Gå til innhold

Hva er greia med mannfolk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvert i mot. Når jeg liker noen andre sitt bilde på face, blir jeg spurt om en date. Det genererer unødvendig bruk av tid for meg. Men men, verden oppleves forskjellig. Noen er kjekke, mens andre er bitchy.

Anonymkode: abd6b...eed

Hver gang du liker et bilde på FB, blir du spurt om en date? Hver gang? Merkeligste jeg har hørt på lenge, og jeg mistenker at du overdriver noe voldsomt her. Men for all del, neste gang du blir spurt om en date, så slå til da, vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Mythic skrev:

Hver gang du liker et bilde på FB, blir du spurt om en date? Hver gang? Merkeligste jeg har hørt på lenge, og jeg mistenker at du overdriver noe voldsomt her. Men for all del, neste gang du blir spurt om en date, så slå til da, vel. 

Bilder av motsatt kjønn, som er single hvor det kun er 1 person i bildet. Ikke hver gang, men godt over halvparten, omtrent 7/10. Nok til at det er stress å like bildene som er i kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilder av motsatt kjønn, som er single hvor det kun er 1 person i bildet. Ikke hver gang, men godt over halvparten, omtrent 7/10. Nok til at det er stress å like bildene som er i kategorien.

Så la være å trykk "like", da. Problem solved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, jeg vet det er kun en like og at jeg skal slutte å analysere. Tar det som et komplimang og går videre med mitt liv.

TS

Anonymkode: 212ee...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, dette er litt teit og jeg burde gi faen. Men, for ca et halvår så møtte jeg en fyr på tinder, vi hadde bra kjemi (følte jeg da), vi møttes engang og det ble med den gangen. Han tok litt kontakt etterpå, men så dabba det av. Vi er fortsatt venner på facebook, så han driver å liker bildene mine nå. I mean, hva skjedde? Han er ikke sånn type player heller, han er egentlig mer awkward. I tillegg er han på utveksling her fra Frankrike. Men jeg likte han veldig godt, er bare så irriterende. 

Hvorfor gjør dere dette? 

Anonymkode: 90446...f2e

Han har vel ikke gjort noe galt akkurat? Han var vel ikke SÅ interessert,og den må vi tåle! Han virker jo hyggelig likevel da,så skjønner ikke helt jeg? Som sagt så kan vi virkelig ikke forvente at alle er interesserte i oss,ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...