Billa Skrevet 15. juli 2002 #1 Skrevet 15. juli 2002 Hadde en helt FANTASTISK dag på lørdag, og ALT klaffet!!!!! Jeg har det så utrolig fint, og vi er STORFORNØYD med den store dagen Så jenter og gutter: Gled dere Jeg skal ikke skrive noen lang avhandling om dagen vår nå, men kommer tilbake når jeg har noen bilder å legge ved. Men hadde bare et sterkt behov for å "lette" litt på hjertet i dag.... Så lykke til med planlegging og bryllup alle sammen!!!! Jeg skriver mer om noen dager, bare allt av inntrykk for " roet" seg litt! Hilsen en lykkelig fru!
Stinemor Skrevet 15. juli 2002 #2 Skrevet 15. juli 2002 Gratulerer sååååååååååå mye Billa..........misunner deg som er ferdig............VELDIG! Gleder meg til bildene kommer! Kos dere og ta godt vare på hverandre :D Stor klem fra Stinemor
jbkaarud Skrevet 15. juli 2002 #3 Skrevet 15. juli 2002 Gratulerer!!! Kjekt å høre at du er lykkelig :D
scorpion73 Skrevet 16. juli 2002 #4 Skrevet 16. juli 2002 Gratulerer så masse og lykke til videre i ekteskapet.
NinaS.G Skrevet 16. juli 2002 #5 Skrevet 16. juli 2002 Gratulerer kjempemasse!!! Gleder meg til å høre og se bilder!!! :D
Ruby Skrevet 17. juli 2002 #6 Skrevet 17. juli 2002 Kjempegratulasjoner til dere begge to! Så koselig at alt gikk bra, og at du er storfornøyd Gleder meg til bilder fra den store dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå