysikeren og Elisabeth Taylor Anonymkode: 9f2e0...a98 50 minutter siden, Adara skrev: Har ikke sett så mange av brukerne, men @ElizabethTaylor er utrolig vakker. Hun er en klassisk skjønnhet, og mer enn sexy. Tusen takk! Hyggelig skrevet Syns det er veldig mange pene og kjekke brukere her. Men må nesten gi min stemme til @kisskissbangbang og hennes make, ettersom de er et par ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #43 Del Skrevet 24. mars 2016 49 minutter siden, incognita skrev: Hehe du har rett i det. Han er ingen sosialdemokrat heller, men har det i signaturen og tror det er god humor. Det bør det være, kan ikke drive å være med sånt vettu Anonymkode: c1ccb...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 24. mars 2016 #44 Del Skrevet 24. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det bør det være, kan ikke drive å være med sånt vettu Anonymkode: c1ccb...984 Haha. Word! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 24. mars 2016 #45 Del Skrevet 24. mars 2016 28 minutter siden, Mysticgirl skrev: Tusen takk Ligger bildet ute fortsatt? Vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #46 Del Skrevet 24. mars 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Haha. Word! Vet ikke helt om det er humor å ha det i signaturen heller, det er veldig på grensen Anonymkode: c1ccb...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 24. mars 2016 #47 Del Skrevet 24. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt om det er humor å ha det i signaturen heller, det er veldig på grensen Anonymkode: c1ccb...984 Ja, det er vel helt i grenseland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 24. mars 2016 #48 Del Skrevet 24. mars 2016 De jeg synes er mest sexy har ikke lagt ut bilder på kg engang med stor risiko for å havne i "kleine quotes" tråden; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #49 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: De jeg synes er mest sexy har ikke lagt ut bilder på kg engang med stor risiko for å havne i "kleine quotes" tråden; Du tenker på AR? Anonymkode: c1ccb...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 24. mars 2016 #50 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tenker på AR? Anonymkode: c1ccb...984 Vet ikke om du la merke til det men jeg skreiv "de".. altså flertall. Jeg er ganske løssluppen av meg. Ikke nødvendigvis menn jeg sikter til heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 24. mars 2016 #51 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Vet ikke om du la merke til det men jeg skreiv "de".. altså flertall. Jeg er ganske løssluppen av meg. Ikke nødvendigvis menn jeg sikter til heller. Enig, du har småflørtet med meg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 24. mars 2016 #52 Del Skrevet 24. mars 2016 2 minutter siden, Summers skrev: Enig, du har småflørtet med meg også. Om du anser de nedlatende kommentarene jeg konsekvent kaster i din retning for småflørting så tror jeg det er ganske mange på KG du tror du flørter med... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mars 2016 #53 Del Skrevet 24. mars 2016 22 minutter siden, Nordavind skrev: Ligger bildet ute fortsatt? Vil se Ja, ligger der enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 24. mars 2016 #54 Del Skrevet 24. mars 2016 Tror dere det er noe håp for å bli kåret til KGs mest sexy mann uten å blottlegge seg med bilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 24. mars 2016 #55 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, Tholmer skrev: Tror dere det er noe håp for å bli kåret til KGs mest sexy mann uten å blottlegge seg med bilde? Leste du ikke kommentaren min? - såklart det er mulig, men man bør vel ha en personlighet som overstiger det til ett knekkebrød.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 24. mars 2016 #56 Del Skrevet 24. mars 2016 6 minutter siden, cheshirecat skrev: Leste du ikke kommentaren min? - såklart det er mulig, men man bør vel ha en personlighet som overstiger det til ett knekkebrød.. Hmm, det kan bli tricky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 24. mars 2016 #57 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, Tholmer skrev: Hmm, det kan bli tricky. Javel. Isåfall får du hive deg på bølgen; kle deg naken og poser for kamera. Work it bitch! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 24. mars 2016 #58 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Javel. Isåfall får du hive deg på bølgen; kle deg naken og poser for kamera. Work it bitch! Kan jeg få en slikkepinne etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 24. mars 2016 #59 Del Skrevet 24. mars 2016 9 minutter siden, cheshirecat skrev: Leste du ikke kommentaren min? - såklart det er mulig, men man bør vel ha en personlighet som overstiger det til ett knekkebrød.. Hva om man er et særdeles velsmakende knekkebrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 24. mars 2016 #60 Del Skrevet 24. mars 2016 Et øyeblikk siden, Tholmer skrev: Kan jeg få en slikkepinne etterpå? Såklart! Har du kledd deg naken for slikkepinner mange ganger før, forresten? 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Hva om man er et særdeles velsmakende knekkebrød? Det hjelper jo såklart. Et velsmakende knekkebrød er alltid bedre enn ett tørt, kjedelig ett. Men det kan alikevell ikke overgå en saftig scones.. Eller brownie.. Et knekkebrød er og forblir ett knekkebrød.. Serverer du rødvin sammen med knekkebrødet derimot .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå